Bestuur NKV

wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #175 Februari 10, 2015, 15:02:58
edit2Rapporteer  


Is dit brief alnog te ontvangen? Ben wel benieuwd hiernaar.


[/quote]

Brief is al beantwoord door de NKV, is allemaal pappen en nathouden
_Ron_

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #176 Februari 10, 2015, 15:08:26
edit2Rapporteer  


Is dit brief alnog te ontvangen? Ben wel benieuwd hiernaar.



Brief is al beantwoord door de NKV, is allemaal pappen en nathouden
[/quote]

Dank voor het antwoort, uit jou zinnen haal ik dat het dan niet klopt wat hun zeggen in die brief?


Marc. Wat zijn we nou beter geworden van die brief. Ik maak er uitop dat hun naar eigen zeggen geen problemen hebben. En het niet nodig en zelfs Tijd Rovend vinden om antwoorden te geven.
Denk dat ze zelfs een ALV niet zien zitten. Ben dan ook benieuwd of die er wel gaat komen.

Het zou beter zijn als er eens een frisse wind door de NKV gaat. Met mensen die comuniceren zoals Tom vaak deed via KH. Maar ook wat actiever op bijv. facebook.

Waar is trouwens het profiel van feddowm gebleven. Spoorloos.!!!

Is dit brief alnog te ontvangen? Ben wel benieuwd hiernaar.


Egel-Jan wat voor gezijk, wanneer ik zoek op ze naam zie dat niet voorbij komen.
schrijf je nou maar in voor die safety clinic 28 maart, misschien dat je dan wat wijzer wordt. Ook wat NKV betreft. Geld voor de rest trouwens ook.

Was wel van plan gaan kijken daar, weet nog niet of ik dat nu nog wel wil.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #177 Februari 10, 2015, 17:46:34
edit2Rapporteer  


Is dit brief alnog te ontvangen? Ben wel benieuwd hiernaar.



Brief is al beantwoord door de NKV, is allemaal pappen en nathouden

Dank voor het antwoort, uit jou zinnen haal ik dat het dan niet klopt wat hun zeggen in die brief?


Marc. Wat zijn we nou beter geworden van die brief. Ik maak er uitop dat hun naar eigen zeggen geen problemen hebben. En het niet nodig en zelfs Tijd Rovend vinden om antwoorden te geven.
Denk dat ze zelfs een ALV niet zien zitten. Ben dan ook benieuwd of die er wel gaat komen.

Het zou beter zijn als er eens een frisse wind door de NKV gaat. Met mensen die comuniceren zoals Tom vaak deed via KH. Maar ook wat actiever op bijv. facebook.

Waar is trouwens het profiel van feddowm gebleven. Spoorloos.!!!

Is dit brief alnog te ontvangen? Ben wel benieuwd hiernaar.


Egel-Jan wat voor gezijk, wanneer ik zoek op ze naam zie dat niet voorbij komen.
schrijf je nou maar in voor die safety clinic 28 maart, misschien dat je dan wat wijzer wordt. Ook wat NKV betreft. Geld voor de rest trouwens ook.

Was wel van plan gaan kijken daar, weet nog niet of ik dat nu nog wel wil.
[/quote] als je antwoorden wil... vraag het dan op de man af. 28 mrt is je kans. Zo'n onzinnige brief met vragen door een paar onruststokers daar is niemand bij gebaat. Ipv energie verliezen aan brieven kun je jezelf ook gewoon uitschrijven dan heb je 12 tot 20 leden minder... daar hebben de vrijwilligers die werk verzetten voor de andere +/- 3500 leden misschien wel meer baat bij. Ik hoor hier alleen maar dezelfde zeuren. Ik trek me nu verder uit deze discussie terug, ik ben m beu, er zit niks constructiefs achter.
Nogmaals ik ben nog wel lid en ben het ook niet even eens met de gang van zaken maar, ik geef ze nu het voordeel van de twijfel tot de ALV. Als er dan niks uitkomt dan zal ik mij ook uitschrijven. Ik gun ze nu gewoon de tijd om tot een oplossing te komen en niet te dwarsbomen in het pad daar naar toe.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #178 Februari 10, 2015, 18:22:02
edit2Rapporteer  
Het is beter om lid te blijven Arend, dan kun je meer constructief je zegje doen. Voor €35,- per jaar hoef je het in ieder geval niet te vragen.

