Best RP Bar 2015 Quick release probleem

Gehaktdag

Berichten: 549
Mei 21, 2015, 14:45:20
edit2Rapporteer  
Opletten dus! Heb dit probleem zelf ook ondervonden op mijn nieuwe Best bar.



http://media.bestkiteboarding.com/media/support/files/Bar_e_series_issue_support.pdf
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #1 Mei 21, 2015, 16:54:46
edit2Rapporteer  
Ff checken dan maar.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #2 Mei 21, 2015, 17:18:57
edit2Rapporteer  
Ik vind het ook maar een raar systeem. Heb eens een Best bar omgebouwd voor iemand, en het viel me op dat de chicken loop wel erg goed vastgeklemd zit in het plastic. Ik moest er behoorlijk aan trekken om 'm los te krijgen.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #3 Mei 21, 2015, 17:45:07
edit2Rapporteer  
Wanneer komt er eens een universele release op de markt  Roll Eyes en geen gezeik over octrooirechten en weet ik veel wat.
Neem er een die zijn dienst heeft bewezen en simpel weer in elkaar is te zetten, ik heb in het verleden bijvoorbeeld Ocean Rodeo gehad en die vond ik supersimpel, heb nu oa die van Cabrinha (2013) dat is toch even een nadenkertje om weer in elkaar te zetten dat is dus klote als je in de golven ligt  ThumpDown
Is er niet een organisatie die dit kan bewerkstelligen  Huh
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #4 Mei 21, 2015, 18:07:40
edit2Rapporteer  
Ligt aan de kennis van de gebruiker Theo  Grin Grin Grin
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 Mei 21, 2015, 18:43:57
edit2Rapporteer  
Wanneer komt er eens een universele release op de markt  Roll Eyes en geen gezeik over octrooirechten en weet ik veel wat.
Neem er een die zijn dienst heeft bewezen en simpel weer in elkaar is te zetten, ik heb in het verleden bijvoorbeeld Ocean Rodeo gehad en die vond ik supersimpel, heb nu oa die van Cabrinha (2013) dat is toch even een nadenkertje om weer in elkaar te zetten dat is dus klote als je in de golven ligt  ThumpDown
Is er niet een organisatie die dit kan bewerkstelligen  Huh


Ik ben voor de Cabrinha 2015 QR, die is gewoon erg goed! Nu de eenvoudigste QR op de markt om terug in elkaar te zetten.


http://www.youtube.com/watch?v=clT9abuYJsc
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #6 Mei 21, 2015, 19:57:00
edit2Rapporteer  
Wanneer komt er eens een universele release op de markt  Roll Eyes en geen gezeik over octrooirechten en weet ik veel wat.
Neem er een die zijn dienst heeft bewezen en simpel weer in elkaar is te zetten, ik heb in het verleden bijvoorbeeld Ocean Rodeo gehad en die vond ik supersimpel, heb nu oa die van Cabrinha (2013) dat is toch even een nadenkertje om weer in elkaar te zetten dat is dus klote als je in de golven ligt  ThumpDown
Is er niet een organisatie die dit kan bewerkstelligen  Huh


Ik ben voor de Cabrinha 2015 QR, die is gewoon erg goed! Nu de eenvoudigste QR op de markt om terug in elkaar te zetten.

http://www.youtube.com/watch?v=clT9abuYJsc


Knap staaltje overengineering ja, zoals gewoonlijk. Waarom moeten zij altijd zoveel mogelijk rotzooi binnen dat plastic vrotten? Benieuwd hoe goed die nog releast als er zand aan de binnenkant zit, aangezien dat palletje dan nergens naartoe kan. En het palletje dat de cover op z'n plek moet houden na trekken werkt ook niet altijd. Moet je alsnog eerst dat ding naar boven duwen voordat je de chicken loop weer terug kan zetten.

Neem een voorbeeld aan het Epic systeem (0 bewegende (of klemmende in het geval van Best) onderdelen) of het gouwe ouwe North systeem (1 hefboompje). Maar dat zal wel niet hightech genoeg zijn voor Cabrinha.

Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #7 Mei 21, 2015, 20:49:41
edit2Rapporteer  
In de automotive doen ze terugroepacties, vooral als t om veiligheid gaat. Bij best moet je t maar zelf oplossen Tongue?
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #8 Mei 21, 2015, 20:58:50
edit2Rapporteer  
In de automotive doen ze terugroepacties, vooral als t om veiligheid gaat. Bij best moet je t maar zelf oplossen Tongue?

