[KH Awards] Beste Low-end board nominatie 2014

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
December 11, 2014, 21:49:24
edit2Rapporteer  
Dit jaar deelt Kitehigh voor het eerst de Kitehigh award voor Beste Low-end board 2014 uit. Een award waarbij de gebruikers van Kitehigh bepalen wie de winnaar word en daarom mogen jullie tot en met 22 december jullie favoriet aandragen.

In deze categorie zijn we op zoek naar het board wat je sessie red als de wind alweer tegen valt wanneer je na je werk en meerdere uren rijden op het strand staat en iedereen is aan het inpakken omdat de wind onder de 12kn gezakt is. Dit board laat je genieten van die zomerse dagen dat iedereen met een biertje op meer wind zit te wachten en met een lang gezicht naar jou staan te kijken wanneer heerlijk van het vlakke rimpelloze water geniet.


Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 December 12, 2014, 00:55:32
edit2Rapporteer  
Dan nomineer ik de Shinnster. Ik heb geen ervaring met deuren, maar met de 160x46 van de Shinnster kan ik erg vroeg varen. Je hebt bijna geen snelheid nodig om te varen. Op de Slufter nog een sessie met ligtwind afgesloten tussen de flysurfers, met een 13m op extensions dankzij dit board.

En als het hard waait is hij ook nog prima te houden overigens.
arjandevries

Berichten: 57
Logs: 0 | 66 uur
Antwoord #2 December 14, 2014, 23:38:45
edit2Rapporteer  
rrd bs45 v3

http://www.robertoriccidesigns.com/equipment/shop/bs45-v3/
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 December 21, 2014, 17:00:32
edit2Rapporteer  
Telt de Zeeko Hydrofoil ook mee? Anders nomineer ik die. Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.