2e spot in Mauritius?

globetrotter

Geen avatar

Berichten: 15
Augustus 31, 2015, 23:28:09
edit2Rapporteer  
Nog maar 4 weekjes en dan zitten we op Mauritius Joepie Joepie

1e spot is la gaulette/le morne voor een week, met goede input van medekiters op dit forum ThumpsUp

Ben nu nog aant kijken wat een mooie plek voor de 2e week is: bijv Belle Mare of Trou d'eau douce (mooie naam hè) in het oosten.
of moeten we juist naar de noordkant of de zuidkant?

Huisje aan een spot zou vet zijn, zo vanuit bedje t water op!
geen 5* hotel in ieder geval...
maar helemaal in de middle of niks vinden we ook .......niks, wat vertier in de buurt zou leuk zijn YeSS.

We hebben een huurauto dus stukje rijden naar de spot ( of dorpje) geen probleem.

Alle tips zijn welkom!!!
globetrotter

Geen avatar

Berichten: 15
Antwoord #1 September 09, 2015, 22:02:33
edit2Rapporteer  
Niemand??
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #2 September 10, 2015, 11:18:13
edit2Rapporteer  
Ben naast diversen trippies naar Le Morne, en andere zuidelijke spots, ook een keer op Belle Mare
en Poste La Fayette geweest, dit is toch ook een erg mooie regio, met mooie lagunes om te kiten.

Maar neem anders eens contact op met Nico Kux, is een local die in het noorden diversen locaties
heeft waar je kunt verblijven. Hij organiseert ook trips naar secret spots, en downwinders en zo.

Kijk maar eens op:

http://www.kuxville.com/
surf-bert

Berichten: 81
Antwoord #3 September 11, 2015, 01:42:42
edit2Rapporteer  
Hi,

In mei ben ik op mauritius geweest, in het noordoosten bij ainse le raie. Daar waait de passatwind redelijk sideshore langs de noordkant van het eiland, er zitten diverse kiteschools/locatie, zelf heb ik gekite bij club mistral in ainse la raie.

Grand baie vlakbij, leuke plaats met voldoende te doen.
grt bert
globetrotter

Geen avatar

Berichten: 15
Antwoord #4 September 11, 2015, 19:41:40
edit2Rapporteer  
Thanks Parkie & Bert, ik ga beide ff checken!
grtz Arie
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.