Redbull King of the Air 2015!

ErikFanatic

Berichten: 459
Antwoord #50 Februari 16, 2015, 15:18:35
edit2Rapporteer  
Zie op 2:34 Aaron Hadlow na een backroll kiteloop al vliegende nog even een handlepass maken, knap! Denk dat hij daarmee wel de 1e plaats heeft geclaimd.

markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #51 Februari 16, 2015, 16:26:50
edit2Rapporteer  
Had liever D. Maraminedes er tussen gezien. Had het kijkers plezier een stuk hoger geweest. Hij springt zowiezo al hoger!  schater
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #52 Februari 16, 2015, 16:34:55
edit2Rapporteer  
Had liever D. Maraminedes er tussen gezien. Had het kijkers plezier een stuk hoger geweest. Hij springt zowiezo al hoger!  schater

Blablabla, is het nou een keer over met dat gezeur over die gast? Hij zou echt niet hoger gaan in de marginale wind die ze daar hadden en waarschijnlijk zou ie leuk mee doen maar niet meer dan dat.
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #53 Februari 16, 2015, 16:51:30
edit2Rapporteer  

Blablabla, is het nou een keer over met dat gezeur over die gast? Hij zou echt niet hoger gaan in de marginale wind die ze daar hadden en waarschijnlijk zou ie leuk mee doen maar niet meer dan dat.

We zullen het nooit weten.
Ik had m er in ieder geval graag tussen gezien, en als ik dan af en toe zo'n epic filmpje zie langs komen ben ik van mening dat hij de finale wel had gehaald.
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #54 Februari 16, 2015, 17:03:07
edit2Rapporteer  

Blablabla, is het nou een keer over met dat gezeur over die gast? Hij zou echt niet hoger gaan in de marginale wind die ze daar hadden en waarschijnlijk zou ie leuk mee doen maar niet meer dan dat.

We zullen het nooit weten.
Ik had m er in ieder geval graag tussen gezien, en als ik dan af en toe zo'n epic filmpje zie langs komen ben ik van mening dat hij de finale wel had gehaald.

Een filmpje, gemaakt in perfecte omstandigheden, de highlights er uit knippen. Dan kan iedereen de finale wel halen... Feit is dat big bay een vlagerige niks spot is, het waaide amper tijdens kota en je het moet laten zien in 10 minuten. Het had zeker leuk geweest als Dimitri mee zou doen en ik denk dat ie best leuk mee zou doen maar dat zullen we nooit weten. De jongens die de finale gehaald hebben zijn echter van een ander niveau dan Dimitri, ze hebben ook allemaal ruime wedstrijdervaring.
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #55 Februari 16, 2015, 17:38:19
edit2Rapporteer  
Ja das waar, D.,kite nog maar een paar jaartjes.
niels195

Geen avatar

Berichten: 125
Logs: 0 | 23 uur
Antwoord #56 Februari 16, 2015, 18:26:23
edit2Rapporteer  
Hier de crash van Len10:


http://www.youtube.com/watch?v=ZQ1DeyWvH1Q#t=15


martimor

Berichten: 1934
Antwoord #57 Februari 16, 2015, 18:30:15
edit2Rapporteer  

Blablabla, is het nou een keer over met dat gezeur over die gast? Hij zou echt niet hoger gaan in de marginale wind die ze daar hadden en waarschijnlijk zou ie leuk mee doen maar niet meer dan dat.

We zullen het nooit weten.
Ik had m er in ieder geval graag tussen gezien, en als ik dan af en toe zo'n epic filmpje zie langs komen ben ik van mening dat hij de finale wel had gehaald.

Een filmpje, gemaakt in perfecte omstandigheden, de highlights er uit knippen. Dan kan iedereen de finale wel halen... Feit is dat big bay een vlagerige niks spot is, het waaide amper tijdens kota en je het moet laten zien in 10 minuten. Het had zeker leuk geweest als Dimitri mee zou doen en ik denk dat ie best leuk mee zou doen maar dat zullen we nooit weten. De jongens die de finale gehaald hebben zijn echter van een ander niveau dan Dimitri, ze hebben ook allemaal ruime wedstrijdervaring.

Om een plekje te veroveren moest iedereen toch een filmpje insturen?

Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #58 Februari 16, 2015, 18:57:12
edit2Rapporteer  
Een filmpje met je beste beelden kan je niet vergelijken met een wedstrijd van 10 minuten in waardeloze condities. Vandaar dat je dus niet kunt zeggen dat naar aanleiding van z'n epic attack filmpjes (hoe vet die ook zijn) hij de finale wel zou halen.

Dat D veel ervaring heeft betekend niet dat hij wedstrijdervaring heeft, presteren onder druk, in alle omstandigheden. We weten bijvoorbeeld allemaal dat Evan gruwelijk hard kan loopen maar beide keren dat hij mee deed aan de red bull megaloop challenge in NL kwam hij de 1e ronde niet door, dat is dus wedstrijdervaring.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #59 Februari 16, 2015, 19:09:18
edit2Rapporteer  
Citaat
Hier de crash van Len10:

Slaat ie nou ze klauw kapot op het laatst op het strand  Huh
Hij zit nu in het gips dacht ik.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #60 Februari 16, 2015, 19:11:08
edit2Rapporteer  
Citaat
Hier de crash van Len10:

Slaat ie nou ze klauw kapot op het laatst op het strand  Huh
Hij zit nu in het gips dacht ik.

