Belgische beginners

skydivesanta

Geen avatar

Berichten: 33
September 26, 2014, 07:24:51
edit2Rapporteer  
Even kort schetsen :

 

Ben zelf nu 2 jaar aan het kiten.

Dit najaar nog niet kunnen kiten door tijdsgebrek/deftig windgebrek en uiteindelijk in juni beginnen wakeboarden op de kabelbaan..

 

Zelf kan ik meestal enkel in het weekend kiten of waken.

 

De vraag is dus als er belgische beginners zijn regio : Leuven, Hasselt die willen mee rijden ...altijd welkom.
Antwerpen passeer ik ook altijd in het oprijden...

Ook als je nog niet zeker bent over het upwind varen, tips nodig hebt, algemene zekerheid dat er iemand extra bij is... Wink (ik weet hoe het is om beginner te zijn)..

 

Feel free to join!

Voeg me maar op fb en dan regelen we wel iets!

 

Jody Santamaria
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 September 26, 2014, 16:44:34
edit2Rapporteer  
Heej kerel, jij ook hier?

Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #2 September 26, 2014, 18:17:28
edit2Rapporteer  
Woon ook in be kappelen kan wel mee . Woensdag alleen mijn boven been gebroken bij bergen oo zoom . Ben ik weer herstelt kun je meest over paar weekjes stuur maar een pm
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #3 September 26, 2014, 18:45:06
edit2Rapporteer  
Is er nog geen trefpunt topic voor Belgische kiters?
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #4 September 26, 2014, 19:58:01
edit2Rapporteer  
het is ook wel kitehigh.nl   Wink
Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #5 September 27, 2014, 20:13:32
edit2Rapporteer  
En
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #6 September 27, 2014, 22:21:08
edit2Rapporteer  
Woon ook in be kappelen kan wel mee . Woensdag alleen mijn boven been gebroken bij bergen oo zoom . Ben ik weer herstelt kun je meest over paar weekjes stuur maar een pm


Wat voor wereld klapper heb jij gemaakt? Je bovenbeen breek je niet zomaar.
Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #7 September 27, 2014, 22:46:00
edit2Rapporteer  
Stelde nix voor bergen op zoom woensdag stuurlijn braakt op sleeve schijnt  , vaarde 2 meter. Van af die loopbrug vlonders , daar vlog ik over heen doordat lijn brak loepen als gek. Toen kwam ik tegen hek aan van zwembad puur pech dus. Was  de lijn 2 meter veder gebroken had ik wel saftey kunnen trekken. Klap was niet erg hard was niet veel wind. Gelukig hoop nu beter is te lezen ook
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #8 September 27, 2014, 23:22:57
edit2Rapporteer  
Zit je lekker aan de tramadol ofzo Grin kan niet echt wijs worden uit je verhaal. Ziet eruit als dikke pech. In iedergeval beterschap........dat je weer snel het water op kan!
Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #9 September 27, 2014, 23:31:04
edit2Rapporteer  
Dipi heb ik Peter sleeve braak het touw. Type. Ben woordblind ook .
Ben sinds donderdag al thuis , een geluk vriendin werkt in ziekenhuis alsanesthesie  heeft infuus gezet bij mij krijg goeie pijnkillers  dus dipidolor  .
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.