gered v verdrinkingsdood door kitesurfer

bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
December 21, 2014, 15:22:59
edit2Rapporteer  
gered v verdrinkingsdood door kitesurfer


http://youtu.be/uUykUYhekM8


Bron: kiteforum.com

Israel, BatYam, december 2014.
Wat een mazzel die 2. Ik heb de thread niet helemaal gelezen. Wat ik wel zie is dat beide drenkelingen hetzelfde gedrag vertonen. Beide drenkelingen zijn best wel zwaarlijvig. Ze trekken allebei meteen aan 1 kant van de bar.
mvbtje

Geen avatar

Berichten: 1175
Antwoord #1 December 21, 2014, 16:33:50
edit2Rapporteer  
Als hij aan komt varen zie je drie koppies in het water. Ik neem aan dat die ene zelf terug heeft kunnen zwemmen.
Puike actie.  ThumpsUp Wel gevaarlijk, want in doodsangst pakken ze zich aan alles beet wat ze maar te pakken kunnen krijgen. Niet die &*(**%$ bar beetpakken 'hoor' je em ook zeggen.
En die jongen moet even om een nieuwe zwembroek  schater
CouchKiter

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #2 December 22, 2014, 11:57:29
edit2Rapporteer  
Held! Andere kiters varen gewoon rond...
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #3 December 22, 2014, 12:36:53
edit2Rapporteer  
respect.
joosie

Berichten: 967
Antwoord #4 December 22, 2014, 14:15:24
edit2Rapporteer  
Dat is wel een goeie gast, net of hij het vaker heeft gedaan
die drenkelingen blijven maar aan die bar trekken en hij blijft toch nog redelijk rustig  ThumpsUp
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 December 22, 2014, 17:05:15
edit2Rapporteer  
Op fuerte is dit dagelijkse kost, vooral op glassbeach als het hoogwater wordt. Kitesurfers, zwemmers, golfsurfers, alles komt aan bod. Zelf had ik dan geen last dat ze aan m'n bar hangen... hand onderscheppen en begeleiden naar backspreader van je trapeze. Get gaat er om dat ze iets vast kunnen pakken.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.