Stage

KiterNick

Berichten: 18
September 25, 2014, 10:59:48
edit2Rapporteer  
Hallo mede-kiters!

Al een lange tijd kijk ik al mee op het forum en een enkele reactie geplaatst. Ik zal me eerst even voorstellen. Nick, 22 jaar en vaar altijd op Kijkduin (zee). Op dit moment zit ik in mijn laatste jaar Commerciële Economie (Hoofdvak Marketing) en ga eind januari beginnen aan mijn afstudeerstage.

Het zou me echt fantastisch lijken om uiteindelijk te gaan werken in de kite branche en zo hobby en werk te combineren. Op dit moment ben ik dan ook druk bezig met het zoeken naar een stage. Aangezien de grotere bedrijven als Naish, Cabrinha etc etc vrij gesloten bedrijven zijn is daar verder niks te vinden wat betreft stages en vacatures. Verder zijn deze bedrijven ook vaak gevestigd in het buitenland. Nu wil ik eigenlijk gewoon in Nederland blijven voor mijn stage.

Nu zijn de ''kleinere'' kitebedrijven misschien wat toegankelijker en daarnaast ook misschien veel leuker en leerzamer. Mijn vraag is dan ook zijn er hier mensen die mij hiermee kunnen helpen? Eventueel mensen die al werkzaam zijn bij deze bedrijven of mensen kennen bij deze bedrijven? Wat ik dan in gedachte heb is bijvoorbeeld Zian, Zeeko etc. Uiteraard sta ik open voor alles!

Beetje een lang verhaal, maar het zou super zijn om wat tips hierover te krijgen! Alvast bedankt! Joepie
matty

Geen avatar

Berichten: 112
Antwoord #1 September 25, 2014, 14:13:30
edit2Rapporteer  
En wat heb je zelf al ondernomen in die richting?
KiterNick

Berichten: 18
Antwoord #2 September 25, 2014, 14:34:16
edit2Rapporteer  
Voornamelijk veel gezocht, met name naar contactgegevens. Maar zoals ik al aangaf valt dit erg tegen.
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #3 September 25, 2014, 21:36:40
edit2Rapporteer  
Moet het perse een fabrikant zijn? dus dat je wilt weten hoe je specifiek een kite ontwikkelt en in de markt zet of mag dit ook sector gerelateerd zijn (dus marketing van diensten)? In dat geval zou je misschien bij natural high terecht kunnen. Zij hebben zelf als eindstudeeropdracht vrijetijdsmanagement hun bedrijf opgericht wat uiteindelijk behoorlijk groot is geworden. Het lijkt me dat daar ook veel marketing en commercie bij komt kijken. Zomaar een suggestie, Ik ken ze verder niet en weet niet of het uberhaupt mogelijk is daar stage te lopen en of aansluit bij je wens/opleidingseisen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.