Hulp ontwerpen Bio-based kitesurfboard!

methew_

Geen avatar

Berichten: 1
Juni 24, 2015, 13:10:49
edit2Rapporteer  
Beste kitesurfers!!

Ik ben bezig met het ontwerpen van een Bio-based/duurzaam kitesurfboard.
Hiervoor heb ik een mini enquête gemaakt.

Jullie kunnen mij vast helpen door deze 5 korte vraagjes voor me in te vullen! Een minuutje werk.
Alvast bedankt.

Link naar de enquête:

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=242616

Groeten,
Mathijs
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 Juni 24, 2015, 13:20:14
edit2Rapporteer  
Alleen de laatste vraag was wel voldoende geweest lijkt me
Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #2 Juni 24, 2015, 13:59:27
edit2Rapporteer  
* Stel, je hebt je ideale board gevonden. Maar voor dezelfde prijs, looks en eigenschappen biedt hetzelfde merk een board aan dat beter is voor het milieu! Zou je deze keuze overwegen? En waarom wel/niet?

Waarom zou een fabrikant bewust een milieu-onvriendelijk board op de markt brengen? Ik zie Mercedes ook niet bewust een milieu-onvriendelijkere auto op de markt brengen voor dezelfde prijs als de milieu-vriendelijke? Ik lees 't zo dat de fabrikant dezelfde fabricagekosten heeft voor beide oplossingen.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Juni 24, 2015, 16:43:29
edit2Rapporteer  
uh, ik weet niet hoe oud je bent en op welk niveau je moet werken, maar dit is wel echt slecht...dit soort enquêtes weerhouden mensen er van om op enquêtes te klikken en daardoor goede enquêtes te missen..
wimbers

Berichten: 398
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #4 Juni 24, 2015, 17:41:07
edit2Rapporteer  
stating the obvious heet het...

de eerste 3 vragen zijn demografisch en voor dit onderzoek onnodig.
de laatste 2 kan je in 1 scherm doen, en de laatste is zodanig geformuleerd dat iedereen hier ja op zou antwoorden...

Als je dit wilt gebruiken voor het ontwerpen van het board zou ik wat dieper graven:
-Willen mensen een duurzame twin tip, een waveboard, of een waveboard met de bouwwijze van een twin-tip?
-wat zou men evt uit willen geven voor een volledig duurzaam geproduceerd board
-zou men bereid zijn concessies te doen in vaareigenschappen, gewicht, kosten, of alles?
etc...
-heeft men voorkeuren voor bepaalde materialen, lokaal gehaald en geproduceerd etc?

succes!

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Juni 25, 2015, 11:13:09
edit2Rapporteer  
Eerder vertel eens hoe je een board beter voor het milieu Wilt bereiken.
In de golfsurfboard industrie zijn al een aantal pogingen gedaan. Maar nog altijd duurder dan de globale optie.

Ik ben wel iemand die er meer voor zou willen betalen.
Heb ook een wetsuit niet gebaseerd op neopreen (wordt van aardolie o.a. gemaakt)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.