Kaapstad retour €499,-

Yoram

Berichten: 1217
Mei 22, 2015, 17:29:38
edit2Rapporteer  
Voor de mensen die aankomende winter 2015/2016 naar Kaapstad willen. Check de volgende aanbieding (reisperiode van 1 okt 2015 tot 15 maart 2016), retourtje voor €499,-. Spotprijsje dus.

www.turkishairlines.com/en-be/flights-tickets/cape-town/

Lijkt me een mooie aanbieding welke het vermelden wel waard is  Smiley

Aanbieding te boeken tot 15juni.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 Mei 22, 2015, 22:50:30
edit2Rapporteer  
Omvliegen via turkije... je moet er maar zin in hebben. Waar je voor 200 euro meer vanaf schiphol direct naar CPT in 11 uur vliegt moet je dus voor 499 minimaal 19 uur reizen. Met emirates zelfde verhaal en nog langer onderweg. Ik betaal wel iets meer.
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #2 Mei 22, 2015, 23:17:50
edit2Rapporteer  
En vanaf Brussel, voor mij dus geen optie.
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #3 Mei 23, 2015, 12:43:47
edit2Rapporteer  

Los van het feit dat ik deze aanbieding ook niet boek (geef de voorkeur aan een andere maatschappij), blijft het een mooie.

Tip is wellicht niet aansprekend voor bovengenoemde personen. Maar er is vast een groep bij wie dat verschil in prijs toch de doorslag geeft om wel of niet te gaan.

Ter nuance op Arend-Jan:
- Vluchtduur heb je al vanaf 16hr;
- Vluchten zijn voornamelijk 's nachts, oftewel die paar uur langer in een vliegtuig, who cares;

Een maatschappij die ik me kan bedenken die vanaf Schiphol vliegt is KLM. Het goedkoopste ticket wat ik daar vind kost
746 euro, maar dan vlieg je overdag. (Dan maakt die paar uur verschil inderdaad uit). Plus dat je nog 200 euro mag aftikken voor je bagage (of zijn die gekke bagagevoorwaarden daar inmiddels weg)....

Voor de tip die ik gaf zijn er nog wel cheapere tickets te vinden dan die 499,-. Kom je toch uit op een verschil van 300 euro exclusief het verschil in bagage. In het gunstigste geval kan iemand toch 500 euro bij elkaar besparen, nieuw boardje?

Wil je 's nachts vliegen met KLM ben je ook +/- 20hr onderweg.

Maar wellicht hebben jullie tips voor betere alternatieven, plaats ze zou ik zeggen.
Rule

Berichten: 174
Antwoord #4 Mei 23, 2015, 15:33:05
edit2Rapporteer  

Maar wellicht hebben jullie tips voor betere alternatieven, plaats ze zou ik zeggen.

Zeiken is veeeel makkelijker Wink

Maar thx voor de tip!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5 Mei 23, 2015, 19:36:42
edit2Rapporteer  

Los van het feit dat ik deze aanbieding ook niet boek (geef de voorkeur aan een andere maatschappij), blijft het een mooie.

Tip is wellicht niet aansprekend voor bovengenoemde personen. Maar er is vast een groep bij wie dat verschil in prijs toch de doorslag geeft om wel of niet te gaan.

Ter nuance op Arend-Jan:
- Vluchtduur heb je al vanaf 16hr;
- Vluchten zijn voornamelijk 's nachts, oftewel die paar uur langer in een vliegtuig, who cares;

Een maatschappij die ik me kan bedenken die vanaf Schiphol vliegt is KLM. Het goedkoopste ticket wat ik daar vind kost
746 euro, maar dan vlieg je overdag. (Dan maakt die paar uur verschil inderdaad uit). Plus dat je nog 200 euro mag aftikken voor je bagage (of zijn die gekke bagagevoorwaarden daar inmiddels weg)....

Voor de tip die ik gaf zijn er nog wel cheapere tickets te vinden dan die 499,-. Kom je toch uit op een verschil van 300 euro exclusief het verschil in bagage. In het gunstigste geval kan iemand toch 500 euro bij elkaar besparen, nieuw boardje?

Wil je 's nachts vliegen met KLM ben je ook +/- 20hr onderweg.


Maar wellicht hebben jullie tips voor betere alternatieven, plaats ze zou ik zeggen.
20 uur onderweg?Schiphol CPT is max 11 uur (heb de route best vaak voor mn werk moeten doen en dan voornamelijk 's nachts). Wat 20 uur? Met 20 uur vlieg je naar de Filippijnen met overstap in kuala lumpur. Oh jah en dan maar hopen dat je spullen niet blijven hangen op istanboel... is mij al 3 van de 6 keer overkomen.
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #6 Mei 23, 2015, 21:09:20
edit2Rapporteer  
Rechtstreeks, inderdaad 20hr, alleen 's nachts vind ik ze bij de KLM minimaal met een overstap. En dan blijf je overigens nog met je bagage zitten bij KLM.

Maar goed, het ging mij niet om welke vliegmaatschappijen direct erop vliegen, maar puur de aardige aanbieding die ik even wou tippen. Onderstaand is even KLM...

bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #7 Mei 23, 2015, 21:40:35
edit2Rapporteer  
Alle directe vluchten zijn boven de E 730, en die met 1 tussenstop zijn E 540 ongeveer tot 4 - 8 weken voor vertrektijd. Wil je ver van tevoren boeken dan betaal je weer de hoofdprijs (bijv tijdens kindervakanties). Ik vind de prijs scherp voor de periode dat je zo ver van tevoren kunt boeken. Tussenstop in istanbul is geweldig. De hammam daar is al een experience en je bent er zo vanaf de airport.

Als je op dit forum zoekt kom je mooie recenties tegen over kaapstad.

Ik ga voor de hammam hoor, en dat ik meteen daarna kan doorslapen en per ongeluk in kaapstad wakker word, er zijn ergere dingen...
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #8 Juli 04, 2015, 22:47:12
edit2Rapporteer  
Check anders ff www.momondo.com
Zeeland135

Berichten: 155
Antwoord #9 Juli 05, 2015, 10:36:52
edit2Rapporteer  
 20 uur onderweg?Schiphol CPT is max 11 uur (heb de route best vaak voor mn werk moeten doen en dan voornamelijk 's nachts). Wat 20 uur? Met 20 uur vlieg je naar de Filippijnen met overstap in kuala lumpur. Oh jah en dan maar hopen dat je spullen niet blijven hangen op istanboel... is mij al 3 van de 6 keer overkomen.
[/quote]
Als jij dit vaak gevlogen hebt moet je zolangzaam bijna licht geven in het donker, met al die straling die je geabsorbeerd hebt.  schater
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #10 Juli 26, 2015, 22:00:48
edit2Rapporteer  
via BA ging ik in 2011 met mn fraulein voor 560p.p

prijsvergelijker gaf 530 aan, bij boeken 'uitverkocht' andere pc er naast gaf aan dat die ticket beschikbaar was. Geboekt op 600nogwat, volgende dag waren ze 'beschikbaar' bij boeken weer niet beschikbaar.

ik bellen naar vliegwinkel(ofzo) en het voorgelegd.

gaf me gelijk een tusseninprijs van 560p.p Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.