[KH Awards] Beste School nominatie 2014

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
December 11, 2014, 21:56:04
edit2Rapporteer  
Dit jaar deelt Kitehigh voor het eerst de Kitehigh award voor Beste School 2014 uit. Een award waarbij de gebruikers van Kitehigh bepalen wie de winnaar word en daarom mogen jullie tot en met 22 december jullie favoriet aandragen.

In deze categorie zijn we op zoek naar de kiteschool die volgens jullie afgelopen jaar het beste en veiligste les hebben gegeven waarbij het veilig leren kitesurfen zodat de cursist zelfstandig met de sport verder kan na een cusrsus voor het eigen gewin wordt gesteld.


Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 December 11, 2014, 22:15:39
edit2Rapporteer  
Surf en Soul van Bart Kisters te Autostrand oostvoorne!!! al 14 jaar een begrip. ik denk dat velen van ons hier wat aan hem te danken hebben. Naast Harry, Stef en nog geen handjevol staat hij wel een beetje aan de wieg van het ontstaan kitescholen in NL. Daarnaast is hij nogsteeds zo klein gebleven als toen hij begon, waardoor de kwaliteit gewaarborgd blijft. Verder heeft hij een zeer goed Team, met o.a. Maarten van Es (Zian).
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #2 December 12, 2014, 00:29:56
edit2Rapporteer  
kitefeel
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #3 December 12, 2014, 00:51:05
edit2Rapporteer  
4Wind doet het erg goed  ThumpsUp
Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #4 December 12, 2014, 10:39:43
edit2Rapporteer  
http://www.antixsports.com

Eerst bij Bart les gehad was ik niet echt kapot van.
Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #5 December 12, 2014, 11:36:42
edit2Rapporteer  
Kitefeel. Leuke club mensen. En altijd gezellig.
arjandevries

Berichten: 57
Logs: 0 | 66 uur
Antwoord #6 December 12, 2014, 12:34:29
edit2Rapporteer  
Freeriderz (http://kitesurfles.net/) is naar mijn mening de beste kiteschool. Aardige instructeurs en niet gek duur. Ik heb privéles gehad en had het kitesurfen echt enorm snel onder de knie  ThumpsUp Heb les gehad in Hindeloopen, mooie rustige spot
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #7 December 12, 2014, 12:59:11
edit2Rapporteer  

http://vimeo.com/94854726



Peter Tuinman  ThumpsUp. van Kite School KiteFeel

Bij het filmpie werkte hij nog bij de Kite Surf school maar dat moet natuurlijk de Top school van Sven zijn  ThumpsUp KiteFeel   ThumpsUp


http://www.kitefeel.nl/


pepsi

Geen avatar

Berichten: 171
Antwoord #8 December 12, 2014, 13:14:55
edit2Rapporteer  
Kitefeel,
Leuke groep mensen, zijn zeer serieus en verantwoord met les geven bezig.

laura

Geen avatar

Berichten: 63
Antwoord #9 December 12, 2014, 14:44:40
edit2Rapporteer  
Kitefeel! Enthousiaste, goede leraren. Ook na de lessen blijven ze tips geven om je skills te verbeteren.
Xaos

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #10 December 12, 2014, 16:25:29
edit2Rapporteer  
KiteFeel!!
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #11 December 12, 2014, 18:41:11
edit2Rapporteer  
Frank en Free, een top instructeur met een ondewijs achtergond en dat zie je terug bij de kiteles
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #12 December 12, 2014, 18:52:14
edit2Rapporteer  
Frank en free. Eenmans school die beginners rustig meeneemt bij de eerste (kite)stapjes.

Maar ik wil ook kitefeel een pluim geven, omdat ze de juiste fibe hebben en mensen binden.
kees1968

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #13 December 12, 2014, 19:22:19
edit2Rapporteer  
Kitefeel,

Kitefeel! Enthousiaste, goede leraren. Ook na de lessen blijven ze tips geven om je skills te verbeteren.
De groep mensen die bij hun les heeft gehad en vervolgens gezamenlijk blijft kiten is en wordt steeds groter.
Goede duidelijke lessen. Ik kan en wil ze aan iedereen aanraden.
Jankoschoon

Berichten: 17
Antwoord #14 December 12, 2014, 20:21:08
edit2Rapporteer  
Freeriderz (http://kitesurfles.net/)  prima mensen en heb daar snel en op een leuke manier kiten geleerd.
yaryar74

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #15 December 13, 2014, 07:48:59
edit2Rapporteer  
Er zijn ongetwijfeld meer goede kitesurfscholen, en ook hele slechte helaas, maar er kan er maar 1 de allerbeste zijn, KITEFEEL!  ThumpsUp Het team is zeer vakbekwaam, aardig, geduldig en het zijn hele goede docenten, met een gezamenlijke passie. Daarnaast veel aandacht voor veiligheid, goed materiaal en techniek. Niet voor niets dat veel kitefeel cursisten samen blijven varen. Zelfs samen trips maken en op reis gaan. Wil je goed en veilig leren kitesurfen, moet je bij kitefeel zijn! TEAM KITEFEEL, ga zo door!
Joepie
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #16 December 13, 2014, 11:24:54
edit2Rapporteer  
Moeilijke keuze ik heb zelf geen les gehad bij deze scholen, maar zie ze heel vaak aan het werk op schellinkhout.

frank and free:
  Frank is altijd heel goed bezig met klein groepje. Zoekt een rustig plekje uit ver genoeg 'naar buiten', hoor ook goede verhalen van de cursisten.

