IJmuiden/Wijk aan Zee: Niet gezekerd, GoPro clone weg

Oli4k

Berichten: 161
Augustus 25, 2015, 16:13:11
edit2Rapporteer  
Mijn gopro clone camera (SJ4000 Wifi, zilverkleurig) en kiteline mount (Xtreme Xccesories, zwart) zijn losgeraakt vandaag bij de Noordpier. Als hij aanspoelt zal dat wel ergens richting bunker zijn. Mocht iemand hem gevonden hebben hoor ik het natuurlijk graag!

Edit: Graag de plaats toevoegen waar je hem verloren bent. Zodoende is de kans groter dat mensen begrijpen dat jij de eigenaar bent. Ik gok maar vanwege de bunker dat het IJmuiden/Wijk moet zijn geweest?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Augustus 25, 2015, 17:25:47
edit2Rapporteer  
Ik doe altijd een stukje 275kg dyneema (want heb ik nog liggen) door de ijzeren as in het scharnier, en om een van de lijnen. Dan weet je zeker dat je hem nooit weer zult verliezen.

Hopelijk vindt iemand hem Sad
Oli4k

Berichten: 161
Antwoord #2 Augustus 25, 2015, 18:30:52
edit2Rapporteer  
Ik heb er nota bene een draadje aanzitten maar was te lui om het vast te maken. Line mount zit met 4 elastiekjes vast. "Hoe groot is de kans dat die alle vier tegelijk breken" dacht ik. Best groot blijkt.

Die SJ4000 blijft trouwens best aardig drijven maar met die mount eraan heb ik dat nooit getest. Geen idee of iemand hem gaat vinden. Hoe groot is die kans überhaupt? Misschien duikt 'ie pas over een paar jaar op in Engeland. We zullen zien.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.