Jep! Door de crash was alleen zijn board kapot. De heat ging niet zoals hij wou dus hij was wat gefrustreerd.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #61 Februari 16, 2015, 19:20:19
edit2Rapporteer  
Een filmpje met je beste beelden kan je niet vergelijken met een wedstrijd van 10 minuten in waardeloze condities. Vandaar dat je dus niet kunt zeggen dat naar aanleiding van z'n epic attack filmpjes (hoe vet die ook zijn) hij de finale wel zou halen.

Dat D veel ervaring heeft betekend niet dat hij wedstrijdervaring heeft, presteren onder druk, in alle omstandigheden. We weten bijvoorbeeld allemaal dat Evan gruwelijk hard kan loopen maar beide keren dat hij mee deed aan de red bull megaloop challenge in NL kwam hij de 1e ronde niet door, dat is dus wedstrijdervaring.
Helemaal gelijk, een vrije sessie filmen is compleet wat anders dan presteren in 10 min in niet-ideale omstandigheden. Niet voor niets dat tijdens wedstrijden de riders met ruime wedstrijd ervaring altijd boven komen drijven.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #62 Februari 16, 2015, 19:27:36
edit2Rapporteer  
Een filmpje met je beste beelden kan je niet vergelijken met een wedstrijd van 10 minuten in waardeloze condities. Vandaar dat je dus niet kunt zeggen dat naar aanleiding van z'n epic attack filmpjes (hoe vet die ook zijn) hij de finale wel zou halen.

Dat D veel ervaring heeft betekend niet dat hij wedstrijdervaring heeft, presteren onder druk, in alle omstandigheden. We weten bijvoorbeeld allemaal dat Evan gruwelijk hard kan loopen maar beide keren dat hij mee deed aan de red bull megaloop challenge in NL kwam hij de 1e ronde niet door, dat is dus wedstrijdervaring.
Helemaal gelijk, een vrije sessie filmen is compleet wat anders dan presteren in 10 min in niet-ideale omstandigheden. Niet voor niets dat tijdens wedstrijden de riders met ruime wedstrijd ervaring altijd boven komen drijven.

Ik kan het nergens terug vinden maar volgens mij heeft Dimitri ook zat wedstrijd ervaring van vroeg dus dat zou geen issue moeten zijn. Hij heeft zeker met de PKRA meegedaan!
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #63 Februari 16, 2015, 19:59:56
edit2Rapporteer  
Kan wel begrijpen dat Ruben zijn hand kapot slaagt na zo'n frustratie sessie. Tijdens de start van de heat zat hij ver op zee en nadien een hele dikke crash met tijdsverlies....

Als je ergens zo hard naartoe werkt, jezelf als doel de overwinning stelt en je dan op zo'n lullige manieren niet kan verder doen is er een gigantische ontlading. Natuurlijk ook gigantisch lomp om zijn hand in de gips te slagen.

Weer een levenservaring rijker, die paar weken op de kant gaan hem deugd doen.
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #64 Februari 16, 2015, 20:07:08
edit2Rapporteer  
Een filmpje met je beste beelden kan je niet vergelijken met een wedstrijd van 10 minuten in waardeloze condities. Vandaar dat je dus niet kunt zeggen dat naar aanleiding van z'n epic attack filmpjes (hoe vet die ook zijn) hij de finale wel zou halen.

Dat D veel ervaring heeft betekend niet dat hij wedstrijdervaring heeft, presteren onder druk, in alle omstandigheden. We weten bijvoorbeeld allemaal dat Evan gruwelijk hard kan loopen maar beide keren dat hij mee deed aan de red bull megaloop challenge in NL kwam hij de 1e ronde niet door, dat is dus wedstrijdervaring.
Helemaal gelijk, een vrije sessie filmen is compleet wat anders dan presteren in 10 min in niet-ideale omstandigheden. Niet voor niets dat tijdens wedstrijden de riders met ruime wedstrijd ervaring altijd boven komen drijven.

Maar door een paar zeer fraaie vrije sessies van jouw, geschoten door Ed,  was je wel geselecteerd.

Dat bedoel ik er mee te zeggen.  Wink


En ik dacht eerst dat ruben tijdens die crash zn pols brak oid, zn hand hing een beetje raar bij.
Maar dat was zn linker hand.
Tja... beetje dom, maar idd zeer begrijpelijk.
Gehaktdag

Berichten: 549
Antwoord #65 Februari 17, 2015, 20:24:29
edit2Rapporteer  
Hahaha wat een slechte verliezer, eigen hand kapot slaan  schater
Waar de anderen wel goed presteren faalt hij hard.
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #66 Februari 17, 2015, 20:34:34
edit2Rapporteer  
Hahaha wat een slechte verliezer, eigen hand kapot slaan  schater
Waar de anderen wel goed presteren faalt hij hard.
Huh
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #67 Februari 17, 2015, 21:29:59
edit2Rapporteer  
Hahaha wat een slechte verliezer, eigen hand kapot slaan  schater
Waar de anderen wel goed presteren faalt hij hard.
Als je ooit op sportniveau iets hebt mogen presteren zou je het begrijpen. Deze reactie zegt dus meer over jou dan over deze topsporters baas...

Show me a good loser in professional sports and I'll show you an idiot

Dat het niet de slimste reactie was hoeven we Ruben niet te vertellen schat ik in.....
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #68 Februari 17, 2015, 21:39:33
edit2Rapporteer  
Vind Kevin toch echt wel de King!
Hoog en stijlvol!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.