Ik denk dat ik ook maar eens mijzelf in ga schrijven voor 28 maart, lijkt me een interessante dag te worden.
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #179 Februari 10, 2015, 19:02:14
edit2Rapporteer  
Persoonlijk vind ik het onzin als je je inschrijft voor een safety conferentie om daar je zegje te doen over de gang van zaken van het nkv. Het zou zonde zijn als die dag verpest wordt hierdoor. tis nog wel de eerste ook.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #180 Februari 10, 2015, 19:59:08
edit2Rapporteer  
lijkt me niet het juiste moment, NLV is sponsor van het evenement. De eerstvolgende ALV zal uitkomst bieden, vraag is wanneer die gaat komen.
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #181 Februari 10, 2015, 20:52:20
edit2Rapporteer  
Hoi Marco, ik was als bang dat je moegestreden het bijltje erbij neergegooid had!
Maar kunnen we niet zelf een nieuwe voorzitter naar voren schuiven?
Ik denk hierbij aan Tom Rotmans.
Volgens mij de enige NKV-er die wat gedaan heeft voor onze kitesurfsport.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #182 Februari 11, 2015, 15:38:17
edit2Rapporteer  
Eigenlijk wil ik niet reageren omdat dan dit topic weer bovenaan in de lijst komt te staan.. Maar daar staat ie nu toch al.. Giertje, wtf, dus al die vrijwilligers op Tom na, die als 1 vd weinige betaald krijgt overigens, hebben niks voor de kitesurf sport betekend? Besef je wel wat je schrijft?
Ik vind het niet zo gek hoor dat de NKV geen discussie wil voeren op de forums. Hier wordt de soep veel heter gegeten als ie wordt opgediend ipv andersom. Het is jammer dat dit zo moet gaan, maar de enige manier om deze problemen de wereld uit te helpen lijkt mij toch gewoon een face 2 face discussie op de alv (en die komt er echt wel hoor). En ja dan zul je ff moeten reizen, maarja wees blij dat NL maar klein is en je niet in Frankrijk of Duitsland woont..

Volgens mij zijn we ook wel op een punt beland met dit topic dat er niet veel nuttigs meer valt te zeggen en dat er beter een slotje op kan.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #183 Februari 11, 2015, 15:59:26
edit2Rapporteer  
Eigenlijk wil ik niet reageren omdat dan dit topic weer bovenaan in de lijst komt te staan.. Maar daar staat ie nu toch al.. Giertje, wtf, dus al die vrijwilligers op Tom na, die als 1 vd weinige betaald krijgt overigens, hebben niks voor de kitesurf sport betekend? Besef je wel wat je schrijft?
Ik vind het niet zo gek hoor dat de NKV geen discussie wil voeren op de forums. Hier wordt de soep veel heter gegeten als ie wordt opgediend ipv andersom. Het is jammer dat dit zo moet gaan, maar de enige manier om deze problemen de wereld uit te helpen lijkt mij toch gewoon een face 2 face discussie op de alv (en die komt er echt wel hoor). En ja dan zul je ff moeten reizen, maarja wees blij dat NL maar klein is en je niet in Frankrijk of Duitsland woont..

Volgens mij zijn we ook wel op een punt beland met dit topic dat er niet veel nuttigs meer valt te zeggen en dat er beter een slotje op kan.
  ThumpsUp
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #184 Februari 11, 2015, 17:12:58
edit2Rapporteer  
Er gaat pas een slotje op als alles is opgehelderd.

Je hebt meningen en je hebt feiten!
Aan het begin van dit topic staan een aantal feiten, welke nog steeds niet opgehelderd zijn.

Dat zijn feitelijke constateringen, en geen mening.
Zodra die duidelijk zijn kan de boel hier afgesloten worden.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we niet actief modereren...
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #185 Februari 11, 2015, 18:18:16
edit2Rapporteer  
Er gaat pas een slotje op als alles is opgehelderd.

Je hebt meningen en je hebt feiten!
Aan het begin van dit topic staan een aantal feiten, welke nog steeds niet opgehelderd zijn.

Dat zijn feitelijke constateringen, en geen mening.
Zodra die duidelijk zijn kan de boel hier afgesloten worden.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we niet actief modereren...

pcies, het gaat om de feiten.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #186 Februari 13, 2015, 20:34:50
edit2Rapporteer  
Nieuwsbrief van de NKV...

