ongevalletje

mikey1991

Geen avatar

Berichten: 106
Logs: 0 | 2 uur
April 13, 2015, 14:46:19
edit2Rapporteer  
Tijdens het terug slepen van mijn kite buddy naar de kant Is er een jonge dame aardig hard op het strand beland ik weet niet precies hoe of wat er gebeurd Is. Enige wat ik kan vertellen Is dat ik haar board uit het water heb gehaald gezien ze zelf enorm veel pijn had in haar arm en slecht kon bewegen.

Heeft iemand enig idee wie dit Is geweest?  ze zou met haar vriend samen langs de dokter gaan namelijk? Ik wil wel graag weten hoe dit Is afgelopen.

Dan nog wat tijdens het terug slepen dacht iemand aardig te zijn om het kiteboard over te nemen om naar de kant te brengen, deze persoon had niet door dat er nog kitelijnen bij hem in de buurt waren vandaag hard gebruld dat hij weg moest ivm de lijnen.. Deze persoon ging roch steeds dichterbij,

LET OP brult er iemand " PAS OP LIJNEN.... WEG WEZEN " dan zal dit wel nodig zijn en draai om..

Hierbij wil ik ook meteen zeggen ik had misschien beter zelf eerst beide board naar de.kant kunnen brengen. Ondanks dit neemt het niet weg dat de persoon die wil komen helpen wel even moet opletten waar de lijnen zijn en dan vanaf de andere kant aan komen varen...

Ooh het slepen enzovoort ging perfect niks bij fout gegaan alleen even spannend moment maar kunnen we allemaal wat van leren.
Straight edge

Berichten: 526
Antwoord #1 April 13, 2015, 15:35:37
edit2Rapporteer  
Waar was dit ?
mikey1991

Geen avatar

Berichten: 106
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 April 13, 2015, 20:52:28
edit2Rapporteer  
Wijk aan zee gestart bij bunker ongeval was downwind daarvan
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.