1ste nieuwsbrief NKV

Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Februari 13, 2015, 15:32:18
edit2Rapporteer  
1ste nieuwsbrief 2015


Speerpunten uit de NKV nieuwsbrief:

1. Wisselingen in NKV bestuur en werknemers:
- Tom Rotmans stopt met de NKV;
- Feddo Meijer Wiersma wordt tijdens de aankomende ALV voorgedragen als voorzitter.

2. Nieuwe NKV website, wordt gelanceerd bij aanvang nieuwe kite seizoen;

3. Er gaat dit jaar een enquête gehouden worden onder de leden;

4. Er komt een Kitesafetyconferentie op 28 maart 2015.
daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #1 Februari 13, 2015, 16:14:11
edit2Rapporteer  
"Het NKV bestuur is voornemens Feddo Meijer Wiersma voor te dragen bij de komende ALV en hij is in de tussentijd tot ad interim voorzitter benoemd door het NKV bestuur. "

Feddo is toch al voorzitter?
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #2 Februari 13, 2015, 16:24:44
edit2Rapporteer  
Wat ik me af vraag is vooral wie het gezicht van de NKV gaat worden nu Tom weg is. De NKV was al weinig zichtbaar maar nu Tom weg gaat moet er wel een waardige opvolger komen. Wie staat er met de NKV tent op evenementen? Wie staat de media te woord?

Ik ben nu 5 jaar lid van de NKV en twijfel of ik nog lid zal blijven, ik had al niet echt een indruk van wat de NKV nou precies doet en dat wordt zo enkel onduidelijker.
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #3 Februari 13, 2015, 16:51:33
edit2Rapporteer  
Dan weet je wat je kwaliteiten moeten zijn als je wil reageren op de openstaande functie Tom
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #4 Februari 13, 2015, 18:01:42
edit2Rapporteer  
"Het NKV bestuur is voornemens Feddo Meijer Wiersma voor te dragen bij de komende ALV en hij is in de tussentijd tot ad interim voorzitter benoemd door het NKV bestuur. "

Feddo is toch al voorzitter?

Nee dus, moet nog bekrachtigd worden tijdens de komende ALV
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #5 Februari 13, 2015, 18:03:44
edit2Rapporteer  
goed dat ze eindelijk na zo lange tijd dat ze een nieuwsbrief maken.. heeft een tijdje geduurt ongeveer een letter per dag..

twee dingen daantje en frank82 ook al zeggen; Freddo al wel inschrijven en nog niet gepresenteerd en gestemd..
vraag me af als hij nu niet gekozen word op de alv hoe gaan ze dit dan verder aanpakken? eerlijk zijn denk ik dat ze gewoon verder gaam met hun idee..

Tom aka mr NKV... wat een raar verhaal?! weg?!
wie word nu het gezicht? wie staat erop evenementen?

veel vraagtekens..

man oh man.. de revolutie bij NKV is begonnen..
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 Februari 14, 2015, 10:56:40
edit2Rapporteer  
Dutchy, er zijn wettelijke regels waar iedere vereniging zich aan moet houden.
Een daarvan is dat een voorzitter officieel gekozen moet worden op een ALV.
De notulen zijn daar dan het bewijs van.

Wat mij verbaast is dat Tom recent nog heel druk bezig was met het openhouden van spots via de NKV, en nu opeens is hij ermee gestopt!?

Tom IS het NKV, ik kan het nog steeds niet geloven...
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #7 Februari 14, 2015, 11:22:23
edit2Rapporteer  
Dutchy, er zijn wettelijke regels waar iedere vereniging zich aan moet houden.
Een daarvan is dat een voorzitter officieel gekozen moet worden op een ALV.
De notulen zijn daar dan het bewijs van.


Dus dan moet je aan de wettelijke regels houden en niet eerst inschrijven in de KvK, zonder hem eerst te presenteren bij de ALV aan de leden.
Leden moet eerst stemmen en bij toestemming van de leden start je het proces pas van inschrijven bij KvK, etc..

Wat deed het huidige bestuur, alles tegen de wettelijke regels!!!
Dit is niet goed te praten, maar goed de wonder zijn Nederland nog niet uit..
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8 Februari 14, 2015, 12:44:51
edit2Rapporteer  
Jij maakt je er druk over (en ik ook trouwens)
Echter de rest van de NKV leden lijken zich niet bewust te zijn van dit hele gebeuren, alsook zien ze niet in dat wat er nu gebeurd echt niet door de beugel kan.

