Kitespullen opbergen

ThirtyKnots

Geen avatar

Berichten: 20
Juni 29, 2015, 11:36:57
edit2Rapporteer  
Aangezien mn collectie kitespullen redelijk begint uit te dijen word het eens tijd om een mooie oplossing voor het opruimen te bedenken.

De grote vraag: hoe bergen jullie je spullen op??

ik zat er zelf aan te denken om een grote standaard te maken waar ik 3 planken horizontaal op kan leggen (1 wave board, 1 twintip met boots en nog een twintip met pads), 3 kite tassen aan hangen, 2 wetsuits en een plankje voor mn gopro accessoires. er moet iets van zacht beschermend materiaal op de standaard zitten. qua materiaal dacht ik aan hout (moet het denk ik wel behandelen ivm water)

eronder wil ik dan een bak klussen voor het zand en eventueel vocht zodat het ook eenvoudig schoon is te houden.

ga morgen met een maatje zitten en kan wel even een schetsje laten zien van wat wij bedenken
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Juni 29, 2015, 22:26:09
edit2Rapporteer  
https://www.gamma.nl/boekenplank-f-system

Ik gebruik ze zonder planken, maar hang mn kites gewoon aan de beugels. goedkoop en stevig en je kan natuurlijk je board er op leggen als je wilt.
ThirtyKnots

Geen avatar

Berichten: 20
Antwoord #2 Juli 01, 2015, 12:37:53
edit2Rapporteer  
thanks! stuk minder moeite dan alles zelf klussen
Ard

Berichten: 40
Antwoord #3 Juli 01, 2015, 13:18:37
edit2Rapporteer  
Ik heb ook zo'n rek gemaakt met de boekenplanksteuenen. Ik leg mijn boards erop en heb CV buis isolatiemateriaal gebruikt rond de metalen beugels om de boards te beschermen. Werkt prima en is heel eenvoudig aan te passen bij verandering van boards (waveboard, boots etc.)
HBX

Berichten: 201
Logs: 0 | 1250 uur
Antwoord #4 Juli 01, 2015, 17:53:19
edit2Rapporteer  
Heb een zijde van de schuur ingericht en daar een ophang mogelijkheden gemaakt en daaronder twee wasmachine lekbakken neergelegd voor het uitdruipen van m'n spullen die (nog) nat zijn of afgespoeld heb.
wimbers

Berichten: 398
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #5 Juli 01, 2015, 19:56:47
edit2Rapporteer  
ik heb ook een kant van de schuur waar ik 3 boards (2 surf, 1 twintip) rechtop zet op een rubbermat, daarnaast wat ophanghaken voor 3 kites, met eronder planken voor kleine spullen (bar, pomp) en dan een hangstok voor 3 wetsuits met eronder een afvoerput.
heb er nu net een soort kippenhok omheen gemaakt zodat het wat beschermd is, ik wil nog wel eens stevig klussen in die schuur.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.