KB4girls (justwannahavefun)

bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
November 14, 2014, 02:35:48
edit2Rapporteer  

 


Wat is het?
KB4girls probeert al een tijdje meiden, dames te inspireren voor kiten en goede doelen te steunen. Ik
heb hier eerder een stuk geschreven over een bijgewoond event & ontmoeting met oprichtster Kristin Boese. Ik vond haar een heel gedreven, (beetje streng), mooi mens met een groot hart voor onze sport.  Ze was een tijdje afwezig, verliefd, en opeens hop neergestreken in Hawaii.
 
KB4girls heeft mij in contact gebracht met meiden met lef, nieuwsgierigheid, die uitproberen, emigreren, en met een hilarisch gevoel voor humor. Leuk om te weten is dat KB4girls ook de oudste kitesurfster ter wereld (in Lancing UK) herbergt. Leeftijd boeit niet en ook niet hoe goed of hoe lang je (kunt) kite(n).
 
Events in december:
De Global Female kiteboarding week is tussen 1-7 December. Deze zal iig worden gevierd op 6 december, in Maui (Hawaii), Baja (Mexico), en op 7 december in Sunshine coast (australie), op 1 december in Caberete (Dominicaanse republiek) met een downwinder. Deelname is 30 euro of zo, blijkbaar genoeg voor een hele dag lol.
Informatie wordt eigenlijk alleen gegeven via FB. De website is een beetje houtje touwtje, maar op FB kun je een kijkje nemen wat in de planning  zit voor 2015.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.