Wie o wie - 2 kitesurfers in problemen slufter

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #25 November 30, 2014, 12:44:06
edit2Rapporteer  
Ik sapn het niet, ben zelf nog lang niet goed. Maar met aflandigen wind doe je toch niet varen?

je snapt het dus wel ....  ThumpsUp
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #26 November 30, 2014, 13:55:57
edit2Rapporteer  
Ik denk dat Ozzie zich vooral stoort aan het feit  dat zodra er iemand 'onze kitesport in een kwaad daglicht stelt' door een fout te maken ( dom of niet) en daar de publiciteit mee haalt, er hier een vast legertje natrappers is.  Die irritatie deel ik. Het gaat niet eens om de inhoud, maar meer het beeld wat je van jezelf als enthousiaste natrapper neerzet. Onnodig en weinig 'surf', naar mijn mening.
hangtime

Geen avatar

Berichten: 150
Antwoord #27 November 30, 2014, 15:45:57
edit2Rapporteer  
Ik denk dat Ozzie zich vooral stoort aan het feit  dat zodra er iemand 'onze kitesport in een kwaad daglicht stelt' door een fout te maken ( dom of niet) en daar de publiciteit mee haalt, er hier een vast legertje natrappers is.  Die irritatie deel ik. Het gaat niet eens om de inhoud, maar meer het beeld wat je van jezelf als enthousiaste natrapper neerzet. Onnodig en weinig 'surf', naar mijn mening.

Inderdaad, mensen moeten ook niet vergeten te relativeren.

Ik weet de getallen niet, maar er raken met andere sporten ook veel mensen gewond, dus waarom de ongelukken bij kitesporten onder een vergrootglas leggen?

Met voetballen bijvoorbeeld heb je dat natrappen totaal niet. Daar trappen andere spelers elkaar soms bewust een paar maanden van het veld. Dat is wel algemeen geaccepteerd, maar als er bij een kitesport iets gebeurd, dan haal je direct het nieuws.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #28 November 30, 2014, 16:00:04
edit2Rapporteer  
Ik ben graag één van de natrappers dan, al kijkt er maar één iemand hier die dacht dat met OZO op de Slufter te gaan kiten en daardoor het niet doen.

Deze personen helpen onze sport om zeep, dus dan verdienen ze dat,
thijs77

Berichten: 165
Antwoord #29 November 30, 2014, 16:01:01
edit2Rapporteer  
Ik denk dat Ozzie zich vooral stoort aan het feit  dat zodra er iemand 'onze kitesport in een kwaad daglicht stelt' door een fout te maken ( dom of niet) en daar de publiciteit mee haalt, er hier een vast legertje natrappers is.  Die irritatie deel ik. Het gaat niet eens om de inhoud, maar meer het beeld wat je van jezelf als enthousiaste natrapper neerzet. Onnodig en weinig 'surf', naar mijn mening.

Inderdaad, mensen moeten ook niet vergeten te relativeren.

Ik weet de getallen niet, maar er raken met andere sporten ook veel mensen gewond, dus waarom de ongelukken bij kitesporten onder een vergrootglas leggen?

Met voetballen bijvoorbeeld heb je dat natrappen totaal niet. Daar trappen andere spelers elkaar soms bewust een paar maanden van het veld. Dat is wel algemeen geaccepteerd, maar als er bij een kitesport iets gebeurd, dan haal je direct het nieuws.

klopt, maar bij bv voetbal zijn er geen externe factoren die extra gevaar zouden kunnen opleveren en welke je dus zou kunnen vermijden (behalve agressieve supporters Wink).
Bij de kitesport zijn die externe factoren, die vermeden kunnen worden, er wel.
Zoals het water op gaan met aflandige wind. Dat is gewoon ronduit dom. punt.
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #30 November 30, 2014, 16:15:09
edit2Rapporteer  
Je doel is prima Marc. Daar is iedereen het over eens lijkt me. Ik geloof alleen dat er zinvollere wegen zijn om dat te bereiken dan met z'n allen gaan zitten kafferen op een forum. Ik hoop dat je mij er niet op kunt betrappen. Met dat gekaffer help je namelijk vooral een forum om zeep.
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #31 November 30, 2014, 16:24:07
edit2Rapporteer  
eens

heeft geen zin om elk topic vol te zeiken, dat weten we nu wel van de afgelopen 30 aflandige topics, laten we daar geen discussie over voeren maar er gewoon mee stoppen.

het is zon mooi forum
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #32 November 30, 2014, 16:58:37
edit2Rapporteer  
Je doel is prima Marc. Daar is iedereen het over eens lijkt me. Ik geloof alleen dat er zinvollere wegen zijn om dat te bereiken dan met z'n allen gaan zitten kafferen op een forum. Ik hoop dat je mij er niet op kunt betrappen. Met dat gekaffer help je namelijk vooral een forum om zeep.

Wanneer er een zinvollere weg is dan hoor ik dat graag, probleem is dat ik er geen weet.


Het forum gaat er niet door omzeep geholpen worden, dat is overdreven.
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #33 November 30, 2014, 17:12:39
edit2Rapporteer  
als jij dit zinvol vind .......

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #34 November 30, 2014, 17:17:44
edit2Rapporteer  
Wimt komt ook hier Wink
markymarc

Berichten: 296
Logs: 0 | 488 uur
Antwoord #35 November 30, 2014, 17:49:38
edit2Rapporteer  
Volledig eens met jou Marc.

