(IKO) Kitesurfinstructeurs gezocht Scheveningen/Hoorn

progression

Berichten: 4
April 30, 2015, 12:50:38
edit2Rapporteer  
Kitesurfschool Progression is op zoek naar enthousiaste kite instructeurs omgeving
Scheveningen & Hoorn.

Het liefst met eigen auto (niet verplicht) en bereid om in de weekenden en feestdagen te werken.
Wij hebben voor onze instructeurs leukekitedeals en de mogelijkheid om mee te gaan met
de kite trips die we dit jaar gaan doen, kortom genoeg fun en veel kiten!


Natuurlijk moet er ook gewerkt worden, daarvoor zoeken wij enthousiaste knapen of dames die weten waarover ze praten.Graag 3+ jaar ervaringmet kitesurfen. Je hoeft niet per se IKO te hebben
maar is wel een pre! Je kan via ons IKO assistant worden en later de cursus doen zodat je
overal kan lesgeven.


We hebben nu een nieuwe connectie op de Malediven, daar zoeken we van de winter nog een instucteur
voor die bij het 5 sterren Hyatt hotel kitesurflessen kan geven, echt een bizar luxe toko met bounty uitstraling.  YeSS


Heb je interesse om les te geven bij ons, stuur dan een mailtje naar ons mail adres met een korte intro wie je bent en waarom je bij ons wilt lessen.


See you soon!

Team Progression

kitesurfschoolprogression.nl
gyttja

Berichten: 107
Antwoord #1 Juli 01, 2015, 22:29:05
edit2Rapporteer  
Ik zie deze advertentie nu pas.
Zijn jullie nog steeds op zoek?
Ik heb al eerder les gegeven, echter zonder IKO (raar maar waar).
Meerdere jaren kite ervaring, en regelmatig tijd om les te geven.
Ik hoor het graag.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.