Vliegtuigsysteem, h e l p !

bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Juli 05, 2015, 00:12:02
edit2Rapporteer  
Wie heeft ervaring? of advies?

Ik ben weer eens te laat met boeken. Ik wil vanuit Europa naar SCL.
Als ik een ticket boek van madrid naar SCL, maak ik een tussenstop in parijs. Dan lange wachttijd, en dan rechtstreekse vlucht van parijs naar SCL met air france.

Het 1e stuk madrid naar Parijs wil ik overslaan, dus niet inchecken (wordt verzorgd door air europa of zo). Ik wil dus alleen inchecken vanaf het 2e deel van de reis nl parijs -SCL.

Gaat dat goed zo? Of wordt ik uit het systeem gegooid?
Als ik rechtstreeks boek parijs - SCL ben ik 500 euro meer kwijt. Wie o wie, help!
( kan me niet voorstellen dat ik de 1e ben die het zo doet)
S3

Berichten: 57
Logs: 0 | 618 uur
Antwoord #1 Juli 05, 2015, 06:56:53
edit2Rapporteer  
Dat zal helaas niet gaan, ik heb er ook wel eens naar gekeken. Je zult echt op Madrid moeten opstappen, anders wordt het als een no-show gezien en worden je vervolg tickets geannuleerd.

http://faq.worldticketcenter.nl/vliegtickets/lijndiensten/wijzigingen-en-annuleringen/wat-is-de-procedure-bij-no-showvlucht-annulerenniet-komen-opdagen.aspx

Hoe meer tussenstops, hoe voordeliger de ticketprijs. Vandaar dat Parijs-SCL duurder is. Al snap ik sommige prijsverschillen ook niet.
KiteOngoing

Berichten: 307
Antwoord #2 Juli 05, 2015, 11:36:09
edit2Rapporteer  
En hoe meer je kwijt bent aan luchthaventoeslagen.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #3 Juli 05, 2015, 11:39:59
edit2Rapporteer  
Paar vraagje

wanneer en ben je flexibel wat betreft vertrek data.

bedoel je met SCL SANTIAGO DE CHILE neem aan van wel
let me know dan help ik je even met zoeken.

aloha

- Gilion - nederland-kitetravel.nl
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #4 Juli 07, 2015, 00:26:43
edit2Rapporteer  
@53 echt enorm bedankt. Anders weer een blunder.
Probeer nu via Frankfurt. Geef mijzelf weinig kans.

Nature, scl is idd santiago. Dit is niet de eindbestemming, ik ga aansluitend doorreizen. Scl is halverwege. Daarom is mijn budget krap.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.