Kitemaatje Westland

beniktemin

Geen avatar

Berichten: 4
Oktober 28, 2014, 23:58:13
edit2Rapporteer  
Hey allemaal!

Ik ben net begonnen met kitesurfen en nu ben ik op zoek naar een groepje beginnende kiters om het goed te leren.

Even voorstellen, ik ben Jaap 19 jaar uit Monster. Heb 3 lessen gevolgd bij Westbeach. Als er wind staat kite ik meestal op monster of de zandmotor. Meestal heb ik een auto tot mijn beschikking dus ik kan ook wel op andere plekken komen.

Hopelijk zijn er meerdere mensen zoals ik Smiley!

Groet, Jaap.
kitemafkees

Berichten: 174
Antwoord #1 Oktober 29, 2014, 09:30:01
edit2Rapporteer  
Hoi Jaap, zeker op de ZM is het altijd erg druk. Waarom spreek je daar gewoon niet wat mensen aan?
beniktemin

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #2 Oktober 29, 2014, 10:41:43
edit2Rapporteer  
De meeste die ik daar heb gesproken zijn al ervaren. Liever ga ik kitesurfen met iemand die ook nog een beginner is.
ErikFanatic

Berichten: 459
Antwoord #3 Oktober 29, 2014, 15:26:21
edit2Rapporteer  
Maar je leert veel sneller als iemand (ervaren) je kan wijzen op verbeterpunten. Een groepje uitsluitende beginners is natuurlijk vragen om problemen

Zoek beter iemand van je leeftijd, dan heb je misschien naast het sportieve vlak meer een klik.
beniktemin

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #4 Oktober 30, 2014, 12:46:23
edit2Rapporteer  
Ja daar heb jij een punt Erik Smiley Haast effe kijken wie er zijn!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.