NKV - ALV 2015

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Juni 11, 2015, 18:01:12
edit2Rapporteer  
De NKV heeft de ALV van 2015 gepland, in de onderstaande tekst staan de details.



Graag nodigen wij jou als lid van de Nederlandse Kitesurf Vereniging van harte uit voor de Algemene Leden Vergadering (ALV).

Wegens de zeer krappe bezetting van ons bestuur zijn wij helaas iets later dan gepland, maar het is gelukkig toch gelukt!

De ALV zal plaats vinden op vrijdag 10 juli a.s.

De vergadering start om 19.30u en zal uiterlijk 21.30u sluiten.

Tijdens deze ALV zullen wij o.a.:
- Terugblikken op 2014 en het eerste half jaar van 2015,
- De cijfers van 2014 en de begroting van 2015 presenteren,
- Bestuurszaken voorleggen,
- én een nieuwe medewerker introduceren.

Wij geven gehoor aan diverse verzoeken van onze leden om onze evenementen centraal in Nederland te organiseren. Daarom zal dit jaar de ALV niet plaats vinden aan het strand maar in de regio Utrecht. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen zullen wij een gepaste locatie/ruimte reserveren.

Uiterlijk 30 juni a.s. 10 dagen vóór de ALV, zullen wij al onze leden de benodigde stukken zoals de agenda, het jaaroverzicht en de jaarcijfers doen toekomen.

Wij hopen dat je erbij kan zijn! Wil je erbij zijn zorg dan wel dat je je aanmeld middels dit formulier:
Aanmelden ALV NKV 2015

Wanneer je je hebt aangemeld rekenen wij op je komst, kan je onverhoopt toch niet komen laat dat dan weten via: support@kitesurfvereniging.nl.

Heel graag tot 10 juli.

Sportieve groet,

Bestuur NKV
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #1 Juni 11, 2015, 18:38:28
edit2Rapporteer  
nu snel op zoek naar mn lidmaatschapsnummer Wink
KiteOngoing

Berichten: 307
Antwoord #2 Juni 11, 2015, 18:55:15
edit2Rapporteer  
Al aangemeld.
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #3 Juni 11, 2015, 19:44:57
edit2Rapporteer  
Better let als net, maar gezien de datum keuze..... ben ik benieuwd hoe de opkomst uit zal vallen. Zomervakantie begint dan voor grote delen van Nederland.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Juni 11, 2015, 20:20:38
edit2Rapporteer  
10 juli is echt heel ruk! Sad
Waarom niet eerder?
Dutchy112

Berichten: 467
Logs: 0 | 1669 uur
Antwoord #5 Juni 11, 2015, 22:23:47
edit2Rapporteer  
te laat..
weer een statuten overtreding..
zal wel door de krappe bezetting zijn..

iedere geval hopen dat deze keer de opkomst hoog is en dat er daadwerkelijk verandering gaat komen binnen dit $#@! bestuur
wimbers

Berichten: 398
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #6 Juni 12, 2015, 09:45:53
edit2Rapporteer  
10 juli, handig, midden in de schoolvakantie noord.
alle pappa's uit noord holland zijn er niet, dat je dat alvast weet.
Laatste week juni was wellicht handiger geweest..
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #7 Juni 12, 2015, 11:01:49
edit2Rapporteer  
Jammer dat er zoveel mensen alweer met negatieve berichten komen. Ik zie ook heel veel positieve zaken. Het vindt plaats in omgeving Utrecht waarmee er is gehoor gegeven aan de 'klacht' dat het niet centraal in Nederlands plaatsvond de afgelopen jaren. Ze doen een belofte inclusief harde deadline mbt de vereiste stukken.

We kunnen nu weer lekker zuur gaan zitten doen over alle punten die beter zouden kunnen. Maar er wordt juist een klein stapje in de goede richting gezet.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #8 Juni 12, 2015, 11:23:33
edit2Rapporteer  
Jammer dat er zoveel mensen alweer met negatieve berichten komen. Ik zie ook heel veel positieve zaken. Het vindt plaats in omgeving Utrecht waarmee er is gehoor gegeven aan de 'klacht' dat het niet centraal in Nederlands plaatsvond de afgelopen jaren. Ze doen een belofte inclusief harde deadline mbt de vereiste stukken.

We kunnen nu weer lekker zuur gaan zitten doen over alle punten die beter zouden kunnen. Maar er wordt juist een klein stapje in de goede richting gezet.

Ik ben het de laatste tijd niet vaak met Hendrik eens maar dat klopt wel.

Echter is het wel absurd dat het zolang heeft moeten duren, maar beter laat dan nooit.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #9 Juni 12, 2015, 16:14:42
edit2Rapporteer  
Insgelijks Marc Wink

Heb het idee dat ze achter de schermen wel aan het werk zijn ook al horen en zien we nog lang alles niet. Het blijft natuurlijk vrijwilligerswerk waardoor het soms misschien minder snel gaat dat je graag zou willen. Laten we de vergadering gebruiken om op de hoogte te blijven en input aan het bestuur te geven.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #10 Juni 20, 2015, 12:04:38
edit2Rapporteer  
Insgelijks Marc Wink

Heb het idee dat ze achter de schermen wel aan het werk zijn ook al horen en zien we nog lang alles niet. Het blijft natuurlijk vrijwilligerswerk waardoor het soms misschien minder snel gaat dat je graag zou willen. Laten we de vergadering gebruiken om op de hoogte te blijven en input aan het bestuur te geven.

