Lieuwe Boards - nieuwe website

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Maart 28, 2015, 12:05:49
edit2Rapporteer  
Lieuwe Boards heeft een nieuwe website! Na het succes van vorig jaar is Lieuwe ook dit jaar weer hard aan de weg aan het timmeren en gaan zij door met het maken van sicke custom boards. Meer en meer zijn deze boards op het water te zien en het enthousiasme blijft groeien. Zo is de Shotgun als nummer 1 freestyle board gekozen op de KiteHigh Awards! Lieuwe staat vooral bekend om hun custom aanpak en zo varen er dus een hoop Lieuwes rond met speciale graphics.

Lieuwe zal vanaf dit jaar bij een aantal shops in Nederland verkocht worden waaronder Versus, Kitesurfshop.nl en It Soal. Ook voor dit jaar heeft Lieuwe een vinloos board toegevoegd aan hun range om de pro-kiters of wakeboarders die zonder vinnen willen varen tegemoet te komen.


Kitehigh heeft het genoegen gehad om de Lieuwe boards aan de tand te voelen, deze reviews zullen in de aankomende tijd hier te lezen zijn.


Link: www.lieuweboards.com
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 Maart 31, 2015, 19:58:08
edit2Rapporteer  
Ik heb voor Kitehigh een Lieuwe board mogen reviewen, zie hier de uitkomst:
http://www.kitehigh.nl/gear/Boards/Lieuwe/Shotgun/2015

Ik was opzoek naar een nieuw board nadat mijn Essence al twee keer doormidden was gebroken, met de Lieuwe Shotgun ben ik net zo om gegaan als met mijn eigen boards... De kwaliteit en de vaareigenschappen hebben mij overgehaald en ik heb er één besteld.
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #2 April 04, 2015, 22:16:30
edit2Rapporteer  
Ook ik had een Lieuwe board te testen, in mijn geval de Say No More.
http://www.kitehigh.nl/gear/Boards/Lieuwe/Say-No-More/2015
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.