kiters uit utrecht?

Reneluiten

Geen avatar

Berichten: 5
Mei 21, 2015, 12:00:16
edit2Rapporteer  
Hallo! Vorige topic over kiters uit Utrecht ligt al tijdje stil dus hoogste tijd voor een update. Zelf beginner maar wil meer meters maken. Zoek mensen uit Utrecht stad of omgeving die regelmatig de hort op gaan en bij wie ik evt kan aanhaken. Zelf helaas geen autootje maar ben wel prettig gezelschap, dat dan weer wel. Heb eigen spullen. Wie weet tot ziens?
Rene (midlifecrisiskiter, 46 jaar, jong van geest Smiley )
warpx

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #1 Juni 24, 2015, 08:47:59
edit2Rapporteer  
Ik ben ook een 33 jarige beginner kiter uit Utrecht. Door omstandigheden heb ik nog niet veel meters kunnen maken en wil dat snel oppakken.

Ik heb een voorkeur voor de westkust, met name Oostvoorne, Ouddorp en de Brouwersdam. Ik heb een auto en spullen.
Ben Kite

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #2 Juli 02, 2015, 00:03:34
edit2Rapporteer  
Hallo, ik ben ook een beginnende kiter (33) uit Utrecht!
Ik heb net 2 lessen gehad en ben nu klaar voor m'n eerste echte meters..
Ik ben hard opzoek naar materiaal (2de hands)
Want ik wil eerst kijken hoe en wat, en hoevaak het waait als ik vrij ben..
Ik ben beginnen in Noordwijk, maar waar er gekite wordt wil ik zijn!
Wie weet word het wat........
Reneluiten

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #3 Juli 06, 2015, 19:55:02
edit2Rapporteer  
Hallo! Er is inmiddels een app-clubje van kiters uit utrecht...van beginners tot wat verder gevorderd, maar loopt goed en wordt al best vaak met elkaar meegereden en gekite. Kan vragen of jullie toegevoegd kunnen worden? Geef dan even je nr....groet, rene
jpvanmuijen

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #4 Juli 08, 2015, 10:24:40
edit2Rapporteer  
Hier nog een beginner (31) uit Utrecht.
Freelancer, dus flexibel en meer voorstander van doordeweeks ad hoc einde middag nog ergens een uurtje of twee dan in het weekend een hele dag richting Zeeland.
Middagje IJmuiden of Horst zijn wat mij betreft ook prima.
Heb vervoer en gooi mijn spullen 's ochtends achterin.
KiteKarina

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #5 Juli 10, 2015, 18:40:29
edit2Rapporteer  
Hallo, Ik ben ook nog een beginner (21) en zou het gezillig vinden om met een groepje te gaan kiten.
Zelf ga ik volgende week een kite kopen en wil ik graag veel gaan kiten. Zelf heb ik een eigen auto. Tot nu toe de meeste gekite op de zandmotor, maar andere spots vindt ik ook prima.
brain

Berichten: 25
Antwoord #6 Juli 10, 2015, 20:22:44
edit2Rapporteer  
er zijn ook verschillende utrecht kite groeps apps.
stuur me ff een pb'tje als je er bij wilt.
altijd gezellig!
Alex_89

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #7 Augustus 09, 2015, 00:11:13
edit2Rapporteer  
Hallo,
Voordat ik ging studeren (7 jaar geleden) heb ik wel eens wat stukjes op het water gestaan.
Ben 26 maar dus ook nog beginner, heb wel uitrusting
Ik zou ook graag eens met wat mensen uit Utrecht meerijden.
roosxJ

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #8 Augustus 13, 2015, 08:07:41
edit2Rapporteer  
hee ik woon in de provincie Utrecht telt dat ook?

ik kite nu en paar maanden en ben dus en beginner, ik ben en meisje van 15 jaar en woon in Eemnes, dat ligt in Utrecht de provincie.
ik kite zelf op strand horst en ben nog niet ergens anders geweest.
hendri

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #9 Augustus 13, 2015, 11:16:59
edit2Rapporteer  
Stuur mij een berichtje met je nummer dan voeg ik je toe.
Tarek

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #10 September 18, 2015, 13:37:47
edit2Rapporteer  
Hey,

Misschien wat laat in het seizoen maar ben beginner en heb mijn spullen eindelijk compleet plus eigen auto. Ga graag nog wat meters maken (poging tot Wink. 41 maar jong van geest. Haak graag een keer aan.

Zandmotor en scheveningen ken ik. Strand Horst mooi dichtbij maar meestal niet de goede windrichting helaas.
Reneluiten

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #11 April 05, 2016, 18:44:21
edit2Rapporteer  
er zijn twee appgroeps voor Utrecht en omgeving, de één wat actiever en groter dan de ander. Ben zelf niet zo heel actief op deze groepen maar mocht je nog toegevoegd willen worden, mail me dan even direct. reneluiten@hotmail.com
JelleL

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #12 April 05, 2016, 21:11:53
edit2Rapporteer  
Hoi,

Ik ben ook vorig jaar begonnen met kiten. Kom ook uit Utrecht en vroeg mij af of het ook mogelijk is om aan te sluiten. Heb al eigen spullen en kan makkelijk voor een auto zorgen

Groet Jelle (19)
Mart91

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #13 September 13, 2016, 09:25:04
edit2Rapporteer  
Hello Smiley

Ik heb me net aangemeld op deze site, geen idee of er veel contact is met elkaar, maar afgelopen weekend me spullen aangeschaft, ready to go! lessen zitten erop.

Zelf kom ik uit de omgeving Utrecht, ben opzoek naar andere beginnende kiters die het leuk vinden om samen kitespots op te zoeken.

Groetjes,


Martijn !
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.