Advies gevraagd over de RRD Vision mk 3

kaaskop83

Berichten: 20
November 16, 2015, 18:21:17
edit2Rapporteer  
Hallo mensen,
Ik had een vraag ik wil graag een kleiner kite er bij voor de herfstdagen.
Ik vaar zelf nu 12m cabrinha vector 2012 en een North fuse 18m 2013 .
Deze twee kites zijn prima.
Nu zag ik op duitse site  de vision mk3 te koop zijn een ze zijn super goedkoop.
Voor het geld van een cabrinha of north kite heb je er bijna twee van die  vision kites.
Mijn ride style is  freeride en oldschoolspringen
Wat ik belangrijk vind is makkelijk springen en dat je niet gelijk afgestraft word als het niet goed gaat plus stabiliteit van de vlieger. 
Dus vandaar dat ik hoop dat er hier mensen zijn die vision mk3 kite hebben een mij er wat over kunnen vertellen  Grin
Ik heb uiteraard het  verkoop filmpje gezien maar dat vind ik zo niks zeggend .

et1961

Berichten: 365
Antwoord #1 November 16, 2015, 22:59:05
edit2Rapporteer  
Ik kan je alleen adviseren om het bij 1 merk te houden. Dat de RDD kites zo goedkoop zijn, zal zo zijn reden hebben...
salvo

Geen avatar

Berichten: 23
Antwoord #2 November 16, 2015, 23:42:14
edit2Rapporteer  
RRD zijn prima kites. 
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #3 November 17, 2015, 01:21:13
edit2Rapporteer  
Als je van plan bent om inclusief bar te kopen, is mijn volgende opmerking niet relevant.

Je huidige kites hebben hoogstwaarschijnlijk een bar met double frontline safety. De meeste nieuwere kites (ook van Cabrinha en North) hebben single frontline safety. Je kunt niet zomaar iedere bar op iedere kite gebruiken.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #4 November 17, 2015, 02:14:11
edit2Rapporteer  
Ik kan je alleen adviseren om het bij 1 merk te houden. Dat de RDD kites zo goedkoop zijn, zal zo zijn reden hebben...

Zij hoeven geen dikke marketing-, sponsoring- en dealernetwerkkosten te maken nee.
D-ice

Geen avatar

Berichten: 28
Antwoord #5 November 17, 2015, 09:05:44
edit2Rapporteer  
Ik kan je alleen adviseren om het bij 1 merk te houden. Dat de RDD kites zo goedkoop zijn, zal zo zijn reden hebben...

Goede onderbouwing ook...
Zeg dan gewoon niks!


Heb zelf wel eens met de Vision MK2 gevaren (niet in ideale condities en helaas niet met de 3 dus.....)
Vond het een rustige voorspelbare kite.
Ik denk een goede kite voor beginners om hun skills te verbeteren..
Prijs kwaliteit verhouding is zeker wel goed bij RRD
audi

Berichten: 752
Antwoord #6 November 17, 2015, 09:12:30
edit2Rapporteer  
Mijn zoontje vaart met een vision 2 en ik vind ze beter als dat ik er van verwacht had.
Prima kite om lekker mee te varen en springen.
kaaskop83

Berichten: 20
Antwoord #7 November 17, 2015, 19:29:02
edit2Rapporteer  
Iedereen bedankt voor het reageren .
Ik heb toch besloten om twee overjarige kites van cabrinha te kopen.
Die kwamen kwa prijs op het zelfde uit Smiley.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.