kiters uit utrecht?

Reneluiten

Geen avatar

Berichten: 5
Mei 21, 2015, 12:00:16
edit2Rapporteer  
Hallo! Vorige topic over kiters uit Utrecht ligt al tijdje stil dus hoogste tijd voor een update. Zelf beginner maar wil meer meters maken. Zoek mensen uit Utrecht stad of omgeving die regelmatig de hort op gaan en bij wie ik evt kan aanhaken. Zelf helaas geen autootje maar ben wel prettig gezelschap, dat dan weer wel. Heb eigen spullen. Wie weet tot ziens?
Rene (midlifecrisiskiter, 46 jaar, jong van geest Smiley )
warpx

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #1 Juni 24, 2015, 08:47:59
edit2Rapporteer  
Ik ben ook een 33 jarige beginner kiter uit Utrecht. Door omstandigheden heb ik nog niet veel meters kunnen maken en wil dat snel oppakken.

Ik heb een voorkeur voor de westkust, met name Oostvoorne, Ouddorp en de Brouwersdam. Ik heb een auto en spullen.
Ben Kite

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #2 Juli 02, 2015, 00:03:34
edit2Rapporteer  
Hallo, ik ben ook een beginnende kiter (33) uit Utrecht!
Ik heb net 2 lessen gehad en ben nu klaar voor m'n eerste echte meters..
Ik ben hard opzoek naar materiaal (2de hands)
Want ik wil eerst kijken hoe en wat, en hoevaak het waait als ik vrij ben..
Ik ben beginnen in Noordwijk, maar waar er gekite wordt wil ik zijn!
Wie weet word het wat........
Reneluiten

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #3 Juli 06, 2015, 19:55:02
edit2Rapporteer  
Hallo! Er is inmiddels een app-clubje van kiters uit utrecht...van beginners tot wat verder gevorderd, maar loopt goed en wordt al best vaak met elkaar meegereden en gekite. Kan vragen of jullie toegevoegd kunnen worden? Geef dan even je nr....groet, rene
jpvanmuijen

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #4 Juli 08, 2015, 10:24:40
edit2Rapporteer  
Hier nog een beginner (31) uit Utrecht.
Freelancer, dus flexibel en meer voorstander van doordeweeks ad hoc einde middag nog ergens een uurtje of twee dan in het weekend een hele dag richting Zeeland.