meiden kite strand horst

roosxJ

Geen avatar

Berichten: 6
Augustus 13, 2015, 08:16:46
edit2Rapporteer  
Hee ik stel  me even voor ik ben Roos.

 Ik ben en meisje die kite ik kite nu een paar maanden een ik ben erg enthousiast alleen ik kan niet erg vaak door dat ik altijd gebracht moet worden omdat het te ver fietsen is en ik ben pas 15 jaar dus ik kan niet met de auto. Daarom zoek ik nu een kite maatje die dicht bij Eemnes woont een dorpje in Utrecht bijna Noord-Holland om gezellig samen te kite, het hoeft niet perse op strand horst maar ik ken niet echt andere spots in de buurt.
 
Axelj

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #1 Augustus 13, 2015, 10:23:50
edit2Rapporteer  
Prachtige plek hè dat Eemnes… Woon er zelf ook  Roll Eyes.
Ben zelf pas net begonnen echter heb ik nog geen spullen dus voorlopig heb je nog helemaal niks aan me...

Volgens mij zijn er aardig wat mensen in de omgeving van Eemnes die je een lift kunnen geven.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Augustus 13, 2015, 12:17:06
edit2Rapporteer  
liefst geen pedo's en verkrachters btw :+

Misschien is er een groeps-app op FB of whatsapp daar ofzo, hebben wij hier voor onze spot, werkt erg goed, veel sociale controle daarmee ook.
roosxJ

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #3 Augustus 13, 2015, 21:07:59
edit2Rapporteer  
Prachtige plek hè dat Eemnes… Woon er zelf ook  Roll Eyes.
Ben zelf pas net begonnen echter heb ik nog geen spullen dus voorlopig heb je nog helemaal niks aan me...

Volgens mij zijn er aardig wat mensen in de omgeving van Eemnes die je een lift kunnen geven.

na misschien in 2016??
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #4 Augustus 13, 2015, 23:44:48
edit2Rapporteer  
Is een app groep. Stuur nu maar een PB...
gyttja

Berichten: 107
Antwoord #5 December 30, 2015, 00:49:16
edit2Rapporteer  
Blijkbaar zijn er meer groeps apps.
Wij hebben een kitecrew 't gooi App bijvoorbeeld.
Je bent welkom, maar wellicht zit je al in de groep van bovenstaande.
Anders even een PB inderdaad, voeg ik je toe. Er is ook een facbook pagina met dezelfde naam waar je je kunt aanmelden.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.