Adobe Flash Player is geblokkeerd omdat deze is verouderd, hulp

Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Juli 14, 2015, 21:09:47
edit2Rapporteer  
Hoi luitje ik krijg op sommige pagina’s de onderstaande melding

Adobe Flash Player is geblokkeerd omdat deze is verouderd. Plugin bijwerken -  Eenmalig uitvoeren
Als ik Plugin bijwerken klik krijg ik onderstaande pagina zie verder mijn aanvulling wat wel en niet lukt ?

Adobe Flash is geblokkeerd omdat deze verouderd is
Als u problemen ondervindt met Flash-inhoud of als de foutmelding 'Adobe Flash is geblokkeerd omdat deze verouderd is' wordt weergegeven, controleert u of u de nieuwste versie van Chrome gebruikt.

1.   Open Chrome.  Lukt wel
2.   Klik op het Chrome-menu   in de rechterbovenhoek.  Lukt wel
3.   Klik op Over Google Chrome.   Lukt wel
4.   Chrome kan aangeven dat u de browser opnieuw moet starten om te updaten naar de nieuwste versie.
5.   Als u het probleem wilt oplossen, klikt u op Opnieuw starten op de pagina 'Over Google Chrome' om Chrome te updaten. Dat opnieuw starten staat er dus niet bij ? Zie onderstaande screenshot. Wat moet ik doen om Adobe Flash te updaten.


manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #1 Juli 14, 2015, 21:36:32
edit2Rapporteer  
He Theo,  chrome zit inmiddels op versie 43 of zelfs hoger. Ik zie in  jouw screenshot 36 staan!
Is het een privé computer of van  het werk?
zo te zien staat x home zo geïnstalleerd dat je die zelf niet kan updaten.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #2 Juli 14, 2015, 22:19:37
edit2Rapporteer  
Tis prive,
Ben al effe bezig geweest en ik zit in een visieuze cirkel. Ik zal mijn computermannetje even een appie sturen. Die kan dan me computer overnemen. Bedankt voor de moeite Manfred ThumpsUp

Me computermannetje was nog online, hij had de oppas en verveelde zich  Grin probleem is opgelost. Vraag niet hoe of hij het gedaan heeft. Ik zag die muispijl alle kanten opvliegen  Huh
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Juli 14, 2015, 23:21:11
edit2Rapporteer  
http://tweakers.net/nieuws/104211/firefox-blokkeert-nieuwste-flash-versie-op-windows-en-linux.html

Zelfs in de allernieuwste flash-versie zitten kritieke fouten die er voor kunnen zorgen dat je pc besmet word door malware. Totdat deze fouten er uit gehaald worden door een update vanuit Adobe dien je heel voorzichtig te zijn met het activeren van flash. Dat is ook de reden dat je browser flash op dit moment blokkeert.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #4 Juli 14, 2015, 23:47:05
edit2Rapporteer  
Ik ga er vanuit dat "mijn" computerman weet wat hij doet, tis zijn vak  Grin
Dobbelsteen

Geen avatar

Berichten: 296
Antwoord #5 Juli 15, 2015, 18:04:20
edit2Rapporteer  
Geen flash meer gebruiken, probleem opgelost. Is toch verouderde technologie en zoals juist gezegd, extreem onveilig.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #6 Juli 15, 2015, 19:28:24
edit2Rapporteer  
tja behalve dat veel videoplayers nog steeds met flash gemaakt worden/zijn... Terwijl het niet altijd zo hoeft te zijn.. Ge-embedde vimeo filmpjes kan ik bv niet bekijken omdat flash geblokkeerd is op mijn tablet, echter ga ik naar de vimeo website zelf, dan speelt ie prima af (html5 player?)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.