Gewoon, zonder titel

Idefixe

Berichten: 8241
November 14, 2015, 20:59:26
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=ynsq5ms9lvI

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #1 November 14, 2015, 22:30:42
edit2Rapporteer  
Hier wordt ik helemaal stil van ......

Een stelletje idioten wil ons opleggen hoe wij moeten leven ....... Angry

en hoe wij vooral niet moeten leven .....
- met vrouwen omgaan als gelijke;
- films bekijken;
- lezen van boeken;
- genieten van muziek;
- drinken van een heerlijk glas wijn (biertje mag ook);
- het dragen van spannende kleding;
- koesteren van oude voorwerpen en gebouwen;
- en opwindende activiteiten zoals kitesurfen zullen ze beslist ook verbieden ...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 November 14, 2015, 22:58:07
edit2Rapporteer  
nou, eigenlijk nemen ze wraak op het bombarderen van hun strijders. In dit geval proberen ze niet Frankrijk een IS-staat te maken, maar ik begrijp de strekking van je verhaal.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 November 14, 2015, 23:20:38
edit2Rapporteer  
Ik denk niet dat "ze" uit wraak"   handelen.  Het boeit de leiding van dat IS gebeuren voor geen meter wat er met hun mensen gebeurd. Sterker nog, zij die sneuvelen worden gouden bergen beloofd.....
Ik schat meer dat het een actie is geweest om meer angst , dood, verderf en verdeeldheid te zaaien.  Dat is hun enige bestaansrecht.

Opmerkelijk feit, ze hebben het tegendeel bereikt. Ik hoorde vandaag onze minister president zeggen "We zijn in oorlog" . Nederland is dus in oorlog.......     Dat zijn best wel pittige woorden..... 
Naast zo'n beetje de hele wereld hebben ook Rusland en China zich negatief over deze daad uitgesproken.  Binnen Europa zie je ten gevolge van dit drama ook ineens een hechtere band.
Ik denk niet dat IS hier blij mee zou motten zijn en da's maar goed ook.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 November 14, 2015, 23:45:11
edit2Rapporteer  
ja, onze ministerpresident is ook een stuk onbenul...in oorlog....juist ja.
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #5 November 22, 2015, 23:40:03
edit2Rapporteer  
Ik geloof dat er in de 70ties ook een land was dat hetzelfde mee maakte als wij, dus: (a) soort v oorlog tegen een land >UK; en (b) ook speelde 'geloof' daar een rol in.
Een Ierse band maakte verslag van die bloedige aanslag.

Ik geloof dat ik zoiets, zo'n reactie -na deze aanslag- nu erg mis. Dus geen lennon, maar u2
Het is stil
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 November 23, 2015, 10:24:11
edit2Rapporteer  
Ik geloof dat er in de 70ties ook een land was dat hetzelfde mee maakte als wij, dus: (a) soort v oorlog tegen een land >UK; en (b) ook speelde 'geloof' daar een rol in.
Een Ierse band maakte verslag van die bloedige aanslag.

Ik geloof dat ik zoiets, zo'n reactie -na deze aanslag- nu erg mis. Dus geen lennon, maar u2
Het is stil

Ook al waren dat terroristische daden destijds van de IRA, toch is het niet te vergelijken met deze situatie. Noord tegen Zuid-Ierland en de Engelse inmenging was nog een vrij overzichtelijk conflict.

Met IS en alle aanverwante stromingen, sektes en milities in combinatie met de situatie in Noord Afrika & de inmenging van diverse landen, is het overzicht compleet zoek.
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #7 November 23, 2015, 15:03:57
edit2Rapporteer  
gisteravond geen tijd om dit nog te googlen bij mijn stukje, daarom nog speciaal v idefixe (en wie m nog niet gelezen heeft) deze brief van een journalist die zn vrouw verloren heeft.

 loser Idefixe: ook mijn haat krijgen ze niet...
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/ontroerende-brief-aan-terroristen-die-vrouw-doodden-mijn-haat-krijgen-jullie-niet

zit met oud en nieuw in parijs, lang geleden al geboekt
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8 November 23, 2015, 16:44:46
edit2Rapporteer  
gisteravond geen tijd om dit nog te googlen bij mijn stukje, daarom nog speciaal v idefixe (en wie m nog niet gelezen heeft) deze brief van een journalist die zn vrouw verloren heeft.

 loser Idefixe: ook mijn haat krijgen ze niet...
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/ontroerende-brief-aan-terroristen-die-vrouw-doodden-mijn-haat-krijgen-jullie-niet

zit met oud en nieuw in parijs, lang geleden al geboekt


Zeer intelligent persoon die journalist, dat hij ondanks zijn verdriet en woede nog zo helder kan nadenken. Absurd en vreselijk verhaal. Zo komt het heel dichtbij.

Juist niet gaan is wat die terroristen willen.
Een klant van me is net terug van een lang weekend, niets aan de hand (op de zeer aanwezige tot de tanden bewapende politie overal op straat na)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.