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=50238.msg706495;boardseen#new
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #187 Mei 06, 2015, 18:05:32
edit2Rapporteer  
Kan er iemand een samenvatting geven van wat er aan de hand is?
Ik heb 3 pagina's gelezen maar word er nog geen wijs uit.
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #188 Mei 06, 2015, 19:35:32
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=gbIv7W7rhx4
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #189 Augustus 25, 2015, 15:47:54
edit2Rapporteer  
Wat ik wel heel vreemd vind is dat er tegen Feddo wordt gestemd (integer, politieke connecties, verbaal en non verbaal zeer communicatief vaardig, hoeft van de kitesurf industrie niet te leven dus neutraal)... en wordt er een slis a.k.a. Chris benoemd die alles behalve neutraal is (importeur, webwinkel.... ) ik vraag mij sterk af of dit wel de juiste keuze is... waar gaat een actieve ondernemer de tijd vandaan halen om zowel zijn eigen toko te runnen, NKV te runnen en dat zonder belangen verstrengeling...
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #190 Augustus 25, 2015, 17:02:40
edit2Rapporteer  
slis?
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #191 Augustus 25, 2015, 17:18:46
edit2Rapporteer  
Slis is de gebruikersnaam van Chris op Hanglos en Kitehigh.

Ik ken hem niet persoonlijk. Het is wel jammer dat er zo een heksenjacht tegen Feddo is gehouden, hij had bij voorbaat eigenlijk al geen kans meer om niet weggestemd te worden.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #192 Augustus 25, 2015, 17:23:11
edit2Rapporteer  
Wie zegt dat hij weggestemd is?
Naar wat ik heb begrepen is hij als algemeen bestuurslid gekozen, en helemaal niet weggestemd.
Zover ik weet zit hij dus gestemd en wel in het bestuur.

Ben wel benieuwd naar de eerste nieuwsbrief na het NKV.

@Eagle-Jan: waarom zou iemand die werkzaam is in de kitebusiness niet bij het NKV kunnen zitten als bestuurslid? En waarom kan Chris naast het runnen van zijn eigen zaak nooit goed besturen, en een willekeurig ander persoon met ook een baan in een andere branche wel?
Nergens staat in de statuten dat dit niet mag.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #193 Augustus 25, 2015, 17:34:27
edit2Rapporteer  
Slis is de gebruikersnaam van Chris op Hanglos en Kitehigh.

Ik ken hem niet persoonlijk. Het is wel jammer dat er zo een heksenjacht tegen Feddo is gehouden, hij had bij voorbaat eigenlijk al geen kans meer om niet weggestemd te worden.
kudde mentaliteit hier op KH


@Michiel... om de zelfde reden dat een politicus geen eigen onderneming mag hebben en of anderen bevoorrechten in zijn ambstermijn en daarna. Een ondernemer die voorzitter word van een vereniging... doet me erg denken aan een eigenaar van  een groot feest cafe die op een plein voorzitter wordt van de vereniging van horeca eigenaren van dat plein... gelijk gingen alle prijzen omhoog en deur beleid naar de zelfde standaard. maar nee er zat geen vuil luchtje aan.

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #194 Augustus 25, 2015, 19:01:00
edit2Rapporteer  
Ik zie het verband niet tussen een politicus en het NKV. Die laatste club heeft geen enkele bestuurlijke macht, dus hoe iemand die twee kitemerkjes voert in NL dan zichzelf zou kunnen bevoorrechten?

Kuddegedrag? Dat zag je zelfs tijdens de ALV afgelopen keer...wie keuren er nu een bestuur goed met twee voorzitters, spontaan ter plekke gekozen?
Maar het zal wel aan mij liggen
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #195 Augustus 30, 2015, 17:29:24
edit2Rapporteer  
Sorry Arend!
Je hebt mijn excuses verdient, of ben je een visionair?

http://www.nederlandsekitesurfvereniging.nl/startpagina-nl/8-nederlands/nieuws-nederlands/110-nieuwsbrief-augustus

Mijn broek zakt af
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #196 Augustus 30, 2015, 20:21:01
edit2Rapporteer  
 Cry
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #197 Augustus 30, 2015, 22:03:33
edit2Rapporteer  
Maar petje af voor de ICT problemen die opgelost zijn!
Lijkt me geen leuk werk de boel te reorganiseren daar
Dree

Berichten: 48
Antwoord #198 Oktober 17, 2015, 12:18:14
edit2Rapporteer  
Hey Arend, binnenkort bijpraten met een biertje?
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #199 Oktober 17, 2015, 13:43:54
edit2Rapporteer  
Herfst is toch regen wind bladeren van de bomen zwarte piet/vluchtelingen discussies kachel aan donkere dagen?Ik mis er 1. Waar is de 20 plus knoopjes zeewind gebleven....?Ik ga maar alvast achter m'n anti winterdepressie lichtbak zitten voordat het te laat is.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.