En nog een paar vragen over Tarifa...

ramsay6

Berichten: 14
November 16, 2014, 21:19:41
edit2Rapporteer  
Eind december, na de kerst, ga ik samen met mijn vriendin naar Tarifa voor een dikke week. Er zijn een hoop topics over de wind, verblijf enzo, maar kan iemand mij zeggen wat de ervaringen zijn met de wind in december? Moet ik naast mijn 7-9-12 ook een nog kleinere maat meenemen? Is een 3.2 pak voldoende of is het betere om mijn 5.3 mee te nemen?  Ik begreep dat er in de stad voornamelijk hotels zijn en dat de appartementen dichter bij het strand zijn. Omdat we met de auto de spots kunnen bezoeken, zijn we op zoek naar een hotel of appartement in Tarifa zelf. (Makkelijk met eten/drinken en oud&nieuw!) Een van jullie ergens een goede ervaring mee?  (Niet onbelangrijk, vriendin kite niet..)
Darkslider

Geen avatar

Berichten: 10
Antwoord #1 November 20, 2014, 18:19:59
edit2Rapporteer  
hahahahahahaha
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #2 November 20, 2014, 20:03:26
edit2Rapporteer  
http://www.nederland-kitetravel.nl/tarifa-review.php

check dit misschien heb je hier wat aan ;]
Guust

Berichten: 71
Antwoord #3 November 20, 2014, 20:10:21
edit2Rapporteer  
5/3 pak zeker meenemen! Afhankelijk van de windrichting (Levante of Poniente) kan het warm of koud zijn. Koud betekend Poniente met regen en ca. 13 graden.
5je zou ik zeker niet thuis laten. één keer dertig dagen achter elkaar windkracht 10 of meer gehad. Dat was dan wel februari/maart.
ramsay6

Berichten: 14
Antwoord #4 November 22, 2014, 23:59:40
edit2Rapporteer  
@ Nature; thnx, is een mooi verslag.
@ Guust; thnx, heb al wel een lijstje gemaakt met de spots en bij welke windrichting. Nu gaat 10 bft mij een beetje te ver. Wordt in ieder geval de 5.3 meenemen dan.
Mar10e

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #5 November 23, 2014, 09:50:50
edit2Rapporteer  
Oktober 2013 hebben wij verbleven in dit appartement met geweldig groot dakterras midden in het centrum van het oude tarifa. 2 nadelen: de kerk die ook midden in de nacht afgaat (oordoppen) en kakkerlakken. Maar van deze 2 zaken heb je overal in het oude centrum last van. Tip voor de kakkerlakken. Wij hadden het vermoeden dat ze s'nachts vooral uit het doucheputje kwamen: handdoek erop met iets zwaars en het was veel minder.

Tips voor de omgeving: cadiz, gibraltar, walvissentocht (neem bedrijf in de haven: ecologisch en garantie) EN tapas! De lekkerste, als je met je rug naar de kerk staat, links een klein staatje in, langs het postkantoor (dan loop je ook onder het appartement door) als je het straatje uitkomt zitten daar 3 tapasbarretjes op het plein. Even lekker en goedkoop!
Wij hebben daar een bbq gekocht (Chinese winkel naast de grote supermarkt parallel aan het strand) en hebben ook een aantal avonden heerlijk gegeten op het dakterras.

http://tarifa.costasur.com/nl/appartementen/tarifa/oude-centrum/103692.html?HotelID=8904&StartDateDay=10&StartYearMonth=201410&EndDateDay=24&EndYearMonth=201410&from=HotelSearch#InfoAncla

Let op: auto inbraken!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.