Mag best wel meer aandacht hebben

Idefixe

Berichten: 8241
Augustus 18, 2015, 13:36:57
edit2Rapporteer  
Ik vind het best wel een goed ( en droevig) verhaal en vind het gewoon goed dat het meer "bekendheid" krijgt.......

www.skipr.nl/blogs/id2376-waarom-de-kosten-voor-kankermedicijnen-niet-mogen-dalen.html

Rule

Berichten: 174
Antwoord #1 Augustus 18, 2015, 15:23:24
edit2Rapporteer  
http://healthbytes.me/waarschuwing-waarom-je-water-nooit-opnieuw-moet-koken/

Dan vind ik dat iedereen dit ook moet lezen schater. Als je water vaker kookt komen er allemaal giftige stoffen in. Na 10 x koken verandert het zelfs in goud!  schater Joepie  schater

En even serieus, ik vind het best wel zuigen dat dit soort berichten worden geplaatst. Net zoals alle 'the cure for cancer is already here, but governments/multinationals/pharmaceuticals don't want you to know it!' artikelen die geld verdienen aan hits/clicks over de rug van stervende kankerpatienten en hun familie/vrienden. Dat is pas een verrot verdienmodel, daar kan de pharma nog een puntje aan zuigen.



 
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #2 Augustus 18, 2015, 15:44:13
edit2Rapporteer  
Ik vind het onderwerp "meermaals koken van water"  dan toch echt iets heel anders dan "kosten voor kankermedicijnen" .
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.