Enquete Brunotti - afstudeerscriptie

petrah

Geen avatar

Berichten: 8
April 22, 2015, 16:34:04
edit2Rapporteer  
Beste Kitesurfer,

Als stagiair bij het bedrijf Brunotti Europe B.V. doe ik een afstudeeronderzoek naar de informatie behoeften van boardsporters tijdens het aankoopproces op de website. Op deze manier kunnen wij de informatie die wij aan jullie bieden verbeteren.

Ik zou het erg waarderen als jullie deze enquête willen invullen (ook als je geen klant van Brunotti bent). Het invullen van de enquête duurt ongeveer 10 - 15 minuten.

Als bedankje kun je je email adres invullen na het afronden van de enquete en krijg je een verassing.

Link: https://nhtv.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_eLJOO867BodrKol


Alvast heel erg bedankt! Vragen/opmerkingen/feedback is altijd welkom.

Groetjes Petra
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #1 April 24, 2015, 11:28:12
edit2Rapporteer  
Wat een vage vragenlijst zeg.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #2 April 24, 2015, 12:57:24
edit2Rapporteer  
Ik snap er niks van  schater
petrah

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #3 April 24, 2015, 13:00:59
edit2Rapporteer  
Wat een vage vragenlijst zeg.
Ik snap er niks van  schater

Dat klinkt niet zo goed! Kunnen jullie mij vertellen wat er precies onduidelijk is? Dan kan ik het misschien nog aanpassen.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #4 April 24, 2015, 13:35:22
edit2Rapporteer  
Wat een vage vragenlijst zeg.
Ik snap er niks van  schater

Dat klinkt niet zo goed! Kunnen jullie mij vertellen wat er precies onduidelijk is? Dan kan ik het misschien nog aanpassen.

Ik ben gestopt bij het 'vul 1 tot 7 in' lijstje. Het is me onduidelijk wat en nu bedoeld wordt.
petrah

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #5 April 24, 2015, 14:20:39
edit2Rapporteer  

Ik ben gestopt bij het 'vul 1 tot 7 in' lijstje. Het is me onduidelijk wat en nu bedoeld wordt.
[/quote]

Thanks voor de feedback!

De bedoeling bij de eerste vraag is dat een persoon aangeeft hoe belangrijk hij verschillende informatie onderwerpen vindt als hij voor het eerst op een website komt. Stel jij bent gewoon aan het rondsurfen en komt terecht op een website gerelateerd aan kitesurfen. Naar wat voor informatie keek jij toen en hoe belangrijk vond je dit? De stellingen zoals 'nieuw binnengekomen' zijn de verschillende soorten informatie die je tegen kunt komen. Als tweede vraag wordt er gevraagd of je die informatie hebt bekeken in de vorm van een video of tekst, etc.

Ik zou dus bijv. kunnen antwoorden dat ik interviews met atleten heb bekeken en deze belangrijk (cijfer 6) vond. Daarnaast bekeek ik informatie in de vorm van tekst wat ik onbelangrijk (cijfer 2) vond terwijl ik video veel leuker en dus belangrijker vond toen ik voor het eerst op de website kwam (zeer belangrijk cijfer 7).

Hopelijk verduidelijkt dit het. Ik ga proberen het ook aan te passen in de enquete.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #6 April 25, 2015, 10:44:00
edit2Rapporteer  
weer een enquete.

je gaat sws niet genoeg feedback krijgen,want er worden altijd veel enquetes gepost hier en best vaak ZUIGEN ze hard.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #7 April 25, 2015, 12:23:31
edit2Rapporteer  
Ik denk dat de vragen heel logisch zijn als je je dagelijks met deze materie bezig houd en je diep in de lesstof zit, maar voor simpele internetgebruikers is het totaal onduidelijk of zijn het vragen over onderwerpen waar je niet bewust mee bezig bent tijdens het surfen.

