Zoveelste wetsuit vraag ;)

michel_jd

Geen avatar

Berichten: 12
Oktober 28, 2014, 10:04:57
edit2Rapporteer  
Goedemorgen allemaal.
Aangezien het wat kouder gaat worden en ik heel graag lekker warm de winter door kan kom ga ik morgen kijken voor een nieuwe wetsuit, nu kwam ik deze tegen: http://www.kater.nl/kitesurf/neopreen/herenpakken-full/977/14525/ion-onyx-semidry-5-4-dl-2014.html . voor 149 euro
Een Ion Onyx semidry 5/4, heeft iemand hier ervaring mee? ik twijfel nog een beetje tussen de Ion en een Mystic black star omdat die ook erg warm schijnt te zijn.
En wat voor Boots gebruiken jullie zodat je nog wel lekker in de straps kan komen en ook het boardgevoel behoudt?
alvast bedankt!
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #1 Oktober 28, 2014, 10:16:49
edit2Rapporteer  
Ik heb geen ervaring met dat pak, maar voor een 5/4 front zip is € 149 een prima prijs.

Ik heb afgelopen winter met neopreensokken van 4mm gevaren, beviel me veel beter dan schoenen.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Oktober 28, 2014, 13:14:54
edit2Rapporteer  
Ion is sowieso beter wat kwaliteit betreft dan misgestikt... en wat boots betreft: ballistic socks van Ion
Gewoon Ron

Berichten: 645
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #3 Oktober 28, 2014, 13:30:21
edit2Rapporteer  
Ik heb vorige jaar deze (Mystic Majestic 5/4 Back Zip Steamer Double) gekocht maar nooooooooit meer, na 8 a 9 maanden varen raakt het pak doordrenkt van water en komt het bij de heupen, billen en rug gewoon naar binnen. het pak lijkt wel een spons en dat voor 300,00 !, Nou Mystic bedankt. En er zitten geen beschadigingen en pak elke keer afgespoeld met zoet water en keurig laten drogen.
De volgende wordt gewoon weer de Oneill Psycho 2, vaker gehad en toppak.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #4 Oktober 28, 2014, 15:32:02
edit2Rapporteer  
Atan boots bevallen mij goed. Kan niet teveel zeggen over de levensduur, nog maar 1 seizoen gevaren. Wel erg goed blotevoeten gevoel.