Kop in het zand...totdat ze niet meer mogen kiten op hun eigen spot.
Er liggen er op dit moment zoveel grote spots onder vuur, en de meesten zien dat niet in. Of denken, ach een ander (NKV) lost het wel op. Nu Tom er niet meer werkt, en de vacature blijkbaar niet is ingevuld mogen we ons allemaal ook daar wel ernstig zorgen over gaan maken.
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #9 Februari 15, 2015, 03:12:38
edit2Rapporteer  
klopt dat ik me zorgen daarover maak..

Want als wij leden en niet leden meer kunnen  varen door mis management van een niet kiten of weinig kitent bestuur..

Zij zijn verantwoordelijk om de stem van de leden te laten gelden en voor hun belangen op te komen..
helaas op dit moment merk ik dat ze alleen voor hun eigen belang opkomen..
triest
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #10 Februari 15, 2015, 09:43:15
edit2Rapporteer  
Ik ken de ins en outs niet, dus ik bekijk het positief. Er wordt een kitesafety conferentie georganiseerd en er komt een ALV aan. Bovendien zijn er op lokaal niveau initiatieven om spots te behouden. Ik ga naar de eerstkomende ALV en hoop dat de meerderheid van de aanwezige leden zich richt op de toekomst.

De beste stuurlui staan aan wal is ook voor de NKV een passend spreekwoord; als bestuurders heel veel zouden kiten, komt er van besturen weinig terecht Wink.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #11 Februari 15, 2015, 09:58:05
edit2Rapporteer  
Ik ken de ins en outs niet, dus ik bekijk het positief. Er wordt een kitesafety conferentie georganiseerd en er komt een ALV aan. Bovendien zijn er op lokaal niveau initiatieven om spots te behouden. Ik ga naar de eerstkomende ALV en hoop dat de meerderheid van de aanwezige leden zich richt op de toekomst.

De beste stuurlui staan aan wal is ook voor de NKV een passend spreekwoord; als bestuurders heel veel zouden kiten, komt er van besturen weinig terecht Wink.

Dat onderstreepte vetgedrukte stuk tekst in de quote van jou gaat het dus over. Mensen willen niet meer zichzelf ergens in verdiepen. Er komt nu een mooi verhaal vanuit de NKV naar buiten en "men" (als in de meeste) neemt dat zonder blikken of blozen aan. Dat de feiten van de afgelopen paar maanden wat anders zeggen wordt niet naar gekeken. "Is niet een stuk tekst wat eenvoudig is te lezen dus dat zal wel niet waar zijn."  loser

Dat de beste stuurlui aan wal staan lijkt me duidelijk, Tom heeft de NKV verlaten... Wie heeft er meer kennis op dit gebied dan hem? De rest van de mensen die er zitten zijn niet eens echte kiters, daarom kunnen zij ook niet de belangen behartigen voor de sport omdat ze simpelweg niet weten wat er speelt.
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #12 Februari 15, 2015, 11:09:19
edit2Rapporteer  
Er is ook nog zoiets als mensenkennis. Bovendien wil ik alleen op hoofdlijnen geïnformeerd worden. Ik kom naar de ALV.

........ Mensen willen niet meer zichzelf ergens in verdiepen. Er komt nu een mooi verhaal vanuit de NKV naar buiten en "men" (als in de meeste) neemt dat zonder blikken of blozen aan. Dat de feiten van de afgelopen paar maanden wat anders zeggen wordt niet naar gekeken. "Is niet een stuk tekst wat eenvoudig is te lezen dus dat zal wel niet waar zijn."  loser

....
Jouw mening en ervaring zijn ook subjectief hoor. Dat maakt jouw conclusie over leden in het algemeen minder geloofwaardig, zeker met de toevoeging van de pimploser.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #13 Februari 15, 2015, 11:38:25
edit2Rapporteer  
Er is ook nog zoiets als mensenkennis. Bovendien wil ik alleen op hoofdlijnen geïnformeerd worden. Ik kom naar de ALV.

........ Mensen willen niet meer zichzelf ergens in verdiepen. Er komt nu een mooi verhaal vanuit de NKV naar buiten en "men" (als in de meeste) neemt dat zonder blikken of blozen aan. Dat de feiten van de afgelopen paar maanden wat anders zeggen wordt niet naar gekeken. "Is niet een stuk tekst wat eenvoudig is te lezen dus dat zal wel niet waar zijn."  loser

....
Jouw mening en ervaring zijn ook subjectief hoor. Dat maakt jouw conclusie over leden in het algemeen minder geloofwaardig, zeker met de toevoeging van de pimploser.

