Weerwaarschuwing 02-07-2015

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Juli 02, 2015, 08:21:52
edit2Rapporteer  
Vandaag is er onverwachts toch weer wat wind voorspeld. Voor de mensen die gaan kiten moeten het weer nauwlettend in de gaten worden houden. Het is mogelijk dat er zware regen en onweerbuien ontstaan met zware windstoten, mogelijk grote hagelstenen. Eventuele is zelfs een tornado niet uit te sluiten.



Voorspelling van de KNMI:

Er is veel ruimte voor de zon, hier en daar kan wat sluierbewolking voorkomen. Verder is het tot de avond droog. Langs de zuidwestkust wordt het ongeveer 26 graden. Elders loopt de temperatuur uiteen van 32 graden op de Wadden tot lokaal 38 graden in het zuidoosten van het land. Er staat een matige zuidoostenwind. In Zeeland is de wind gedraaid naar west, in de loop van de ochtend gebeurt hetzelfde in alle westelijke provincies. Hierdoor koelt het daar wat af. Vanaf het begin van de avond neemt van het zuidwesten uit de kans op een enkele regen- of onweersbui toe, hierbij kan ook hagel voorkomen. Lokaal kan ook veel neerslag in korte tijd vallen

Voorspelling van de Estofex:

A level 2 was issued for NW France and N / central Benelux countries mainly for large hail and severe wind gusts and to a lesser extend tornadoes and excessive precipitation.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Juli 02, 2015, 09:15:05
edit2Rapporteer  
tuurlijk, weer wind..en wie moet er werken en had zn vrouw gister toegezegd : ga maar lekker de hort op donderdagavond, t waait toch niet


FML Wink
Jay Cabrinha

Berichten: 187
Logs: 0 | 169 uur
Antwoord #2 Juli 02, 2015, 09:41:08
edit2Rapporteer  
 Grin Dat had ik iid gezecht tegen mijn chika.
Oli4k

Berichten: 161
Antwoord #3 Juli 02, 2015, 11:35:48
edit2Rapporteer  
Spullen liggen klaar. Zodra de wind aan gaat ben ik bij de bunker.
Bas1983

Geen avatar

Berichten: 38
Antwoord #4 Juli 02, 2015, 12:07:56
edit2Rapporteer  
Wat zou de beste tijd zijn, denken jullie?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.