freundliche Grüße aus Deutschland!!

Wolfgang

Geen avatar

Berichten: 2
Juli 15, 2015, 21:15:31
edit2Rapporteer  
Hallo holländischen Freunde ,

Ich möchte Ihnen gerne für das Stück der Niederlande danken.  70 Jahre fur diesen mein Vater versucht hierher zu kommen , leider war es nicht gelungen . Glücklicher ist Mirns heutzutage besetzten Gebiet! Wir haben es geschafft!  Ich habe mein freunden und familie gesagt nach mirns zu fahren. Wir haben jetzt 16 kiteschulen geöffnet!  Und naturlich haben ich al mein deutsche freunden eingeladen.

Wir haben unsere Schulen als Verteidigung vorbereitet, keine hollander kan hier durch fahren  Joepie

Leider gibt es immer noch hollanders,  Sad  Deshalb crashen wir unsere kites absichtlich in ihren kites!   Joepie Aber naturlich sprechen wir keine Niederländisch und  wir helfen nicht! (Kite konnen wir außerdem auch nicht)

Wieder mochte ich gerne alle locals danken , bis zum nächsten Mal!  loser

Auf wiedersehen!  YeSS
RRA

Berichten: 148
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 Juli 15, 2015, 21:57:34
edit2Rapporteer  
 (bazuin_kitesmiley)Haha und jetzt zuruck nach Deutschland ..........ksjjjjjjjt.  Helm auf,  boardleash mitnehmen und vergess dein impact vest nicht.  Roll Eyes
Micha

Berichten: 32
Antwoord #2 Juli 15, 2015, 22:11:33
edit2Rapporteer  
Dont feed the trolls!


Jammerlijk vind ik het...

Ik ben gast, ook als ik de nederlandse paspoort heb.

groeten uit Duitsland.

Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #3 Juli 15, 2015, 22:23:31
edit2Rapporteer  
Grin
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #4 Juli 15, 2015, 22:35:04
edit2Rapporteer  
Dont feed the trolls!


Jammerlijk vind ik het...

Ik ben gast, ook als ik de nederlandse paspoort heb.

groeten uit Duitsland.



Ik ben het helemaal eens .... ThumpsUp

Vreemd,  dat er nu nog gasten rondlopen die blijven doorzeuren over zaken die je de huidige Duitsers niet kunt aanrekenen.
Laat Nederlanders eens kijken naar hun eigen verleden in Indonesië: pas nu komen zaken (oorlogsmisdaden) aan het daglicht die Nederlandse militairen daar in de jaren '50 hebben gedaan. Dan heb ik het nog niet eens over de 400 jaar kolonialisme (=bezetting, roof, uitbuiting) van Indonesië en Suriname en de trieste hoofdrol die Nederland jarenlang heeft gespeeld in de slavenhandel. En wat te denken van de milieumisdaden van Shell in Nigeria momenteel of de rol en de vele belangen die wij direct of indirect hebben in de internationale wapenhandel ...

laten we vooral eens eerst "ons" eigen toeristisch gedrag in het buitenland eens kritisch bekijken.......
- het onverantwoorde gedrag van Nederlanders niet alleen op de skipiste maar vooral daarna  .. Angry
- televisieprogramma's als Oh Cherso laten goed zien hoe hoogstaand het gedrag is van de Nederlanders in het buitenland .... Cry
- Hollandse "voetbaltoeristen" hebben onlangs in het antieke centrum van Rome gedemonstreerd hoe zeer zij culltuurschatten weten te waarderen .. Cry

@Wolfgang,
Ik hoop dat jouw ingezonden stuk als grap bedoeld was (die helaas de plank missloeg) ..... mocht er echter een serieuze ondertoon inzitten dan zou ik zeggen: "Je ziet wel de splinter in andermans oog maar niet de balk in je eigen oog" ...... (maar waarschijnlijk zul je dit gezegde niet kennen Shocked)

voor de rest: “Dont feed the troll”
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #5 Juli 15, 2015, 22:58:04
edit2Rapporteer  
:')
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #6 Juli 15, 2015, 23:37:07
edit2Rapporteer  
Dit is zo duidelijk sarcastisch, dat mensen er in trappen zeg... pfft
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Juli 16, 2015, 16:28:00
edit2Rapporteer  
Ik begrijp de topicstarter's frustratie hierin. Dit is ook van toepassing op bijvoorbeeld Ouddorp wat tot een aantal jaren geleden nog een oase van surfrust was. En nu een openbare camping waar door het gedrag van de wildkampeerders daar niet meer fatsoenlijk te parkeren valt Sad

Onze sport is waanzinnig populair, en nog steeds komen er dagelijks nieuwe kiters bij.
Het is vooral deze expansie van enthousiastelingen uit eigen land waardoor het overal behoorlijk druk begint te worden.

Maar helaas zijn er inderdaad ook een aantal plekken waar de gasten in ons land wel erg ver gaan.
Echter het is toegestaan, 1 Europa! Met zijn allen naar Fehmarn?
Bbtw

Berichten: 232
Logs: 0 | 118 uur
Antwoord #8 Juli 18, 2015, 22:03:09
edit2Rapporteer  
Leuk topic schater. De Duitsers op spot zorgen mede voor plaatselijke overbezetting. Daarentegen laten ze over het algemeen geen rommel achter op de stranden en jatten ze in ieder geval je auto niet leeg. Dat is ook heel wat waard Wink
Rebel1974

Berichten: 66
Antwoord #9 Juli 18, 2015, 22:45:54
edit2Rapporteer  
Niks mis met de huidige Duitse nachbarn  maar het zijn er soms wel veel tegelijk. Dan beginnen ook hun soms eigenaardige gewoonten op te vallen. Misschien een quotum per plek aan de kust instellen.
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #10 Juli 18, 2015, 23:00:29
edit2Rapporteer  
zou iemand dit voor mij kunnen vertalen   Embarrassed ?
Big Vin

Berichten: 282
Antwoord #11 Juli 18, 2015, 23:04:03
edit2Rapporteer  
Vrij vertaald;  fuck jullie, kaaskoppen!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.