Fluid kiteboarding 2016 Boards

Nature

Berichten: 1295
Juni 28, 2015, 20:53:58
edit2Rapporteer  
Eindelijk de nieuwe boardjes van Fluid kiteboarding echter zijn de paginas nog niet af maar als je vragen hebt beantwoord ik ze gerust.

zowel de lush als twoseven hebben een nieuw soort rail namelijk APX [soort hars]  i.p.v abs [plastic]




Flink getest de afgelopen maanden en ze zijn echt geniaaaaaaaaaaal. Vooral over die Minimalist ben ik zelf echt te spreken wat een uber vette uitvinding dat ding 138X47CM soort twintip meets DOOR meets skimboard. (Degene die op Muiderberg waren gister nog een beetje tegen de avond kunnen dit misschien wel beamen.  12m en Minimalist en zonder problemen hoogte lopen en unhooked tricks doen.)

Testen is mogelijk   YeSS Joepie
KiterNick

Berichten: 18
Antwoord #1 Juni 28, 2015, 21:20:06
edit2Rapporteer  
De autoverkoper die mij gaat vertellen hoe heerlijk zijn auto's wel niet rijden..
Prima dat je enthousiast bent, maar naar mijn mening siert (en verkoopt) bescheidenheid meer.

Verder mooi design Smiley
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #2 Juni 28, 2015, 21:23:15
edit2Rapporteer  
De autoverkoper die mij gaat vertellen hoe heerlijk zijn auto's wel niet rijden..
Prima dat je enthousiast bent, maar naar mijn mening siert (en verkoopt) bescheidenheid meer.

Verder mooi design Smiley

Designer / ontwerper ;] 
maar hij is gewoon goed gelukt boven verwachting zelfs.  je bent vrij om je eigen mening te vormen
Kamo

Berichten: 156
Antwoord #3 Juni 28, 2015, 23:19:33
edit2Rapporteer  
Even flauw:  zijn kunsthars, plastic en kunststof niet allemaal een- en hetzelfde?

Je bedoeld waarschijnlijk:  een plastic/kunststof rail vloeibaar gegoten en een plastic/kunststof rail uit plaat  gefreesd.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #4 Juni 29, 2015, 12:21:55
edit2Rapporteer  
Even flauw:  zijn kunsthars, plastic en kunststof niet allemaal een- en hetzelfde?

Je bedoeld waarschijnlijk:  een plastic/kunststof rail vloeibaar gegoten en een plastic/kunststof rail uit plaat  gefreesd.

inderdaad flauw want je snapt hem perfect ;-]

abs  breekt inderdaad Sneller.
apx kan meer hebben en delamineert aanzienlijk minder.
daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #5 Juni 29, 2015, 13:15:00
edit2Rapporteer  

Even flauw:  zijn kunsthars, plastic en kunststof niet allemaal een- en hetzelfde?

Je bedoeld waarschijnlijk:  een plastic/kunststof rail vloeibaar gegoten en een plastic/kunststof rail uit plaat  gefreesd.

Even flauw terug.... Bedoeld moet met een t... Bedoelt dus
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #6 Juni 29, 2015, 14:00:57
edit2Rapporteer  
Die Minimalist heeft wel een leuke shape. Lijkt me wel een leuke ervaring.

De kleurstellingen ben ik niet zo'n fan van... allemaal wel erg neon en flashy en in mijn ogen daarom een beetje kinderachtig.

Is de twoseven speelser geworden? Want dat miste ik wel in de eerste versie. Die was mij iets te koersvast. Verder wel comfortabel.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #7 Juni 29, 2015, 14:57:18
edit2Rapporteer  
Die Minimalist heeft wel een leuke shape. Lijkt me wel een leuke ervaring.

De kleurstellingen ben ik niet zo'n fan van... allemaal wel erg neon en flashy en in mijn ogen daarom een beetje kinderachtig.

Is de twoseven speelser geworden? Want dat miste ik wel in de eerste versie. Die was mij iets te koersvast. Verder wel comfortabel.

De Twoseven is iets losser dan de voorganger inderdaad maar nog altijd eentje waarmee je behoorlijk high speed vaart. Daardoor voelt hij inderdaad koers vaster dan de meeste boardjes, het is even wennen maar daarna wil je eigenlijk niet veel anders meer.  zeker in harde wind echt een geniaal ding om hoog mee te springen.

De lush is langzamer door zijn vorm en channels en voelt dus wat 'vertrouwder'   

Flashy kleurtjes zijn hippppppp haha ;-]  valt trouwens erg mee met de Lush die zijn wat 'matter'

Big Vin

Berichten: 282
Antwoord #8 Juni 29, 2015, 19:32:26
edit2Rapporteer  
Vind het wel een vet design hoor, stuk beter dan die encore boards van een paar weken geleden!
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #9 Juli 01, 2015, 23:24:30
edit2Rapporteer  
Vind het wel een vet design hoor, stuk beter dan die encore boards van een paar weken geleden!

nou dat kun je wel zeggen zeg.. back to 2000 amateur designs waren dat.. maar goed ieder zn meug.

TwoSeven vaart heerlijk, mocht van mij iets speelser maar ik merk dat ik er aan begin te wennen waardoor steeds meer gaat alleen alles net een stapje agressiever.  De Lush is veel speelser, iets langzamer kwa varen maar zeker een leuk boardje.
Witbier

Geen avatar

Berichten: 23
Logs: 0 | 183 uur
Antwoord #10 Juli 02, 2015, 15:26:38
edit2Rapporteer  
Ik vaar nu al 1,5 jaar met de TwoSeven en mag zeggen dat het board heerlijk vaart!!! Ik hoef geen ander board. En tov de Lush dat weet ik niet, graag eens proberen net als de Minimalist.

Graag vaar ik ook met minder wind en wil eigenlijk niet z'n hele grote 'Deur' dus wat kan de Minimalist, Niet te groot en toch oppervlak!?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.