nieuwe Switch NItro V5

Reodude

Berichten: 434
November 26, 2015, 01:40:48
edit2Rapporteer  
zie bijlage Wink
cheers
dude Cool
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 November 26, 2015, 06:19:21
edit2Rapporteer  
En filmpje. Teaser volgens mij.


http://www.youtube.com/watch?v=qhxy-ljk4g0
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #2 November 26, 2015, 08:27:59
edit2Rapporteer  
De spot is iig alleraardigst
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #3 November 26, 2015, 09:14:28
edit2Rapporteer  
Meestal volgen er wel minimaal 2 filmpjes. Zeker een alleraardigst spot de laatste shot moet je ook wel een beetje wind meehebben daar als je zo tussen 2 eilandjes tussen de bomen door kite. Goed om te zien dat dit het eerste filmpje is in 4k. Maar dit is toch hele andere koek als je zo over die zandbanken heen kite daar, dat moeten wel redelijk witte zandstrandjes daar zijn dan.
Mijn eerste indruk was dat de kite misschien wat meer wegheeft van de Nitro 3, maar na een 2e keer kijken misschien toch niet. Ik heb zelf ook even een filmpje gemaakt van wat beelden van begin dit jaar met de gopro. Blijft toch ook wel mooi, als je alleen maar water onder je hebt en word dieper of ondieper is het toch een soort houvast punt. Eigenlijk had er even wat muziek bij gemoeten voor de volgende keer dan maar, ik ben maar een amateur.


http://www.youtube.com/watch?v=2JfUDPDBx08

Dat hebben ze bij Switch wel goed gedaan dit Nitro v5 filmpje op youtube, want ik zie geen verschil als je de resolutie verandert en normaal wel. Dat noem ik nog eens compatibiliteit, of je het nou kijkt op een smartphone met een laag resolutie schermpje of anders. Maakt niet uit het ziet er altijd haarscherp uit.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #4 November 27, 2015, 18:48:18
edit2Rapporteer  
Pic van de bridle. Felix had het erover dat het nog in ontwikkeling was tijdens de fotoshoot, dus dit is wellicht niet de definitieve, maar geeft wel een goed idee

Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #5 November 27, 2015, 20:31:45
edit2Rapporteer  
Soort en met van ruitjes bridle.

The extra attachment is a remnant from the Nitro4 and we are leaving it on the Nitro5 to allow running it as a hard-lined, no-bridle, 5-line kite (a la Marc Jacobs.) Also, on the smaller 7 & 8 sqm sizes, the Spider bridle attaches to the upper location.

Andere kleur is ook wel mooi:



Is jullie dat misschien ook opgevallen of lijkt dat maar zo, dat ze misschien elke keer een hoop materiaal overhouden van het oude model en dat gewoon nog kunnen gebruiken voor het nieuwe model ? Dan zouden andere merken dat toch ook doen, maar is mij daar nooit zo erg opgevallen als het daadwerkelijk zo is. Of ze blijven altijd bij een aantal dezelfde kleuren, het lijkt elke keer net zo zo aan de kleuren te zien.

Kites moeten overigens nog in productie gaan. Dus als ze volgende week of over ongeveer 1 week op de site komen, misschien dat  ze dan nog rond de feestdagen daadwerkelijk kunnen leveren. Oeps dus verkeerd gelezen: Perhaps I prematurely mentioned the Spider being retrofittable to the Nitro4. It is true that the bridle locations and geometry allow it. Unfortunately, given the restraints of production and getting spare parts into the warehouses, they won't be available anytime soon. And, simply changing a Nitro4 over to a Spider doesn't magically create a Nitro5. My sincere apologies to anyone, based on what I wrote, hoping to immediately buy a Spider bridle for this purpose.

If you have a Nitro4 and wish to shorten the bridle, the easiest and quickest way is to simply collect together the two risers which connect to the front pigtail and take a half-hitch in them togther 100cm up from the pigtail. The resulting shorter bridge bridle will be tangle-free if the kite is rolled in the surf or after a bad crash. You will also need to adjust the rear line pigtail knot 3-4cm upward to compensate for the half-hitch front line knot. This is a very easy, quick and reversible change and the kite will still perform beautifully excepting a slight loss in ultimate de-power.

Hmmm als dit de enigste handleiding er voor blijft kun je denk ik beter overstappen op de Nitro v5 lijkt mij.

BTW: Dit bewijst niet dat ik last heb van die lees ziekte,ik moet het tenslotte toch eerst allemaal vertalen vanuit het Engels in het Nederlands! hehe Smiley LoL Dyslectie ofzo haha
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #6 November 27, 2015, 20:48:52
edit2Rapporteer  
Ze zijn volgende week beschikbaar. Dat hebben ze gewoon gezegd hoor.

De nieuwe bridle kan je op de V4 zetten, alleen dat levert niet echt wat op, plus ze moeten dan wel eerst voorraad hebben, en dat kan wel even duren. Vandaar de modificatie om in te korten, als je dat echt zou willen.

En wat betreft de kleuren.... Natuurlijk gebruiken ze een aantal basiskleuren, en die zul je dan ook vaak zien terugkomen. Ook hebben ze niet veel bedrukking, dus zoiets zal veel sneller opvallen.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #7 December 02, 2015, 00:44:27
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=ICPn5clkC0I
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #8 December 03, 2015, 02:28:10
edit2Rapporteer  
En hij is te koop vanaf nu Smiley

Prijzen inclusief tas en pomp gaan van 800,- voor een 7, naar 1000,- voor een 16.


http://www.youtube.com/watch?v=iPc3xxtwS7g


Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #9 Januari 08, 2016, 20:57:58
edit2Rapporteer  
Reactie van 'local' over de Airdog drone verwijderd vanwege geen relevantie in dit topic, word herschreven naar een eigen topic.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.