Ik ga hier geen discussie voeren, zal het je aan de waterkant eens duidelijk uitleggen. Maar ik zal je een hint geven, lees het topic "bestuur NKV" nog maar eens goed door.
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #14 Februari 15, 2015, 11:54:45
edit2Rapporteer  
Ik heb voor mijn beeldvorming jouw uitleg t.a.v. dit topic niet nodig hoor Marc. Maar een praatje over kiten/kitemateriaal met jou is altijd onderhoudend  ThumpsUp.
Menno de Vries

Berichten: 186
Antwoord #15 Februari 15, 2015, 20:06:42
edit2Rapporteer  
Hoe zit het dan met de regiovertegenwiordigers??
Zij zitten toch voornamelijk met de verschillende instanties aan tafel om de kitespots open te houden??
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #16 Februari 15, 2015, 20:17:50
edit2Rapporteer  
Geen idee wat de rest van de regiovertegenwoordigers er van vind maar ik heb een mailtje gestuurd vd week dat ik er mee stop en dat we t hier gewoon weer helemaal zelf doen.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #17 Februari 15, 2015, 21:10:43
edit2Rapporteer  
zojuist verstuurd naar het bestuur.

Geacht bestuur,

Bij deze deel ik u mede dat ik per heden het vertrouwen in het huidige bestuur van de Nederlandse Kitesurf Vereniging opzeg.

De laatste nieuwsbrief heeft daar bij de doorslag gegeven.

Mijn lidmaatschap zeg ik nog niet op, ik wacht eerst de eerst volgende ALV af.

Marco Boersma
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #18 Februari 15, 2015, 21:52:57
edit2Rapporteer  
zojuist verstuurd naar het bestuur.

Geacht bestuur,

Bij deze deel ik u mede dat ik per heden het vertrouwen in het huidige bestuur van de Nederlandse Kitesurf Vereniging opzeg.

De laatste nieuwsbrief heeft daar bij de doorslag gegeven.

Mijn lidmaatschap zeg ik nog niet op, ik wacht eerst de eerst volgende ALV af.

Marco Boersma

Gewoon dit sturen:

Citaat
Ik leef niet meer voor jou
Voorbij zijn alle jaren
Waarin ik heb geloofd
Dat wij gelukkig waren
En nu het leven weer van mij is
Mijn hart sinds lange tijd weer vrij is
Ben ik zo blij dat het voorbij is, oh oh

Ik leef niet meer voor jou
Je hoeft niet te proberen
Om hier te blijven staan
En mij te domineren
Ik heb teveel moeten verduren
Ik heb genoeg van al jouw kuren
Dus is het tijd je weg te sturen
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #19 Februari 15, 2015, 23:36:28
edit2Rapporteer  
Jongens, helaas is dit een serieuze zaak.
Laat de grappen grollen lekker voor trefpunt en lounge! 
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #20 Februari 16, 2015, 00:23:44
edit2Rapporteer  
Was Enkel alleen een reactie op faxie..

Nu snap ik hem ja... Maar zoals Michiel al aangaf is dit topic niet voor grappen en grollen.

Ik heb het wat opgeschoond.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #21 Februari 16, 2015, 21:31:40
edit2Rapporteer  
Was Enkel alleen een reactie op faxie..

Nu snap ik hem ja... Maar zoals Michiel al aangaf is dit topic niet voor grappen en grollen.

Ik heb het wat opgeschoond.
hoezo niet? De meeste reacties zijn toch al lachwekkend.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #22 Februari 16, 2015, 22:37:04
edit2Rapporteer  
Was Enkel alleen een reactie op faxie..

Nu snap ik hem ja... Maar zoals Michiel al aangaf is dit topic niet voor grappen en grollen.

Ik heb het wat opgeschoond.
hoezo niet? De meeste reacties zijn toch al lachwekkend.

Wie/wat is er dan lachwekkend, leg dat eens uit?
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #23 Februari 17, 2015, 20:28:39
edit2Rapporteer  
Was Enkel alleen een reactie op faxie..

Nu snap ik hem ja... Maar zoals Michiel al aangaf is dit topic niet voor grappen en grollen.

Ik heb het wat opgeschoond.
hoezo niet? De meeste reacties zijn toch al lachwekkend.

E-J, wat is nu met jou gebeurt?
eneens zo positief over de NKV, dat is niks voor jou..
meestal heb je er geen goed woord over en sinds paar weken ben je 180 gedraaid..
leg ff uit
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.