Ik heb het idee dat er achter de schermen helemaal niet zoveel gebeurd wanneer ik heel eerlijk mag zijn. Kijk alleen naar de website, het stelt niets voor om die te onderhouden/aan te passen maar er gebeurd niet veel. Ook evenementen waar ze niet meer aanwezig zijn, kost natuurlijk teveel tijd...
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #11 Juni 20, 2015, 16:27:05
edit2Rapporteer  
uiterlijk 30 juni gaan we de vergaderstukken ontvangen, dan weten we meer (hoop ik).
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #12 Juli 07, 2015, 15:41:26
edit2Rapporteer  
de locatie is bekend gemaakt, check je mail
KiteOngoing

Berichten: 307
Antwoord #13 Juli 07, 2015, 19:08:28
edit2Rapporteer  
We gaan helemaal naar Downunder. Zijn mindere plekken op aarde om een ALV  te houden.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #14 Juli 08, 2015, 10:26:43
edit2Rapporteer  
Iemand carpoolen vanuit Zeeland?
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #15 Juli 10, 2015, 11:08:17
edit2Rapporteer  
locatie staat ook op https://www.facebook.com/kitesurfvereniging?fref=ts
Kemperman

Berichten: 491
Antwoord #16 Juli 11, 2015, 07:57:47
edit2Rapporteer  
Hoe was het?
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #17 Juli 11, 2015, 08:15:18
edit2Rapporteer  
tja,  verdrietig zullen we dan maar zeggen ...............  Wel knap gespeeld door dat clubje
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #18 Juli 11, 2015, 08:51:23
edit2Rapporteer  
Tom, als dat jouw conclusie is en blijft hebben er meerdere nu al spijt van de huidige gang van zaken en is het eeuwig zonde dat jij gisteravond niet duidelijk heb kunnen maken dat dit de consequentie was.

Kort mijn kijk er op: kwestie Tom kon en wilden het bestuur geen uitleg over geven. Hierdoor is Feddo in een stemming over hem persoonlijk niet als bestuurslid aangenomen door een grote meerderheid (hij zag al af van de functie voorzitter voordat de apv begon) waarop het huidige bestuur en voorgestelde nieuwe leden aangaven ook niet verder te willen.

Uiteindelijk hebben Chris en Matthijs zich beide als voorzitter opgeworpen om met het huidige bestuur met het mandaat voor maximaal een jaar te zorgen voor een nieuwe wind in de nkv en te zorgen dat de kwestie Tom opgelost word en hij er financieel niet aan onderdoor gaat.


Afgetreden:
Jeroen flinterman (penningmeester)
Jeroen jungslager (algemeen bestuurslid)

Nieuw bestuur :
Chris immers (voorzitter)
Matthijs Neijenhuijs (voorzitter)
Bauke Borger (penningmeester)
Marij v tienen (secretaris)
Feddo (algemeen bestuurslid)

Werknemers :
Hans vd hulst (regiocoordinator) tevens werkt hij als bemiddelaar burenruzies
Ivette vd Lubbe (office manager)

Deze zijn met een kleine meerderheid aangenomen omdat er voldoende frisse wind door het bestuur heen gaat en het oude bestuur nu de kans krijgt om de lopende zaken aan een nieuw bestuur over te dragen zonder dat de vereniging in een gat zou vallen bij het volledig wegsturen van het huidige bestuur en werknemers.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #19 Juli 11, 2015, 10:09:02
edit2Rapporteer  
Exit Tom , tot later op aan het water  ThumpsUp
Tom is er eigenlijk wel klaar mee........   
Morgen weer vaarbare wind  hoop k.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #20 Juli 11, 2015, 11:51:12
edit2Rapporteer  
De opkomst was Kwantitatief Uitermate Teleurstellend, nog geen 1% van het aantal leden was aanwezig.
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #21 Juli 11, 2015, 12:14:38
edit2Rapporteer  
Kwantitatief bedoel je.. jij en ik en idefixe waren er immers ????
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #22 Juli 11, 2015, 12:27:19
edit2Rapporteer  
Tja dit is het enige wat ik er nog openbaar over kwijt wil:

Ik heb meerdere vragen gesteld over het functioneren van bepaalde bestuurders, de kascommissie en de website. Al met al was dit voor mij meer dan genoeg om het vertrouwen in het complete zittende bestuur op te zeggen. Ook was dit een reden om tegen de aanstelling van Feddo te stemmen.

Aan het eind is er een andere constructie bedacht om door te gaan met een deel van dit huidige bestuur en Feddo daar ook onderdeel van uit te laten maken. Ik vind dit ronduit absurd naar alles wat er boven tafel is gekomen.

Dit was mijn zegje omtrent deze ALV... Wanneer iemand nog specifieke vragen heeft hoor ik die graag.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #23 Juli 11, 2015, 14:16:32
edit2Rapporteer  
Kan me wel wat voorstellen dat er een teleurstellende opkomst was.
Vrijdagavond is denk ik voor heel veel gasten niet een uitnodigende dag/avond  Undecided
Ik wacht de notulen rustig af  Roll Eyes
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #24 Juli 11, 2015, 15:04:36
edit2Rapporteer  
tot later op/ aan het water......
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.