cabrihna convert 2008

loze.vissertje

Geen avatar

Berichten: 45
April 22, 2015, 09:01:34
edit2Rapporteer  
hoi , ik heb een convert 7M van 2008 , di evaarde eigenlijk zeer goed stuurde snel en soepel .
Maar na lange tijd niet gebruikt te hebben hem nog eens gebruikt en nu stuurt deze massa's stroef en steeg ,moet kweet niet hoe hard aan bar trekken om te sturen ,iemand iedee wa probleem kan zijn , katrolen zitten niet vast . Heb al zitten denken dat mijn stuur lijnen die door de katrollen lopen te stroef geworden zin zou dat kunnen ? hij is opgesteld in een 2/1 systeem
Jay Cabrinha

Berichten: 187
Logs: 0 | 169 uur
Antwoord #1 April 22, 2015, 09:31:22
edit2Rapporteer  
na heel lang aan een swichtblade 2009 gewerkt te hebben. kan ik je vertellen dat de katrollen in de bridele erg slecht zijn en spontaan braken. omdat ik zat was om dat ding steeds te repareren dat dat het weer kapot ging. ik heb hem aan iemand in kaapverdie gegeven die er wel erg happy mee is.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.