Dimitri Maramenides

Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
September 29, 2014, 18:08:19
edit2Rapporteer  

http://vimeo.com/107414482
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 September 29, 2014, 19:58:34
edit2Rapporteer  
T zou me niks verbazen dat als die "ouwe" baas mee zou doen an KOTA, hij nog een goede kans maakt op de titel ook.
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #2 September 29, 2014, 20:27:50
edit2Rapporteer  
Deze dude moet zeker meedoen, wat een gast is het toch Smiley
KiteFEEL

Berichten: 371
Antwoord #3 September 29, 2014, 21:15:24
edit2Rapporteer  
Blijft een toppertje hoor. Leuke speelse style! Respect! Neemt alleen soms wel heeeeulllll veel risico's......
feddomw
Gast
Antwoord #4 September 29, 2014, 21:42:33
edit2Rapporteer  
Hij maakt waarschijnlijk net zo veel uren als menig pro-rider, maar dan zonder te oefenen op technische tricks, strapless golf rijden, handlepasses, enz.

En dus kan hij dit soort old-school ingehaakte airtime moves wel dromen.
Denk ik. Ik vond overigens andere filmpjes van hem vermakelijker, maar wat een gemak en rust/vertrouwen straalt hij toch uit. Knap hoor.
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #5 September 29, 2014, 22:51:07
edit2Rapporteer  
Die is inderdaad niet bang voor een klapper meer of minder, respect!

Btw is tie nu aan het bellen op 1:53?
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #6 Oktober 01, 2014, 09:37:02
edit2Rapporteer  
Lekker filmpje idd weer, ben nu met hem op Paros met iedere dag bakken wind begin van de week nog 40/45 knopen en meneer vond het nodig om met een 9m hoge loops te trekken om alvast te oefenen.....

Wat uiteindelijk ook resulteerde in een harde crash waarbij die knoc-out ging voor een paar seconden, zn harnas afknapte en zn kite er vandoor ging.  Marc zag het niet zitten om achter de kite aan te gaan in die condities dus Dimitri zn harnas om en er achter aan op het moment dat hij de kite te pakken krijgt vliegt de kite ineens omhoog door de lijnen van dimitri die het harnas nog aan de haak al ziet aankomen en achter zijn lijnen blijft haken dus in 40/45 knopen een 7 en een 9 aan hem vast waardoor de lijnen knapten.
Uiteindelijk hebben ik en Marc hem van een ander eiland opgehaald en daarna terug naar de spot verder kaitn.

jw009

Berichten: 96
Antwoord #7 Oktober 06, 2014, 16:47:07
edit2Rapporteer  
Lekker filmpje idd weer, ben nu met hem op Paros met iedere dag bakken wind begin van de week nog 40/45 knopen en meneer vond het nodig om met een 9m hoge loops te trekken om alvast te oefenen.....

Wat uiteindelijk ook resulteerde in een harde crash waarbij die knoc-out ging voor een paar seconden, zn harnas afknapte en zn kite er vandoor ging.  Marc zag het niet zitten om achter de kite aan te gaan in die condities dus Dimitri zn harnas om en er achter aan op het moment dat hij de kite te pakken krijgt vliegt de kite ineens omhoog door de lijnen van dimitri die het harnas nog aan de haak al ziet aankomen en achter zijn lijnen blijft haken dus in 40/45 knopen een 7 en een 9 aan hem vast waardoor de lijnen knapten.
Uiteindelijk hebben ik en Marc hem van een ander eiland opgehaald en daarna terug naar de spot verder kaitn.



Wtf...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.