Dat doen bijna alle merken wel volgens mij. Alleen jammer dat je met winkelverkoop niet iedereen kan bereiken, dus je moet maar geluk hebben dat je de waarschuwing tegenkomt op internet....
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #9 Mei 21, 2015, 22:21:54
edit2Rapporteer  
Blij dat ze dit melden, mijn 47cm bar heeft dit probleem dus, m'n 42cm bar minder maar die heb ik amper nog gebruikt. Beiden hebben een E voor het serienummer, goed dat ze het vervangen, gelijk maar een mailtje sturen Smiley.
Erik@Spijk

Berichten: 861
Logs: 0 | 459 uur
Antwoord #10 Mei 21, 2015, 22:42:22
edit2Rapporteer  
Net als Faxie zou ik voor eenvoud gaan. Kleine pinnetjes en over elkaar schuivende delen gaan nu eenmaal slecht samen met water en zand.

Of een release op het water in elkaar te zetten is vind ik minder relevant. Een safety trek je niet voor niks en de lijnen kunnen behoorlijk in de klit raken. Als je hem trekt moet je denk ik naar het strand, alles dubbel controleren en dan weer in elkaar zetten en verder kiten.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #11 Mei 21, 2015, 23:33:47
edit2Rapporteer  
Wanneer komt er eens een universele release op de markt  Roll Eyes en geen gezeik over octrooirechten en weet ik veel wat.
Neem er een die zijn dienst heeft bewezen en simpel weer in elkaar is te zetten, ik heb in het verleden bijvoorbeeld Ocean Rodeo gehad en die vond ik supersimpel, heb nu oa die van Cabrinha (2013) dat is toch even een nadenkertje om weer in elkaar te zetten dat is dus klote als je in de golven ligt  ThumpDown
Is er niet een organisatie die dit kan bewerkstelligen  Huh


Ik ben voor de Cabrinha 2015 QR, die is gewoon erg goed! Nu de eenvoudigste QR op de markt om terug in elkaar te zetten.

http://www.youtube.com/watch?v=clT9abuYJsc


Knap staaltje overengineering ja, zoals gewoonlijk. Waarom moeten zij altijd zoveel mogelijk rotzooi binnen dat plastic vrotten? Benieuwd hoe goed die nog releast als er zand aan de binnenkant zit, aangezien dat palletje dan nergens naartoe kan. En het palletje dat de cover op z'n plek moet houden na trekken werkt ook niet altijd. Moet je alsnog eerst dat ding naar boven duwen voordat je de chicken loop weer terug kan zetten.

Neem een voorbeeld aan het Epic systeem (0 bewegende (of klemmende in het geval van Best) onderdelen) of het gouwe ouwe North systeem (1 hefboompje). Maar dat zal wel niet hightech genoeg zijn voor Cabrinha.




Gebeurd helemaal niets mee... Simpel gewoon de beste QR op het moment die er beschikbaar is. Aangezien ik zo goed als alles heb gevaren qua merken die er zijn kan ik er wel wat over zeggen lijkt me. Ik probeer ook altijd de QR uit...

Ik heb zitten twijfelen om bij mijn RPM's een andere bar custom te maken maar dat heb ik niet gedaan omdat de Slingshot barren ook gewoon goed zijn. Maar ze zijn zeker niet de beste!


Trouwens, ik vond de eerste Best Redline bar een van de fijnste barren die ik heb gehad. Het depowerkoord slijt wat snel maar dat is dan ook alles. Netjes dat ze deze waarschuwing bekend maken.



Zo even het topic wat opgeschoond omdat Faxie maar alles blijft herhalen, hier laten we het verder bij.

Nu weer on-topic over de Best terug roep actie.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #12 Mei 22, 2015, 17:34:58
edit2Rapporteer  
Het beste zou gewoon zijn dat iedereen z'n Best bar verkoopt, en een Cabrinha koopt. Dan krijgt Marc z'n provisie en zijn de adverteeerders blij Grin

Hij blijft maar replies verwijderen, maar z'n eigen reply's mogen lekker blijven staan. Gelukkig staat het nu in een tekstbestandje hier als backup Smiley

Ik quote:

"Wel een zwaktebod van je zeg. Machtsmisbruik noemen ze dat. En dat is niet bepaald de eerste keer. Laatst ook nog wat opmerkingen over gehad in andere topics als ik me niet vergis he Wink Haal je Cabrinha spam dan ook weg.  loser "
PvanEE

