[KH Awards] Beste Winterwetsuit/drysuit nominatie 2014

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
December 11, 2014, 21:52:47
edit2Rapporteer  
Dit jaar deelt Kitehigh voor het eerst de Kitehigh award voor Beste Winterwetsuit/drysuit
 2014 uit. Een award waarbij de gebruikers van Kitehigh bepalen wie de winnaar word en daarom mogen jullie tot en met 22 december jullie favoriet aandragen.


In deze categorie zijn we op zoek naar het wetsuit of drysuit wat je nog warm houd als de rest van Nederland al de schaatskoorts te pakken heeft en waarmee je elke winterstorm te lijf kunt gaan maar nog wel soepel genoeg is om niet in de weg te zitten en naar de kant te zwemmen mocht je materiaalpech hebben.


HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #1 December 11, 2014, 22:08:50
edit2Rapporteer  
Dan bijt ik bij deze het spits maar af met m'n nieuwe pakkie
Billabong Xero Enduro 7/6 Hooded.
Pak zit gigantisch warm (met 2 graden boven 0, en water van een graad of 5 had m'n lichaam het nog steeds warm), maar is nog steeds super soepel.
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #2 December 11, 2014, 23:18:22
edit2Rapporteer  
Gul Hydro
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #3 December 12, 2014, 13:07:23
edit2Rapporteer  
Gul Astro Droogpak en berepak

De Gul Astro is het droogpak van Gul met de rits aan de voorkant, met als voordeel dat je zelf de rits kunt sluiten en dat het je meer bewegingsvrijheid geeft, omdat er geen stijve rits op de rug zit.
De stof van het Gul Astro droogpak houdt het water buiten, maar is tegelijkertijd ademend, dus je gaat niet snel zweten.

- Elastische band om de heup voor draagcomfort
- Neopreen manchetten over de latex afsluiters op je polsen en enkels met bandjes onder de voet door
- Inwendig uitgevoerd met bretels voor comfortabele fit
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #4 December 12, 2014, 16:14:17
edit2Rapporteer  
Ocean Rodeo ......

Drie jaar geleden heb ik een tweede hands Ocean Rodeo Pyro surf gekocht. Deze drysuit is nu dus ongeveer 5 jaar oud en nog steeds in perfecte staat! De ritssluiting werkt nog perfect en de binnen- en buitenlaag zien er nog als nieuw uit. Alleen de polsmanchettes heb ik moeten vervangen. Minpuntjesvan deze drysuit zijn het nog niet hebben van een ademende binnenlaag en het aan- en uitdoen vraagt enige oefening.

Maar .... over enkele dagen ga ik de Ocean Rodeo Heat testen ......  YeSS

-Martijn-

Geen avatar

Berichten: 139
Antwoord #5 December 12, 2014, 17:00:48
edit2Rapporteer  
Laten we de OR Soul zeker ook niet vergeten Wink
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #6 December 13, 2014, 23:41:57
edit2Rapporteer  
Oceaan Rodeo ..soul....heb er nu een aantal keren mee gevaren en het is al mijn derde droogpak maar in de soul blijf ik ook na een aantal uren op het water nog echt droog(warm)
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #7 December 14, 2014, 10:55:01
edit2Rapporteer  
Ocean Rodeo Soul, perfect.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.