Board verloren kornwederzand (X-Ride+Woo)

Hotel

Geen avatar

Berichten: 22
Juli 30, 2015, 12:15:15
edit2Rapporteer  
Na een val bij Kornwederzand verloor ik gisteravond (woensdag 29-07-2015) mijn geliefde X-Ride uit het zicht. Z'n boardbagje staat nu heel sneu helemaal leeg op 'm te wachten.

Mocht iemand hem gevonden hebben, dan hoor ik dat natuurlijk ontzettend graag.

Bel me dan aub op 0650 439990.



[edit] Titel aangepast: http://www.kitehigh.nl/voorwaarden#titel
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #1 Juli 31, 2015, 09:54:13
edit2Rapporteer  
Je kan hem ook nog bij de gemeente aanmelden als verloren:

http://www.gemeentesudwestfryslan.nl/inwoners/onderwerpen-a-z_44153/product/verloren-en-gevonden-voorwerpen_955.html
Hotel

Geen avatar

Berichten: 22
Antwoord #2 Juli 31, 2015, 10:45:50
edit2Rapporteer  
Dank je, wist ik niet!
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #3 Augustus 03, 2015, 15:23:50
edit2Rapporteer  
-
Jankoschoon

Berichten: 17
Antwoord #4 Augustus 03, 2015, 15:45:57
edit2Rapporteer  
haha, dat denk ik ook.
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #5 Augustus 03, 2015, 15:57:45
edit2Rapporteer  
wat een fucking varken. Waar is toch de eerlijkheid van de mens gebleven. Iedereen vind het fijn als zijn spullen toch netjes terug gevonden en gebracht worden.
Hotel

Geen avatar

Berichten: 22
Antwoord #6 Augustus 03, 2015, 16:07:37
edit2Rapporteer  
Vanmiddag werd ik gebeld door een Kitehigh bezoeker die me er op wees dat m'n boardje waarschijnlijk op marktplaats stond. Was net op weg naar huis na een weekendje Texel en had het zelf nog niet ontdekt.

Kom nu net van de vinder vandaan en heb board + Woo weer in bezit. Florus de vinder bleek overigens een hartstikke aardig kerel en niet echt het type boefje. Volgens mij was hij ook wel blij dat het zo afliep. Hij heeft er in ieder geval een appeltaart en een beloningkje aan overgehouden.

Heel gaaf dat ik via Kitehigh nu m'n spullen weer terug heb, bedankt!
KiterNick

Berichten: 18
Antwoord #7 Augustus 03, 2015, 16:18:25
edit2Rapporteer  
Ongelooflijk dat de moderators het hier toe laten dat iemand met zn volle bakkes gelijk op internet wordt gegooid. Zonder enig kennis van het verhaal gelijk iemand zwart maken. Bizar. De marktplaats link is toch voldoende, of niet soms?

En zo te zien is het netjes afgehandeld, dus voor de kortzichtige types; bij deze Smiley
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #8 Augustus 04, 2015, 20:40:09
edit2Rapporteer  
hoezo moet een moderator daar wat aan doen?? Die gozer heeft een gevonden board toch te koop op marktplaats gezet? Had dat maar niet moeten doen of een advertentie moeten maken waarin hij netjes aangeeft dat board gevonden te hebben, en hem graag aan de rechtmatige eigenaar wil terug geven. Zonder dat hij hier gepost was had de eigenaar misschien zijn board nooit terug gehad.

Anyway, fijn dat je je board weer hebt!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.