bar gestolen Tarifa

jules_peterlynn

Berichten: 141
Februari 21, 2015, 22:27:27
edit2Rapporteer  
eergisteren is mijn custom made Peter Lynn bar gejat uit de auto na een sessie toen we bij ons huisje aan het uitpakken waren. was spullen aan het sjouwen, zag 2 jongens verderop staan maar vertrouwde het wel.
nou verwacht ik niet dat er via dit forum een reactie komt van een nederlander die mijn bar gevonden heeft (zou me wel heeeeeel blij maken..) maar hoop ik de forumleden te waarschuwen voor dit soort zaken.. ben zelf nog vrijwel nooit iets kwijtgeraakt maar weet nu hoe ontzettend klote dit is. Dus, pay attention!!

cheers, Jules
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 Februari 22, 2015, 11:04:02
edit2Rapporteer  
Das klote man! Waardeloos om te horen en goed dat je het deelt. Hopelijk komt die nog terug.
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #2 Februari 22, 2015, 19:35:55
edit2Rapporteer  
eergisteren is mijn custom made Peter Lynn bar gejat uit de auto na een sessie toen we bij ons huisje aan het uitpakken waren. was spullen aan het sjouwen, zag 2 jongens verderop staan maar vertrouwde het wel.
nou verwacht ik niet dat er via dit forum een reactie komt van een nederlander die mijn bar gevonden heeft (zou me wel heeeeeel blij maken..) maar hoop ik de forumleden te waarschuwen voor dit soort zaken.. ben zelf nog vrijwel nooit iets kwijtgeraakt maar weet nu hoe ontzettend klote dit is. Dus, pay attention!!

cheers, Jules
Jules even op kiteforum.com zetten, ook even helemaal onderaan de hoofdpagina scrollen, daar vindt je Spain...misschien daar ook even?
Cheers
Dude
Mar10e

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #3 Februari 22, 2015, 20:20:11
edit2Rapporteer  
Helaas tarifa staat bekend om diefstal Sad Bij ons is de auto opengebroken; telefoons, geld en camera weg. Kites hebben ze laten liggen. Succes met aangifte doen, Engels spreken ze niet (zijn wel behulpzaam).
martinus

Berichten: 35
Antwoord #4 Februari 22, 2015, 22:00:01
edit2Rapporteer  
Das klote.... wordt inderdaad veel gejat daar. Mijn ervaring is dat iedereen engels praat daar behalve in het ziekenhuis en op het politiebureau ( auto was weggesleept )
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.