Bestuur NKV

Krommen

Geen avatar

Berichten: 60
Antwoord #150 Januari 12, 2015, 22:25:43
edit2Rapporteer  
Ik heb geen facebook dus wat ze daar schrijven, I dont know. Ze hebben alle emailadressen van de leden. Een kleine statement over welke stappen ze nu ondernemen en welk tijdspad daarbij hoort is het minste wat het bestuur kan doen. Alle andere zaken dienen bij de ALV te worden besproken maar de radiostilte van nu is ongehoord.

Marco, mocht je hulp nodig hebben bij de brief, contact me maar.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #151 Januari 12, 2015, 22:28:09
edit2Rapporteer  
Juist niet communiceren zet kwaad bloed bij een aantal trouwe leden.
Ik begrijp dat wel.

Aan de andere kant, het huidige bestuur zijn allemaal amateurs, vrijwilligers.
Daar mag je ook niet teveel van verwachten. Echter iedereen moet zich in de dit land aan de regels houden...
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #152 Januari 14, 2015, 18:57:07
edit2Rapporteer  
update: vandaag is de brief met vragen, mede ondertekend door een 15-tal NKV leden, naar het bestuur gestuurd.

De inhoud van de brief zetten we hier niet neer, maar wil je die ontvangen, mail dan naar ledennkv@gmail.com

pewpew

Berichten: 779
Antwoord #153 Januari 14, 2015, 19:13:30
edit2Rapporteer  
Marco als jij antwoord krijgt zet jij dit dan hier op kitehigh uiteraard met de vragen of?
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #154 Januari 15, 2015, 10:14:25
edit2Rapporteer  
indien mogelijk doen we dit. En anders weer persoonlijk via de mail ledennkv@gmail.com
_Ron_

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #155 Februari 04, 2015, 13:26:49
edit2Rapporteer  
update: vandaag is de brief met vragen, mede ondertekend door een 15-tal NKV leden, naar het bestuur gestuurd.

De inhoud van de brief zetten we hier niet neer, maar wil je die ontvangen, mail dan naar ledennkv@gmail.com



Al eender contact gehad met Marco hierop PM, hij geeft aan dat ik gewoon lid moet zijn van de NKV. Al is het om de verzekering. Nu weet ik of ik dit niet wilt want op linkedin was ik wat aan het kijken en zie ik dit:

https://nl.linkedin.com/pub/feddo-meijer-wiersma/0/a89/a8a

Maar geen van de leden weten dit toch?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #156 Februari 05, 2015, 10:46:14
edit2Rapporteer  
Ik vind het echt absurd dat het bijna niemand interesseert, het is voor de Nederlandse kitesurf sport erg belangrijk een goed NKV te hebben om zo spots open te kunnen houden, bezig te houden met talenten en ondersteuning te geven op evenementen.

Maar even een update, op 14-01-2015 is er een brief naar het NKV gestuurd met een aantal vragen. In deze brief is gesteld dat er voor 28-01-2015 antwoord zou zijn, tot op heden is hier geen passend antwoord op geweest. Vandaag heb ik een mail naar de NKV gestuurd of hier nog antwoord op gegeven gaat worden. Ik laat weten hoe dit afloopt.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #157 Februari 05, 2015, 11:04:45
edit2Rapporteer  
Ik ben benieuwd wat het antwoord is
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #158 Februari 05, 2015, 15:41:01
edit2Rapporteer  
Marc, je geeft aan dat er geen passend antwoord is gegeven. Is er wel een reactie gegeven, bijvoorbeeld dat de brief ontvangen is en dat antwoorden later volgen omdat de termijn te kort is, ofzoiets? Of hebben jullie geen reactie gehad?
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #159 Februari 05, 2015, 16:57:07
edit2Rapporteer  
Het interesseert mij wel degelijk, zou alleen niet weten wat ik eraan kan doen. Voorlopig blijf ik nog lid en hoop ik dat het nkv zich weer uit dit negatieve spiraal trekt
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #160 Februari 05, 2015, 17:36:16
edit2Rapporteer  
Het interesseert mij wel degelijk, zou alleen niet weten wat ik eraan kan doen. Voorlopig blijf ik nog lid en hoop ik dat het nkv zich weer uit dit negatieve spiraal trekt

Goed om te horen dat het je wel interesseert.
Een vereniging is er voor en door de leden. Een bestuur moet zich daarom ten alle tijde kunnen verantwoorden. Op dit moment hoor je niets van het huidige bestuur, behalve dan de reactie van Tom.

