Dakhla meivakantie

Nicje

Geen avatar

Berichten: 6
Januari 28, 2015, 20:14:01
edit2Rapporteer  
Hi,

Heeft iemand ervaring met Dakhla? Ik zou er wel graag heen willen. Maar las op de website van het ministerie dat het er niet veilig is in dat gebied. Toch worden er wel nog steeds reizen en coachingweken naar georganiseerd.

Ben ook nog op zoek naar een reismaatje(s).
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #1 Januari 29, 2015, 02:23:11
edit2Rapporteer  
Gaat meer om de verre omgeving van Dakhla, de stad en kite gedeeltes zijn veilig.

Envi kitecamp in mei: https://www.facebook.com/ENVIclinics
Nicje

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #2 Februari 17, 2015, 23:22:56
edit2Rapporteer  
Ok. Thanx!
Ik ga, zoals het er nu uitziet, alleen. Zijn daar veel mensen die alleen reizen?
Mijn voorkeur gaat uit naar het attitude camp. Dit lijkt mij het levendigste stuk. Mijn doel is om te leren springen.En zal hier wat begeleiding in willen. Maar nu ik heb een coachingsweek gezien in het spirit camp. Heeft iemand ervaring met de attitude en spirit camps?
koen-tjeee

Berichten: 464
Antwoord #3 Maart 21, 2015, 17:37:55
edit2Rapporteer  
Ok. Thanx!
Ik ga, zoals het er nu uitziet, alleen. Zijn daar veel mensen die alleen reizen?
Mijn voorkeur gaat uit naar het attitude camp. Dit lijkt mij het levendigste stuk. Mijn doel is om te leren springen.En zal hier wat begeleiding in willen. Maar nu ik heb een coachingsweek gezien in het spirit camp. Heeft iemand ervaring met de attitude en spirit camps?

Misschien is Esponsende (Portugal) of Sicilie ook een idee voor je! Daar weet ik in iedergeval zeker dat ze je kunnen helpen met springen en trucjes!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.