Waarom topic dicht "Zelfgemaakte filmpjes moeten meer aandacht krijgen?"

Langbeest

Berichten: 3272
Juni 26, 2015, 11:44:52
edit2Rapporteer  
Was toch een prima discussie?????
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #1 Juni 26, 2015, 12:09:30
edit2Rapporteer  
Citaat
Nu gaat het topic opslot! Dit is pure stemmingmakerij tegen een aantal moderators omdat je zelf, Richard het er niet mee eens bent. Ook zijn er geen grondige redenen die mee spelen.

Zoals eerder in dit topic aangedragen, maak zelf een topic aan voor de amateur film maken zoals jij. Daar kan jij (misschien ook andere) dan perfect je filmpjes met hartenlust in plaatsen.

Beste Marc ik snap jou probleem niet helemaal ?
Is het een persoonlijk iets tegen de HaringHappert  Huh
Hij vraagt volgens mij, en zo te lezen meerdere kitehighers, iets wat niet zo moeilijk te realiseren is, nl een sticky topic voor de amateurfilmpies. Zo te zien is daar best "vraag" naar. Probeer het gewoon en is het niks pleur je het er weer af. Je ziet nu wat het resultaat is, er wordt gewoon weer doorgegaan op een nieuw topic, dus aan jou weer de eer om het op slot te gooien.
Of het te verwijderen.
Wat ik niet echt snap is dat deze discussie al een tijdje loopt. Waarom knal je er niet even een enquête uit dan kunnen alle Kitehighmembers hun stem uitbrengen.

Allen een prettig weekend en de groetuh van Teigetje  ThumpsUp
rdeheld

Berichten: 426
Antwoord #2 Juni 26, 2015, 12:31:42
edit2Rapporteer  
Forum title is
Foto's & Video's
Post hier je foto's van een vette dag kiten of een vette (zelfgemaakte) video!

dus wat  doen die andere filmpjes daar?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 Juni 26, 2015, 12:48:08
edit2Rapporteer  
Op een forum worden soms beslissingen gemaakt waar andere mensen minder mee kunnen leven. Ik ben ook heel lang moderator geweest op een ander forum en daar ging het er gewoon strak aan toe. Leden die zich zo gedragen als de mensen die met dit gebeuren een probleem hadden kregen een waarschuwing of werden simpelweg voor een bepaalde tijd verbannen van het forum.

Op die drempel ben ik nu ook aangekomen.

Nog wat extra informatie:
Een kleine groep mensen vinden dat hun filmpjes te weinig worden bekeken. Dit moet opgelost worden door een eigen subforum of dat er minder "professionele" filmpjes gepost mogen worden. Hier zijn wij het niet mee eens. Soms moet er een beslissing genomen worden en dit is er één van. Daarom gaat ook dit topic dicht.

Wanneer er weer een topic over geopend wordt dan ga ik mensen waarschuwen of bannen. Het merendeel van de Kitehigh gebruikers hoor je namelijk niet.

Willen jullie hier op verder gaan stuur mij dan een PM, niet meer via het forum!
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 Juni 26, 2015, 12:56:47
edit2Rapporteer  
@rdeheld:  een vette (zelfgemaakte) video > een vette video.

De beste oplossing die ik kan verzinnen is met de huidige site niet mogelijk: tags en filteren op tags.Tot die tijd moeten we ons best doen de pulp filmpjes zo veel mogelijk te vermijden en vaker een filmpje van eigen bodem in de headlines te zetten. De zelfgemaakte filmpjes verzamelen in een subforum of verzameltopic maakt de vindbaarheid niet beter. Als er in een verzameltopic teveel gereageerd word op 1 filmpje raakt de rest ook ondergesneeuwd en er zijn al zoveel subforums.


We kunnen wel in de titel van zelfgemaakte filmpjes een tag zetten zodat ze beter opvallen in de lijst en iedereen voor zichzelf de keuze kan maken wanneer ze er doorheen scrollen.

Ik stel voor de tag [NL] vooraan de topictitel.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.