Ik ben ook enorm benieuwd naar het antwoord. Mijn naam stond nl. ook onder de brief.
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #161 Februari 05, 2015, 17:54:29
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ze bij Red Bull in Zuid Afrika zitten.  Grin
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #162 Februari 05, 2015, 18:27:55
edit2Rapporteer  
Op onze kosten zeker Wink
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #163 Februari 05, 2015, 19:45:55
edit2Rapporteer  
Marc, je geeft aan dat er geen passend antwoord is gegeven. Is er wel een reactie gegeven, bijvoorbeeld dat de brief ontvangen is en dat antwoorden later volgen omdat de termijn te kort is, ofzoiets? Of hebben jullie geen reactie gehad?

Dit stond er in de brief plus een verhaal dat er op Kitehigh al antwoord was gegeven op de vragen... Dat moest Hanglos zijn want hier is niet gereageerd...

"Wij hebben jullie mail en brief in goede orde ontvangen. Het NKV Bestuur reageert inhoudelijk zo spoedig mogelijk op jullie vragen."

Hierna was het stil en heb ik niets meer vernomen van de NKV. Vandaar dat ik vanmorgen een mail heb gestuurd want het termijn was al lang er breed verstreken. De complete communicatie komt later online.
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #164 Februari 05, 2015, 21:30:44
edit2Rapporteer  
Om eerlijk te zijn, denk ik dat het huidige bestuur niet instaat is om eerlijk, open en goed te antwoorden op de vragen die allemaal al gesteld zijn..

Er zitten te veel mensen in het bestuur die niks met kiten hebben, nog open zijn voor kite spots (de rode hesjes syndroom), strand, etc is voor iedereen.

Als ze snel niet met duidelijkheid komen denk ik bijna 100% zeker om deze boevenclub te verlaten..

NKV, je leden willen duidelijkheid en openbaarheid..
ALV is een MUST!


Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #165 Februari 05, 2015, 22:06:56
edit2Rapporteer  
Jongens... het kite seizoen is niet eens begonnen, geef ze anders ff de tijd om de boel op poten te zetten, men heeft nu al conclusies en andere wilde indianen verhalen de wereld in geholpen terwijl ze niet eens 6mnd de tijd gehad hebben om de boel in het gareel te krijgen. In april is het ALV en die zal er wel komen, als ze dan geen klink klaar verhaal hebben dan weet je hoelaat het is. Maar nu zonder ze een kans gegeven te hebben gaat iedereen maar wat blaten... mede dankzij een paar stokers waarvan hun persoonlijke belangen direct in het geding staan.

Persoonlijk, zou ik vrijwilliger zijn bij het NKV, zou ik gezien de reacties hier niet eens meer zin hebben om wat te doen... maar weet dat op een enkeling na er nogsteeds mensen bezig zijn, voor zowel leden als niet leden. Dus geef ze nou ff de tijd.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #166 Februari 06, 2015, 02:01:16
edit2Rapporteer  
Zo denk ik er nu ook over Arend, vooral na hoe de feiten nu op tafel liggen.  schater
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #167 Februari 06, 2015, 07:37:08
edit2Rapporteer  
Arend, fijn dat je het voor ze opneemt.
Maar juist niet reageren op een aantal toch belangrijke vragen zet toch een heleboel mensen aan het denken.
En feddo is al sinds augustus voorzitter, dat is 6 mnd geleden, maar nog niks officieel er over gehoord of gezien.
Dat vind jij geen rare gang van zaken? 
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #168 Februari 06, 2015, 10:20:03
edit2Rapporteer  
Ik denk dat EJ het gevoel beschrijft wat veel mensen hebben over de huidige situatie.
Echter iedereen die zich wat meer zou verdiepen in de missie & visie van het NKV, en aan welke wettelijke eisen een vereniging moet voldoen, zal vraagtekens zetten bij wat er allemaal gebeurd is de afgelopen jaren.