Daar is het natuurlijk een studenten enquête voor, maar zo ga je inderdaad weinig nuttige informatie verzamelen.
petrah

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #8 April 26, 2015, 11:28:16
edit2Rapporteer  
Allereerst wil ik de kiters die de enquête hebben ingevuld enorm bedanken! Ik zit op de helft van de respons die ik nodig heb om een goed onderzoek te doen! Mocht je de enquête nog niet hebben ingevuld, zou je dat dan alsnog willen doen?
Jellevw

Berichten: 673
Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #9 April 26, 2015, 19:23:15
edit2Rapporteer  
Ik vondt het te veel vragen en te veel tekst. Volgens mij waren het ook elke keer dezelfde vragen. Zo'n enquête moet leuk zijn om in te vullen. Geen begrijpend lezen toets.
petrah

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #10 April 30, 2015, 09:48:36
edit2Rapporteer  
Volgens mij waren het ook elke keer dezelfde vragen.

Thanks voor de feedback Jelle! Het klopt wat je zegt over dat de vragen op elkaar lijken. Het enige (cruciale) verschil is dat het om een ander moment in het aankoopproces gaat. In ieder geval bedankt voor het invullen!


Voor de andere kiters:
Ik heb al aardig wat resultaten binnen, maar helaas nog niet genoeg. Voor degene die 10-15 minuutjes van hun tijd overhebben, vul dan deze enquete alsjeblieft in! Naast dat je benoemd wordt tot scriptie held, krijgt je ook nog steeds een verassing aan het einde van de enquete. Mijn dank is groot!
jerryvanrhee

Berichten: 237
Logs: 0 | 270 uur
Antwoord #11 April 30, 2015, 13:21:27
edit2Rapporteer  
sorry Petra, ik ben ook tijdens de 1-7 vragen afgehaakt, moet ook zeggen dat ik vrij weinig brandbonding heb met Brunotti.
petrah

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #12 Mei 03, 2015, 10:33:07
edit2Rapporteer  
sorry Petra, ik ben ook tijdens de 1-7 vragen afgehaakt, moet ook zeggen dat ik vrij weinig brandbonding heb met Brunotti.

Toch bedankt dat je het in eerste instantie wilde invullen jerry! Stel je hebt zoiets van ik maak hem toch nog even af, de enquete gaat verder waar je gebleven bent.

Voor alle andere kitesurfers:
De laatste week van mijn onderzoek gaat in! Alle 217 invullers al heel erg bedankt! Ik heb nog minimaal 83 personen nodig. Wil je benoemd worden tot scriptie held, een beloning krijgen én deze student heel blij maken, vul dan mijn enquete alsjeblieft in voor 11 mei of deel hem met je contacten! Momenteel is er toch nog niet veel wind Wink

https://nhtv.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_eLJOO867BodrKol

Alvast heel erg bedankt!
Ponk

Geen avatar

Berichten: 197
Antwoord #13 Mei 03, 2015, 22:12:16
edit2Rapporteer  
PFFFFFFFFFFFF  zelfs zonder wind niet doorheen te komen
petrah

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #14 Mei 06, 2015, 20:25:20
edit2Rapporteer  
Ik heb het minimum aantal respondenten bijna bereikt! Ik heb nog minimaal 53 personen nodig! Vul de enquete in en wordt mijn scriptie held Wink Je ontvangt nog steeds een beloning aan het einde van de enquete.

https://nhtv.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_eLJOO867BodrKol

Alvast heel erg bedankt!
petrah

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #15 Mei 09, 2015, 10:51:00
edit2Rapporteer  
I know i know.. er staat een lekker windje vandaag en eigenlijk zouden we allemaal op het water horen te staan! Helaas bestaat er ook zoiets als een scriptie... daarom vraag ik nog een laatste keer om jullie hulp.

De laatste twee dagen om mijn enquete in te vullen zijn aangebroken voor mijn afstudeeronderzoek voor Brunotti! Ik heb nog zo'n 30 personen nodig. Vul de enquete in en wordt mijn scriptie held! Dan kan ik ook eindelijk weer eens gaan varen Wink Je krijgt nog steeds een beloning aan het einde van de enquete.

https://nhtv.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_eLJOO867BodrKol

Alvast heel erg bedankt!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.