zoekt iemand omgeving gilze rijen of strand horst om mee te kitesurfen

Tessy

Geen avatar

Berichten: 4
Juli 26, 2015, 15:25:35
edit2Rapporteer  
Hoi Ik ben net begonnen met kitesurfen alleen net een paar lessen gehad en zoek nu iemand om mee te gaan kiteen. bet nog bij de waterstart. Ik ben meestal in het weekend in Brabant en door de weeks vlak bij strand horst (voorthuizen) 


Sander101

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #1 Juli 28, 2015, 11:49:10
edit2Rapporteer  
Hey Tessy.. Ik woon in breda en ga vaak bij autostrand oostvoorne... Super lokatie voor beginnende kiters ben zelf ook net half jaar bezig.. Let me know
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #2 Juli 28, 2015, 12:57:06
edit2Rapporteer  
Strand Horst zijn altijd wel genoeg mensen, ook beginners. Gewoon naartoe en wat mensen aanspreken. Er is ook een appgroep voor Strand Horst, stuur me daarvoor maar even een PB.
Tessy

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #3 Augustus 01, 2015, 16:10:12
edit2Rapporteer  
Hey Tessy.. Ik woon in breda en ga vaak bij autostrand oostvoorne... Super lokatie voor beginnende kiters ben zelf ook net half jaar bezig.. Let me know

Ik ben in het weekend meestal in brabant. Wil je laten weten als ik mee kan rijden.
KoenE-L

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #4 Augustus 08, 2015, 01:48:59
edit2Rapporteer  
Hoi Tessy, Sander101, KappuhH en anderen,

Ik ben Koen, 20 jaar & uit Etten-Leur (bij Breda) met een aantal kitesurf-lessen achter de rug.
Het lijkt me leuk om samen met iemand, of meerdere natuurlijk, deze vakantie nog wat te gaan oefenen met de waterstart. Ik heb net mijn eerste tientallen meters (en duiken) gemaakt met mijn board tijdens mijn laatste les...

Ik heb zelf een Naish raven III 12m2.

Ben benieuwd naar jullie antwoord  Smiley
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #5 Augustus 08, 2015, 08:31:35
edit2Rapporteer  
... en naast de hierboven vermelde appgroep van Horst hebben wij in Brabant natuurlijk ook enkele appgroepen. Ard en ik beheren KGB (Kitegroep Brabant) met daarin beginners en gevorderden.

@KoenE-L: Raven is geen ideale kite om te leren kiten, maar duiken leer je des te sneller Wink.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #6 Augustus 08, 2015, 15:09:28
edit2Rapporteer  
Pussy Kite Crew is veel leuker Smiley
Tessy

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #7 Augustus 11, 2015, 14:39:36
edit2Rapporteer  
... en naast de hierboven vermelde appgroep van Horst hebben wij in Brabant natuurlijk ook enkele appgroepen. Ard en ik beheren KGB (Kitegroep Brabant) met daarin beginners en gevorderden.

@KoenE-L: Raven is geen ideale kite om te leren kiten, maar duiken leer je des te sneller Wink.

hey koen
Ik heb een bandit seventh edition  9m2
Menno de Vries

Berichten: 186
Antwoord #8 Augustus 11, 2015, 16:00:49
edit2Rapporteer  
Hoi Tessy, Sander101, KappuhH en anderen,

Ik ben Koen, 20 jaar & uit Etten-Leur (bij Breda) met een aantal kitesurf-lessen achter de rug.
Het lijkt me leuk om samen met iemand, of meerdere natuurlijk, deze vakantie nog wat te gaan oefenen met de waterstart. Ik heb net mijn eerste tientallen meters (en duiken) gemaakt met mijn board tijdens mijn laatste les...

Ik heb zelf een Naish raven III 12m2.

Ben benieuwd naar jullie antwoord  Smiley

Met een Naish Raven leren kiten is de hard way. Beter zoek je een iets meer geschikte kite om mee te beginnen. Ga je een stuk meer plezier beleven  aan je eerste kite dagen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.