Extended kite vakantie

ThirtyKnots

Geen avatar

Berichten: 20
April 25, 2015, 17:48:40
edit2Rapporteer  
Ga over anderhalve week wat langer op vakantie, ben er nog niet helemaal over uit waarheen. Kom net van Bonaire terug dus liefst nieuwe locaties waar het wat harder waait dan 20 knoopjes.
Zat zelf te denken aan Tarifa voor 6 weken a 2 maanden, daarna wellicht Kaapverdie of Fuerteventura voor een maandje.
Eerste 2 weken augustus liggen al vast Mauritius en daarna een weekje Jersey.

Eind van het jaar nog richting Kaapstad, wat zouden jullie doen in de tussentijd? Brazilie? wellicht nog iets in Azie?
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #1 April 25, 2015, 18:03:32
edit2Rapporteer  
Ook welkom op het forum Allerd  Grin ,wordt er ook nog gewerkt of ben je al binnen  met al die mooie vakantieplannen die je al te graag met ons wil delen   Tongue

Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #2 April 25, 2015, 18:07:17
edit2Rapporteer  
Srilanka. Google maar. Top daar
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 April 25, 2015, 20:23:31
edit2Rapporteer  
Ik zou Kaapstad skippen en naar de filippijnen gaan in die periode (dec t/m maart) . Goedkoper, relaxter, rustiger (behalve boracay dan, ook skippen) leuker en windzekerder  20- 40tkts+ met dikkere bakken in het noorden.  Verder gewoon op fuerte blijven hangen.
ThirtyKnots

Geen avatar

Berichten: 20
Antwoord #4 April 25, 2015, 20:40:16
edit2Rapporteer  
Thanks voor de tips! Ga op reis wel een beetje werken maar wordt voornamelijk kiten. Heb nu in totaal 25 dagen gekite en ga een project van 6 weken doen en alles vastleggen op beeld om er een compilatie filmpje van te maken en te kijken hoeveel ik kan leren in die tijd. Huidige stand van zaken; springen en backrolls gaan goed, dark slide ook. Met het loopen ging het nog niet altijd even soepel met name omdat ik niet hoog genoeg kwam (~4m met een 10 loopen die mij niet meer opving dus harde klappen op de knietjes, had iets meer nodig dan 20 knopen die er vrij constant stonden op de vorige trip).

was vorig jaar oktober in de rode zee aan het kiten waar er op windfinder stond 12~14 knopen en toen ging ineens de windmachine aan met een gezonde 25+ knopen wat niet op de windfinder app terug te zien was. mijn vraag dus ook een beetje, zijn er locaties waar er wel veel wind staat maar wat je niet zo een twee drie in de voorspellingen terug ziet?

Sri Lanka ziet er goed uit mei-october maar lijkt niet echt hard te waaien
Filipijnen ziet er ook lekker uit, hoorde wel dat het echt knetter druk was in Boracay dus daarom wilde ik die skippen, zal kijken of er verder nog mooie locaties zijn daar. duiken is ook goed daar
Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #5 April 25, 2015, 21:45:34
edit2Rapporteer  
Srilanka waait echt hard genoeg.  7/8m is normaal daar. Maar blijf er maar allemaal vandaan loser. Is de lagoon daar tenminste lekker rustig ;-). loser Have fun waar je ook eindigd.  ThumpsUp
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #6 April 25, 2015, 23:24:09
edit2Rapporteer  
Thanks voor de tips! Ga op reis wel een beetje werken maar wordt voornamelijk kiten. Heb nu in totaal 25 dagen gekite en ga een project van 6 weken doen en alles vastleggen op beeld om er een compilatie filmpje van te maken en te kijken hoeveel ik kan leren in die tijd. Huidige stand van zaken; springen en backrolls gaan goed, dark slide ook. Met het loopen ging het nog niet altijd even soepel met name omdat ik niet hoog genoeg kwam (~4m met een 10 loopen die mij niet meer opving dus harde klappen op de knietjes, had iets meer nodig dan 20 knopen die er vrij constant stonden op de vorige trip).

was vorig jaar oktober in de rode zee aan het kiten waar er op windfinder stond 12~14 knopen en toen ging ineens de windmachine aan met een gezonde 25+ knopen wat niet op de windfinder app terug te zien was. mijn vraag dus ook een beetje, zijn er locaties waar er wel veel wind staat maar wat je niet zo een twee drie in de voorspellingen terug ziet?

Sri Lanka ziet er goed uit mei-october maar lijkt niet echt hard te waaien
Filipijnen ziet er ook lekker uit, hoorde wel dat het echt knetter druk was in Boracay dus daarom wilde ik die skippen, zal kijken of er verder nog mooie locaties zijn daar. duiken is ook goed daar

mocht je filippijnen waards gaan, dan moet je in het noorden zijn (pagudpud), dikke wind en 6m+ golven, binnen het rif vlak. En ja duiken is daar ook sick.
ThirtyKnots

Geen avatar

Berichten: 20
Antwoord #7 April 26, 2015, 17:20:58
edit2Rapporteer  
super thanks!
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #8 April 26, 2015, 17:57:58
edit2Rapporteer  
www.nederland-kitetravel.nl

check de review van sri lanka en andere plaatsen maar  onderaan de pagina  goodlucccccccck
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.