Berichten: 66
Antwoord #13 Mei 22, 2015, 17:38:12
edit2Rapporteer  
Cabrinha is wel the shit he faxie.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #14 Mei 22, 2015, 17:42:28
edit2Rapporteer  
Het beste zou gewoon zijn dat iedereen z'n Best bar verkoopt, en een Cabrinha koopt. Dan krijgt Marc z'n provisie en zijn de adverteeerders blij Grin

Hij blijft maar replies verwijderen, maar z'n eigen reply's mogen lekker blijven staan. Gelukkig staat het nu in een tekstbestandje hier als backup Smiley

Ik quote:

"Wel een zwaktebod van je zeg. Machtsmisbruik noemen ze dat. En dat is niet bepaald de eerste keer. Laatst ook nog wat opmerkingen over gehad in andere topics als ik me niet vergis he Wink Haal je Cabrinha spam dan ook weg.  loser "

Dan maar openbaar want je wil toch niet luisteren.

1. Zie je hier een advertentie van een shop die Cabrinha verkoopt? Nee, dus dat ga al niet op.
2. Ik vaar Slingshot, hoe kan ik dan bij Cabrinha/adverteerders provisie halen... Beetje erg dom denk je niet.
3. Ik heb antwoord gegeven op een vraag van Theo en van jou, meer niet. Dus stop er a.u.b. mee...
4. Mijn eigen off-topic reply's heb ik ook gewoon verwijderd. Wat zit je nu dus te verzinnen/bedenken?
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #15 Mei 22, 2015, 17:49:52
edit2Rapporteer  
Het beste zou gewoon zijn dat iedereen z'n Best bar verkoopt, en een Cabrinha koopt. Dan krijgt Marc z'n provisie en zijn de adverteeerders blij Grin

Hij blijft maar replies verwijderen, maar z'n eigen reply's mogen lekker blijven staan. Gelukkig staat het nu in een tekstbestandje hier als backup Smiley

Ik quote:

"Wel een zwaktebod van je zeg. Machtsmisbruik noemen ze dat. En dat is niet bepaald de eerste keer. Laatst ook nog wat opmerkingen over gehad in andere topics als ik me niet vergis he Wink Haal je Cabrinha spam dan ook weg.  loser "

Dan maar openbaar want je wil toch niet luisteren.

1. Zie je hier een advertentie van een shop die Cabrinha verkoopt? Nee, dus dat ga al niet op.
2. Ik vaar met Slingshot, hoe kan ik dan bij Cabrinha provisie halen... Beetje erg dom denk je niet.
3. Ik heb antwoord gegeven op een vraag van Theo en van jou, meer niet. Dus stop er a.u.b. mee...
4. Mijn eigen off-topic reply's heb ik ook gewoon verwijderd. Wat zit je nu dus te verzinnen bedenken?

(1) Nee, maar zelfs al vaar je met Slingshot (2) op zo'n beetje elk topic kom jij om de hoek kijken en begin je Cabrinha te spammen, zelfs al is het volledig offtopic. Zoals hier, aangezien het een retorische vraag was van Theo (3) waar ik al een opmerking over maakte die jij dus verwijderd hebt, en je eigen reactie gewoon laat staan (4)

 loser

@PvEe, prima kites hoor Wink
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #16 Mei 22, 2015, 17:51:19
edit2Rapporteer  
Het beste zou gewoon zijn dat iedereen z'n Best bar verkoopt, en een Cabrinha koopt. Dan krijgt Marc z'n provisie en zijn de adverteeerders blij Grin

Hij blijft maar replies verwijderen, maar z'n eigen reply's mogen lekker blijven staan. Gelukkig staat het nu in een tekstbestandje hier als backup Smiley

Ik quote:

"Wel een zwaktebod van je zeg. Machtsmisbruik noemen ze dat. En dat is niet bepaald de eerste keer. Laatst ook nog wat opmerkingen over gehad in andere topics als ik me niet vergis he Wink Haal je Cabrinha spam dan ook weg.  loser "

Dan maar openbaar want je wil toch niet luisteren.

1. Zie je hier een advertentie van een shop die Cabrinha verkoopt? Nee, dus dat ga al niet op.
2. Ik vaar met Slingshot, hoe kan ik dan bij Cabrinha provisie halen... Beetje erg dom denk je niet.
3. Ik heb antwoord gegeven op een vraag van Theo en van jou, meer niet. Dus stop er a.u.b. mee...
4. Mijn eigen off-topic reply's heb ik ook gewoon verwijderd. Wat zit je nu dus te verzinnen bedenken?

