kiteboard verzenden frankrijk

tina

Berichten: 38
Januari 21, 2015, 20:31:25
edit2Rapporteer  
Hallo,

Weet iemand misschien hoe je je kiteboard kan laten versturen naar Frankrijk?
De meeste pakket services accepteren buiten Nederland geen pakketten langer dan een meter..(postnl, gls, dpd)

Alvast bedankt!!

geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #1 Januari 21, 2015, 22:07:50
edit2Rapporteer  
Trial and error. Sinds de postfunctie overgenomen is door supermarkten e.d., gaat het verzenden van boards naar buitenland mij juist goed af. Er wordt vaak niet naar de maat gekeken Smiley. Bij GLS/DPD/UPS/... zal het niet of moeilijk lukken idd.
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #2 Januari 21, 2015, 22:32:01
edit2Rapporteer  
Klopt idd dat ze bij de meeste supermarkten niet echt op de hoogte zijn van de geldende regels wat betreft afmetingen.
Ondertussen meerder keren een kiteboard (binnen NL) verzonden, dit zou vanwege de afmeting onder een pakket van 10-20Kg moeten vallen, maar heb altijd nog gewoon voor het gewicht betaald (Dus €6,95 ipv €13,75)
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Januari 21, 2015, 23:09:41
edit2Rapporteer  
idd, bij mij is het dan weer omgekeerd. supermarkten weigeren 'm, maar postNLstation in de bruna accepteert m wel

maargoed, dat feest was de laatste keer ook voorbij, toen maatje gevraagd voor een UPS label, kostte echt evenveel als in NL een normaal pakket, maar ging wel aangetekend naar Belgie!
gerrit

Berichten: 188
Antwoord #4 Januari 21, 2015, 23:37:04
edit2Rapporteer  
DPD doet het voor mij in ieder geval wel (zakelijk abonnement) breng maar langs in Laren dan fix ik het wel
Dobbelsteen

Geen avatar

Berichten: 296
Antwoord #5 Januari 22, 2015, 09:59:50
edit2Rapporteer  
UPS heeft zojuist mijn snowboard vanuit Oostenrijk afgeleverd. Dus bij hen is het al geen probleem zo te zien.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.