[NL] Herfstsessie Schellinkhout (beginner)

Emanuel

Berichten: 96
November 22, 2015, 13:15:52
edit2Rapporteer  
Hoewel ik het eigenlijk een beetje triest vind om een filmpje van jezelf te maken, heb ik het toch gedaan uit pure enthousiasme. Boeien!! We zijn nu iets meer dan 6 maanden bezig. Veel oefenen, vallen en opstaan.

Samenvatting van herfstsessie op Schellinkhout vorig weekend (trailerstijl). Geeft wel duidelijk aan welk gevoel ik elke weer ervaar als ik het water opga Smiley


http://www.youtube.com/watch?v=0VPXZbHVmPA



Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 November 22, 2015, 13:20:16
edit2Rapporteer  
Haha, mooi man!  Hoe hou je iets waar niks gebeurd toch leuk om te kijken!

Op deze manier mag je best meer filmpjes plaatsen hoor. We kijken uit naar de trailer van je eerste sprongen en backrolls Wink
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #2 November 22, 2015, 14:48:23
edit2Rapporteer  
Citaat
Op deze manier mag je best meer filmpjes plaatsen hoor
Zo.............. soepel hoor, komt zeker omdat het zondag is, Grin  zegt tie tegen mij nooit  Grin


Top filmpie, lekker muziekie en korte sjots  ThumpsUp, Ik ga je zien op Schelli  ThumpsUp Joepie YeSS
Emanuel

Berichten: 96
Antwoord #3 November 23, 2015, 08:38:41
edit2Rapporteer  
@Richardt. moet zeggen dat ik altijd erg moet lachen om je filmpjes...vooral met dat heerlijke Noord Hollandse commentaar Wink
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 November 23, 2015, 10:19:11
edit2Rapporteer  
Hoewel ik het eigenlijk een beetje triest vind om een filmpje van jezelf te maken, heb ik het toch gedaan uit pure enthousiasme. Boeien!!

Inderdaad boeien, want film technisch zit het fantastisch in elkaar!
Verschillende camera standpunten die snel afwisselen maken deze action cam filmpjes minder saai.
Ik zit ook altijd met het probleem hoe je tijdens een sessie met 1 batterij (gopro gaat max 1:00-1:30u mee afhankelijk van de gekozen resolutie en fps) minstens twee verschillende POV's kunt filmen.

Ga zo door
Ene, zes maanden bezig pas? Je laat de sport nog makkelijk lijken zo Wink
Waterragger

Geen avatar

Berichten: 189
Antwoord #5 November 23, 2015, 14:59:44
edit2Rapporteer  
Vraagje, welke mount heb je gebruikt op je board?
Emanuel

Berichten: 96
Antwoord #6 November 27, 2015, 22:42:54
edit2Rapporteer  
Verschillende camera standpunten die snel afwisselen maken deze action cam filmpjes minder saai.
Ik zit ook altijd met het probleem hoe je tijdens een sessie met 1 batterij (gopro gaat max 1:00-1:30u mee afhankelijk van de gekozen resolutie en fps) minstens twee verschillende POV's kunt filmen.

I know, deze was stiekem ook op twee verschillende opvolgende dagen opgenomen....als je goed kijkt versprinkt de kleur broek van zwart naar blauw Wink Naast de batterijduur, heb ik ook geen zin om water af te gaan om camera te wisselen (lees losschroeven enzo...), ben dan veel te veel aan het genieten.

Vraagje, welke mount heb je gebruikt op je board?

Heb de Flymount kiteboard / fin bolt mount gebruikt. Maar wel dubbel gezekerd (mount zelf en separaat de camera). Daarnaast floaty backdoor met telefoonnummer erop. Heb namelijk vaak gelezen dat de mount nog wel eens afbreekt.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #7 November 28, 2015, 08:43:02
edit2Rapporteer  
Top filmpje, goed gedaan hoor. Had jij niet al eerder zo'n filmpje gemaakt? Was ook erg tof! En idd ziet er goed uit voor 6 maanden Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.