(1) Nee, maar zelfs al vaar je met Slingshot (2) op zo'n beetje elk topic kom jij om de hoek kijken en begin je Cabrinha te spammen, zelfs al is het volledig offtopic. Zoals hier, aangezien het een retorische vraag was van Theo (3) waar ik al een opmerking over maakte die jij dus verwijderd hebt, en je eigen reactie gewoon laat staan (4)

 loser

@PvEe, prima kites hoor Wink


Prima, je kunt niet lezen dus ik vind het goed.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #17 Mei 22, 2015, 17:56:31
edit2Rapporteer  
Het beste zou gewoon zijn dat iedereen z'n Best bar verkoopt, en een Cabrinha koopt. Dan krijgt Marc z'n provisie en zijn de adverteeerders blij Grin

Hij blijft maar replies verwijderen, maar z'n eigen reply's mogen lekker blijven staan. Gelukkig staat het nu in een tekstbestandje hier als backup Smiley

Ik quote:

"Wel een zwaktebod van je zeg. Machtsmisbruik noemen ze dat. En dat is niet bepaald de eerste keer. Laatst ook nog wat opmerkingen over gehad in andere topics als ik me niet vergis he Wink Haal je Cabrinha spam dan ook weg.  loser "

Dan maar openbaar want je wil toch niet luisteren.

1. Zie je hier een advertentie van een shop die Cabrinha verkoopt? Nee, dus dat ga al niet op.
2. Ik vaar met Slingshot, hoe kan ik dan bij Cabrinha provisie halen... Beetje erg dom denk je niet.
3. Ik heb antwoord gegeven op een vraag van Theo en van jou, meer niet. Dus stop er a.u.b. mee...
4. Mijn eigen off-topic reply's heb ik ook gewoon verwijderd. Wat zit je nu dus te verzinnen bedenken?

(1) Nee, maar zelfs al vaar je met Slingshot (2) op zo'n beetje elk topic kom jij om de hoek kijken en begin je Cabrinha te spammen, zelfs al is het volledig offtopic. Zoals hier, aangezien het een retorische vraag was van Theo (3) waar ik al een opmerking over maakte die jij dus verwijderd hebt, en je eigen reactie gewoon laat staan (4)

 loser

@PvEe, prima kites hoor Wink


Prima, je kunt niet lezen dus ik vind het goed.

Van hetzelfde
Gehaktdag

Berichten: 549
Antwoord #18 Mei 22, 2015, 18:10:45
edit2Rapporteer  
Blij dat ze dit melden, mijn 47cm bar heeft dit probleem dus, m'n 42cm bar minder maar die heb ik amper nog gebruikt. Beiden hebben een E voor het serienummer, goed dat ze het vervangen, gelijk maar een mailtje sturen Smiley.

Fijn dat er nog iemand iets aan heeft Smiley
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #19 Mei 22, 2015, 18:36:19
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=Tha-lK7MLmg
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #20 Mei 22, 2015, 22:51:06
edit2Rapporteer  
 
Citaat
Ligt aan de kennis van de gebruiker Theo  Grin Grin Grin 

En bedankt he Lange  Kiss
Ennuh Mark en Faxie lief zijn voor elkaar he, der is al genoeg ellende op deze wereld  Kiss
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #21 Mei 22, 2015, 23:07:52
edit2Rapporteer  
Citaat
Ligt aan de kennis van de gebruiker Theo  Grin Grin Grin 

En bedankt he Lange  Kiss
Ennuh Mark en Faxie lief zijn voor elkaar he, der is al genoeg ellende op deze wereld  Kiss

Ik ben altijd lief
jleeuw

Geen avatar

Berichten: 30
Antwoord #22 Mei 23, 2015, 13:10:45
edit2Rapporteer  
Jeetje gaat lekker tussen jullie idd, geef elkaar kusje ofzo.

maar deze waarschuwing geldt dus alleen voor 2015 bestredline bar?

ik vond/vind die 3e redline van 2011 erg fijn, de eerste redline van 2009 had nog van dat harde plastic en zonder swivel. De swivel om gedraaide frontlijen handmatig te ontspinnen van 2011 bar werkte ook gewoon erg goed, 2012 ook goed minder slijtage aan depower . Zal toch ook mijn oudere redlines hierop testen.
p.s of bestaat de redline pas sinds 2010?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.