Tom exit bestuur NKV

Idefixe

Berichten: 8241
December 06, 2014, 17:14:09
edit2Rapporteer  
Ter informatie:

Binnen het bestuur van de Nederlandse Kitesurf Vereniging waren / zijn er bezwaren met de combinatie tussen mijn functie als bestuurslid en een betaalde functie binnen de Nederlandse Kitesurf Vereniging. Uit een door mij vandaag ontvangen schrijven van de Kamer van Koophandel blijkt dat ik met ingang van 26 aug 2014 dan ook door het NKV bestuur bij de KvK uitgeschreven ben als zijnde bestuurslid van de Nederlandse Kitesurf Vereniging.

Ikzelf had graag gezien dat betreffende dit onderwerp de leden zich tijdens de ALV hadden kunnen uitspreken.

Voor mijzelf is er nu een onduidelijke situatie met betrekking tot mijn huidige wettelijke bevoegdheden om de vereniging te vertegenwoordigen. Ik heb hierover van het bestuur geen richtlijnen ontvangen. Ook op beleidsmatig gebied wordt het voor mij nu een lastige zaak.
Vooralsnog zal ik mijn betaalde werkzaamheden als regiocoordinator puur gericht op locatiebeheer ( Natura 2000 / BPR enz ) naar beste eer en geweten voortzetten. Dit in het algehele belang van de kitesurfsport en het borgen van de positie van de NKV binnen de diverse overlegsituaties. Hopende jullie hiermede voldoende te hebben ingelicht.
Tot later op / aan het water!
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #1 December 06, 2014, 19:24:05
edit2Rapporteer  
Boevenbende!!  Tongue
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #2 December 06, 2014, 19:25:34
edit2Rapporteer  
Ben bang dat het NKV dan weer net zo onzichtbaar en kansloos word als voordat Tom erbij kwam.

Klinkt als een verschrikkelijk achterbakse aktie om het achter je rug om te doen. Welke echte kitesurfers zitten nu nog bij het NKV bestuur?
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #3 December 06, 2014, 22:00:33
edit2Rapporteer  
hallo tom
kan dit dan zomaar
dit moet toch op een vergadering worden besproken als agendapunt
je moet toch ook nog blij wezen als je dit er ook nog bij doet
rustig adem halen tom 
gr beun
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #4 December 06, 2014, 23:20:47
edit2Rapporteer  
in de statuten staat precies wat wel en niet mag, check
http://www.nederlandsekitesurfvereniging.nl/resources/File/Vereniging/Statuten%20Nederlandse%20Kitesurf%20Vereniging%20web.pdf
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #5 December 07, 2014, 00:23:00
edit2Rapporteer  
Hoi Tom, wat is er precies gebeurd? We zien jou dus nog wel met de NKV tent aan het water?
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #6 December 07, 2014, 00:57:37
edit2Rapporteer  
Fijne 'collega's' heb je zeg  ThumpDown
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #7 December 07, 2014, 01:25:22
edit2Rapporteer  
Hoi Tom, wat is er precies gebeurd? We zien jou dus nog wel met de NKV tent aan het water?
Nee sorry dat gaat voorlopig niet meer gebeuren: ik beperk mij nu tot mijn betaalde functie.en dan heb ik de tijd volledig nodig voor spotbeheerzaken.
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #8 December 07, 2014, 09:25:41
edit2Rapporteer  
Dit klopt niet, en volgens mij kan dit ook niet.

Iemand die met zijn hart de kitesport vertegenwoordigd en de NKV op de kaart zet door zijn harde werk.
Dan komt het NKV bestuur, vele die niks hebben met kitesurfen, maar meer met hun CV mooi te maken, beslist dan dan Tom ontslagen word.
Dit is raar, dom, triest, en welk ander woord ook.

Enige wat ik en vele andere nu willen is, dat de NKV ASAP via een leden vergadering duidelijk in geven en over gaat stemmen.

Nou, NKV wij als leden, wachten op zeer goeie onderbouwde punten waarom Tom aka NKV ontslagen is.


Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #9 December 07, 2014, 09:40:31
edit2Rapporteer  
Tom, laten we eerlijk zijn.
Dit wordt voor jou natuurlijk een onhoudbare situatie.
Er is teveel wrijving tussen jou en de NKV.
Het posten van jou berichten op de fora's werken hierin niet mee.
Ik zou zeggen opzegtermijn aanhouden en wegwezen bij de FIFA.......ehhhh NKV.
Doe de dingen die je leuk vindt en ik weet dat je die hebt.
 
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #10 December 07, 2014, 09:43:37
edit2Rapporteer  
Dit klopt niet, en volgens mij kan dit ook niet.

Iemand die met zijn hart de kitesport vertegenwoordigd en de NKV op de kaart zet door zijn harde werk.
Dan komt het NKV bestuur, vele die niks hebben met kitesurfen, maar meer met hun CV mooi te maken, beslist dan dan Tom ontslagen word.
Dit is raar, dom, triest, en welk ander woord ook.

Enige wat ik en vele andere nu willen is, dat de NKV ASAP via een leden vergadering duidelijk in geven en over gaat stemmen.

Nou, NKV wij als leden, wachten op zeer goeie onderbouwde punten waarom Tom aka NKV ontslagen is.




check je pm
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #11 December 07, 2014, 11:57:01
edit2Rapporteer  
Nou, NKV wij als leden, wachten op zeer goeie onderbouwde punten waarom Tom aka NKV ontslagen is.

Ik ben dus niet ontslagen  ( of er moet al een brief onderweg zijn ...) Ik ben "uitgeschreven bij de KvK als zijnde bestuurslid ". 


FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #12 December 07, 2014, 13:05:14
edit2Rapporteer  
Vage actie weer????????.
Als iemand zich inzette voor de nkv en de gehele kitesport, dan ben/was jij dat Tom.
Hoop dat jij iig wel zo actief bezig blijft met het openhouden en creeren van nieuwe spots als voorheen.
Hoop voor het NKV, dat ze een minstens net zo enthousiaste en actieve vervanger klaar hebben staan.
Tot op het water Tom InLove Joepie
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #13 December 07, 2014, 13:48:55
edit2Rapporteer  
Nou, NKV wij als leden, wachten op zeer goeie onderbouwde punten waarom Tom aka NKV ontslagen is.

Ik ben dus niet ontslagen  ( of er moet al een brief onderweg zijn ...) Ik ben "uitgeschreven bij de KvK als zijnde bestuurslid ". 




Correctie uitgeschreven..
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #14 December 07, 2014, 14:36:48
edit2Rapporteer  
Ik zou hier graag eenreactie zien van de persoon of personen, die jou uit het kvk hebben laten schrijven.
Wel zo eerlijk naar de leden.......
Ben ik niet dus!

Grzt Frank
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #15 December 07, 2014, 15:43:51
edit2Rapporteer  
Het lijkt me niet dat zo'n kwestie enkel middels een uitschrijving bij de kvk gecommuniceerd wordt.. misschien is er brief verloren gegaan bij de tpg?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #16 December 07, 2014, 18:26:04
edit2Rapporteer  
Citaat
Vage actie weer????????.
Als iemand zich inzette voor de nkv en de gehele kitesport, dan ben/was jij dat Tom.

En zo Is Dat !!!!!!!!!!!!!!!!!!  ListenToMe ThumpsUp ThumpsUp


Lekkere vereniging trouwens de NKV als ik het verslag van Gier lees  ThumpDown  Ben trouwens (nog) wel lid van de NKV  loser

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=49856.0





« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.