Die debielen die met dit weer met aflandige wind met zn 2-en gaan varen....,

Minimaal alle reddingskosten betalen, maar wat mij betreft als het zou kunnen zouden ze levenslang geschorst moeten worden...

En ja dat heet geen afzeiken hoor, maar dat heet een mooie sport verpesten..
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #36 November 30, 2014, 18:37:22
edit2Rapporteer  
Wees niet bang Evan, ik ben veel te bang dat jij of Eagles of Ron Rodeo een kras zetten op mijn oude auto, banden leeg prikken, of mijn lijnen doorsnijden. Ik heb mijn lesje wel geleerd,  kite niet Met Z.O. Maar dat zal wel even duren voordat de heren dat ook begrijpen,  dus ik kite ook maar sporadisch.
Kwam LimboLouk laatst ook nog tegen, of hij mij vanwege mijn fluorescerende kleuren, zoals hij hier zegt. Ik praatte wat over het weer met hem, ondertussen scheet ik niet fluorescerend bruin.
Tijdens kiten daarna met een head-first de boel eruit gespoeld
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #37 November 30, 2014, 19:14:51
edit2Rapporteer  
Wees niet bang Evan, ik ben veel te bang dat jij of Eagles of Ron Rodeo een kras zetten op mijn oude auto, banden leeg prikken, of mijn lijnen doorsnijden. Ik heb mijn lesje wel geleerd,  kite niet Met Z.O. Maar dat zal wel even duren voordat de heren dat ook begrijpen,  dus ik kite ook maar sporadisch.
Kwam LimboLouk laatst ook nog tegen, of hij mij vanwege mijn fluorescerende kleuren, zoals hij hier zegt. Ik praatte wat over het weer met hem, ondertussen scheet ik niet fluorescerend bruin.
Tijdens kiten daarna met een head-first de boel eruit gespoeld

 ThumpsUp ...... that's the spirit ....
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #38 November 30, 2014, 20:17:36
edit2Rapporteer  
Marc; dat jij de mensen terplekke terecht wijst is top. Deed ik op Workum als volgt, als men weer het vogel gebied in ging:
3 duidelijke bewegingen.
Wijzend eerst naar hun kite, dan naar het verbod bord, en dan wijzend waarheen men terug moet kiten. Dit met strakke en snelle bewegingen,  was dermate imponeerde, dat 90% daaraan gehoor gaf. De leeftijdsgenoten van mij, waren de lastigste

Ben het met Gebruikersnaam eens, dit moet geen zeik forum worden. En de mensen die je wil bereiken, bereik je niet. Als ik in het kite seizoen mensen aanspreek, en zij vragen wie ik ben, dan zeg ik; DE Wimt, je weet wel, van Kitehigh. 90% zegt dan, "huh, Kitehigh,  wat us dat.
Dus zo zitten we alleen maar met mekaar te zeiken..

Dan nog effe over het straffen van overtreders bij aflandige wind; een geringe boete us Ok, maat pas op, ook na een paar uur zwemmen hoopte ik toch dat die helikopter niet voor mij was. Gaat nog wel dacht ik, maar voor je het weet ben je dood.
Dat is ook de reden dat de KNRM niet overheid afhankelijk wil zijn dmv subsidies. Want dan kunnen er voorwaarden worden gesteld aan de redding, dus Donald Trump wel, maar armen Wimt niet.
De KNRM wil nml iedereen redden. Moet men betalen (of wordt men naderhand op het forum afgezeken), dan aarzelt men om het KNRM te alarmeren, of wacht men te lang, met als gevolg de dood,  waardoor het kiten nog veel meer in de verdrukking komt..
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #39 November 30, 2014, 21:26:19
edit2Rapporteer  
"Dus zo zitten we alleen maar met mekaar te zeiken.. "

Fijn dat meerdere het zien

Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #40 November 30, 2014, 21:35:13
edit2Rapporteer  
Nou ja, in mijn geval niet verdacht ; ik was en ben hier "zeik-object", in die zin, dat er op mij gezeken werd, niet andersom  Smiley


Kijk, emoties tonen is echt; dit tegenwoordig HET credo,  vooral op fora. Maar als dat betekent dat je meteen een ongeleid projectiel bent, laat dan maar zitten,  geef mijn portie maar aan Fikkie
tgroot

Berichten: 664
Antwoord #41 November 30, 2014, 21:41:16
edit2Rapporteer  
ik heb jou eigenlijk nooit begrepen wim, maar je zegt ineens vanalles wat hout slaat.

klap van de molen gehad? of kiteloop gone wrong?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #42 December 01, 2014, 00:17:35
edit2Rapporteer  
Topic is weer open gaarne nu on-topic blijven en niet teveel afdwalen.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #43 December 03, 2014, 00:32:35
edit2Rapporteer  
Zie je "topic Wimt" zie je al snel een slotje, hoe onzinnig dat ook. is.
Als mensen in het nauw gedreven voelen, omdat ik hen de waarheid zeg, is nog geen reden om op hun slotverzoek in te gaan, temeer daar ik netjes blijf.

Of is dit weer "te off-topic"?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #44 December 03, 2014, 00:36:46
edit2Rapporteer  
Jep Wim dit is off-topic, lees de eerste post nog maar eens terug dan weet je waar het over moet gaan.
Gewoon Ron

Berichten: 645
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #45 December 04, 2014, 07:58:18
edit2Rapporteer  
 Cry
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #46 December 04, 2014, 17:05:24
edit2Rapporteer  
Die "smiley" is off-topic Marc, zeg dat effe tegen Ron, anders ga ik on-topic huilen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.