Welk board heeft goede pop en gaat lekker door choppy water?

et1961

Berichten: 365
Antwoord #25 Augustus 27, 2015, 14:01:25
edit2Rapporteer  



ot: de x-ride is zo zacht als boter, alszijnde: heel flexibel, dus die valt sws af.


x-ride van North is een board wat je heel relaxed kunt varen in choppy condities. Daarnaast loopt het board goed hoogte. Precies waar de topic starter op zoek naar is, zou dus niet weten waarom dit board dan sowieso af valt... Omdat het board misschien niet zo stijf is en hierdoor wat minder pop heeft dan de hardcore freestyle boards, daar gaat een licht gevorderde kiter helemaal niks van merken hoor..

En daarnaast is de keus aan hem, dus wie ben jij om te schrijven dat ie sws af valt Wink
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #26 Augustus 27, 2015, 14:34:14
edit2Rapporteer  
Hij bedoelt minder stijf = minder pop.

X-ride vaart prima en valt binnen de scope van de topic starter, dat is ook mijn ervaring met dit boardje
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #27 Augustus 27, 2015, 21:35:56
edit2Rapporteer  
ts vraag in zn titel board met goede pop en op chop relaxt te varen.

x-ride heeft geen goede pop.

Nobie NHP
GA Watts
Cabrinha Custom
Naish is idd ook lekker, goede pads ook.
kitem

Geen avatar

Berichten: 81
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #28 September 07, 2015, 20:30:42
edit2Rapporteer  
Nogmaals bedankt voor alle reacties!

Vanwege een goede aanbieding heb ik de North X-ride gekocht met Entity footpads, en ik ben er (tot nu toe) super blij mee. Door de chop gaat ie heel lekker,  upwind varen gaat heel goed en poppen ben ik nog aan het leren, gaat de ene keer beter dan de andere keer. De landing na een sprong vind ik ook relaxed met de X-ride!

En ik ben echt heel blij met de Entity footpads. Die zaten ook op mijn verloren board en ze zitten echt perfect om je voet heen.
et1961

Berichten: 365
Antwoord #29 September 08, 2015, 10:07:54
edit2Rapporteer  
Goede keus kitem! Ga je veel plezier van hebben! Ik ben blij dat je de adviezen van de serieuze forumleden opgevolgd hebt Wink
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #30 September 08, 2015, 11:36:26
edit2Rapporteer  
Goede keus kitem! Ga je veel plezier van hebben! Ik ben blij dat je de adviezen van de serieuze forumleden opgevolgd hebt Wink
Met de x-ride sla je nog geen deuk in een pak boter wat Pop betreft, maar veel plezier in iedergeval.
et1961

Berichten: 365
Antwoord #31 September 08, 2015, 14:55:27
edit2Rapporteer  
Goede keus kitem! Ga je veel plezier van hebben! Ik ben blij dat je de adviezen van de serieuze forumleden opgevolgd hebt Wink
Met de x-ride sla je nog geen deuk in een pak boter wat Pop betreft, maar veel plezier in iedergeval.


Dat klopt, is ook vermeld in de eerder geposte berichten.

De wensen van de TS waren, goede pop, geschikt voor chop en makkelijk hoogte lopen. Dergelijke eigenschappen zijn niet te verenigen in 1 enkel board. Althans ik ken geen board die op deze 3 punten uitblinkt. Vandaar het compromis...

Persoonljk denk ik dat de TS veel meer heeft aan een vergevingsgezind board, wat makkelijk te varen is in choppie omstandigheden en daarnaast ook erg makkelijk hoogte loopt. Tegen de tijd dat hij unhoocked freestyle shit wilt gaan beoefenen kan hij altijd nog kiezen voor een stijf freestyle boardje.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.