Kitefeel:
 Zijn vrijwel altijd aanwezig, weer of geen weer, geven ook in kleine groepjes les. Ik hoor zeer enthousiaste verhalen van hun cursisten. Zij zijn zelf ook altijd heel enthousiast. Geven ook na de cursus nog veel begeleiding aan hun ex cursisten, maar je kan ook gewoon met een vraag bij ze terecht. En ze organiseren ook trips zowel voor kiten (zowel Nederland als buitenland) als snowkiten.  Hierdoor hebben zij een groep kite enthousiasten gecreëerd.  Sfeer is ook altijd goed.

Daarnaast zijn zij zeer consequent met geen les geven wanneer het weer niet geschikt is voor cursisten.
Via oa Facebook geven ze ook altijd adviezen met weersomstandigheden en waarschuwen beginners niet het water op te gaan.
Ik heb al zo vaak op schellinkhout andere kite scholen bezig gezien met windkracht 8, maar zij zijn dan ZELF aan het kiten.

Ik heb dus geen ervaring mtb de les zelf, maar Door de totaalervaring die KITEFEEL biedt, vind ik hun de beste kite school die je als kite gemeenschap kan wensen voor je sport! ThumpsUp



Suburbanboy

Berichten: 2
Antwoord #17 December 13, 2014, 12:20:44
edit2Rapporteer  
KITEFEEL!  ThumpsUp Het team is zeer vakbekwaam, aardig, geduldig en het zijn hele goede docenten, met een gezamenlijke passie. Daarnaast veel aandacht voor veiligheid, goed materiaal en techniek. Niet voor niets dat veel kitefeel cursisten samen blijven varen. Zelfs samen trips maken en op reis gaan. Wil je goed en veilig leren kitesurfen, moet je bij kitefeel zijn! TEAM KITEFEEL, ga zo door!
Vooral nazorg naar cursisten  vindt ik belangrijk je kan altijd  vragen stellen via  facebook / messenger whatsapp aan de  kitefeel instructeurs over materiaal als je wat wilt aanschaffen.
Op hun facebook kan je altijd de spot  zien waar zij  les geven  of geven daar aan waar ze zijn als zij prive  kiten  bij bijzondere wind omstandigheden  zoals afgelopen week
joepje

Berichten: 206
Antwoord #18 December 13, 2014, 12:36:47
edit2Rapporteer  
Kitefeel! Alles is al gezegd maar ik zeg het dus nog een keer; Kitefeel!
Marcel Bull Zigzag

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #19 December 13, 2014, 12:44:06
edit2Rapporteer  
Ik nomineer kiteschool KITEFEEL.
Goede instructeurs :
Binnen een half jaar van absoluut beginner naar level 5 kiter
Ook mijn zoon Bas binnen 1 dag meters gemaakt 2e dag varen en nu na ongeveer 4 maanden ruim level 4 (wat mij betreft 5) kiter.

Veiligheid :
Veiligheid staat hoog in het vaandel, zowel tijdens de lessen als latere advisering betreft aanschaf spullen en dergelijke.
Na het lessen blijft er in de meeste gevallen een soort van verbondenheid met de school en de groep KITEFEEL aanhangers blijft groeien waardoor ook het delen van kennis en ervaringen groot is.

Gezelligheid en delen van kennis :
Organiseren van leuke trips met een gezellige groep naar bijvoorbeeld Zeeland (zie youtube kitefeel zeelandtrip 2014) Fuerteventura, maar ook snowkite trips naar bijv. Wasserkupfe.
Tijdens de trips wordt veel informatie gegeven, zowel op de spots als 's avonds met instructievideo's. Verder gaan er gediplomeerde instructeurs mee die voor zowel beginner als gevorderde klaar staan voor het geven van instructies.

Om een lang verhaal kort te maken :
IK ZEG KITEFEEL
maaikeslooven

Berichten: 2
Logs: 0 | 23 uur
Antwoord #20 December 13, 2014, 14:40:21
edit2Rapporteer  
Voor mij is toch de beste kiteschool KITEFEEL.

Vooral het enthousiasme van de leraren werkt heel erg aanstekelijk,
De instructeurs weten waar ze het over hebben tijdens de lessen en veiligheid staat altijd voorop.
Er wordt goed gekeken naar de weersomstandigheden.

Ook het samenbrengen van de kiters doen ze echt op een top wanneer!
Ze brengen de kiters samen zowel tijdens als na de lessen.
Het is ook echt een aanrader om een keer met KITEFEEL een weekend weg te gaan.
Je leert zo steeds meer mensen kennen die dezelfde passie beoefenen.

Ik zou nog wel uren door kunnen praten maar volgens mij is het zo wel duidelijk;
KITEFEEL ThumpsUp
base10

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #21 December 13, 2014, 15:56:38
edit2Rapporteer  
Kitefeel is voor mij de beste. Altijd op het water. Via de Facebook pagina altijd contact. Vriendelijk mensen die je altijd vriendelijk te woord staan en ook nog jaren na de lessen met adviezen en tips komen. Ook gezellige kite weekenden en trips.
Gys

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #22 December 13, 2014, 16:32:56
edit2Rapporteer  
KITEFEEL
Intensieve begeleiding
Theoretisch sterk
Eerlijke prijzen
Frisse blik op het kite
Energiek instructeurs team
Enige in zijn soort
Lol staat voorop
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #23 December 13, 2014, 16:35:10
edit2Rapporteer  
Denk dat het nu wel duidelijk is dat Kitefeel genomineerd is voor de volgende ronde Grin
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #24 December 13, 2014, 16:35:31
edit2Rapporteer  
Dit riekt naar spam....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.