Wij de NKV leden, inclusief mijzelf, hebben zitten slapen de afgelopen jaren omdat het allemaal goed leek te gaan met het openen en Open houden van spots, toch wel voor de meeste leden de primaire reden om lid te zijn, toch?

Ook ik ben uiterst benieuwd waar de nieuwe voorzitter mee gaat komen op het komende ALV, die overigens nog niet aangekondigd zijn (voorzitter als datum).

Je lidmaatschap opzeggen is een individueel signaal. Echter ik zou juist lid blijven om zo je stem te kunnen gebruiken.
Opzeggen kan altijd nog.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #169 Februari 09, 2015, 21:01:59
edit2Rapporteer  
Blijkbaar boeit het 97.5% van de leden niet wat er nu bij de NKV gebeurd. Niet zeuren als je spot straks gesloten wordt of dat geen ondersteuning op evenementen meer is...
Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #170 Februari 09, 2015, 21:38:08
edit2Rapporteer  
Marc. Wat zijn we nou beter geworden van die brief. Ik maak er uitop dat hun naar eigen zeggen geen problemen hebben. En het niet nodig en zelfs Tijd Rovend vinden om antwoorden te geven.
Denk dat ze zelfs een ALV niet zien zitten. Ben dan ook benieuwd of die er wel gaat komen.

Het zou beter zijn als er eens een frisse wind door de NKV gaat. Met mensen die comuniceren zoals Tom vaak deed via KH. Maar ook wat actiever op bijv. facebook.

Waar is trouwens het profiel van feddowm gebleven. Spoorloos.!!!

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #171 Februari 09, 2015, 22:18:07
edit2Rapporteer  

Waar is trouwens het profiel van feddowm gebleven. Spoorloos.!!!


zijn profiel is inderdaad spoorloos, hij is gestopt met participeren op kitehigh en heeft zijn account laten verwijderen.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #172 Februari 09, 2015, 22:27:16
edit2Rapporteer  

Waar is trouwens het profiel van feddowm gebleven. Spoorloos.!!!


zijn profiel is inderdaad spoorloos, hij is gestopt met participeren op kitehigh en heeft zijn account laten verwijderen.
hij was het gezeik aan zijn adres meer dan zat.
_Ron_

Geen avatar

Berichten: 36
Antwoord #173 Februari 10, 2015, 12:46:40
edit2Rapporteer  
Marc. Wat zijn we nou beter geworden van die brief. Ik maak er uitop dat hun naar eigen zeggen geen problemen hebben. En het niet nodig en zelfs Tijd Rovend vinden om antwoorden te geven.
Denk dat ze zelfs een ALV niet zien zitten. Ben dan ook benieuwd of die er wel gaat komen.

Het zou beter zijn als er eens een frisse wind door de NKV gaat. Met mensen die comuniceren zoals Tom vaak deed via KH. Maar ook wat actiever op bijv. facebook.

Waar is trouwens het profiel van feddowm gebleven. Spoorloos.!!!

Is dit brief alnog te ontvangen? Ben wel benieuwd hiernaar.


Egel-Jan wat voor gezijk, wanneer ik zoek op ze naam zie dat niet voorbij komen.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #174 Februari 10, 2015, 14:43:31
edit2Rapporteer  
Marc. Wat zijn we nou beter geworden van die brief. Ik maak er uitop dat hun naar eigen zeggen geen problemen hebben. En het niet nodig en zelfs Tijd Rovend vinden om antwoorden te geven.
Denk dat ze zelfs een ALV niet zien zitten. Ben dan ook benieuwd of die er wel gaat komen.

Het zou beter zijn als er eens een frisse wind door de NKV gaat. Met mensen die comuniceren zoals Tom vaak deed via KH. Maar ook wat actiever op bijv. facebook.

Waar is trouwens het profiel van feddowm gebleven. Spoorloos.!!!

Is dit brief alnog te ontvangen? Ben wel benieuwd hiernaar.


Egel-Jan wat voor gezijk, wanneer ik zoek op ze naam zie dat niet voorbij komen.
schrijf je nou maar in voor die safety clinic 28 maart, misschien dat je dan wat wijzer wordt. Ook wat NKV betreft. Geld voor de rest trouwens ook.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.