WOO sports daily height charts

bredo

Berichten: 593
Antwoord #550 September 15, 2018, 20:51:57
edit2Rapporteer  
@Local ben het wel met bredo eens. De sprongen uit je eerste filmpje in combo met de data overlay lijken soms vreemd. Met andere woorden je sprongen lijken lager dan wat er in de data overlay aangegeven word. Sprong van 1,5m (op zicht) geeft 2,7m aan terwijl het er op lijkt dat je niet over je eigen lichaamslengte springt.

dat bedoel ik..!
Kitemenn

Berichten: 189
Antwoord #551 September 17, 2018, 07:52:38
edit2Rapporteer  
Ik moet wel zeggen die Maarten springt er echt iedereen dik uit. Je voelt je echt klein op wijk aan zee met die gast :-)
Ja das echt niet normaal...hoe oud is die eigenlijk! Veel gasten springen in Wijk hoog...betere condities?
ErikFanatic

Berichten: 459
Antwoord #552 September 17, 2018, 10:37:48
edit2Rapporteer  
Maarten is 17 geloof ik.

Mbt WIJK;
Op de een of andere manier is er meer wind in Wijk aan Zee. Heb wel eens rapportage gelezen over het veranderende klimaat en wat dit betekend voor Nederland. Een van de conclusies; de kans op dagen met >5 bft zal toenemen. En daarnaast kwam IJmuiden/Wijk Pier nog in beeld met dat de windmetingen daar gemiddeld hoger liggen dan de rest. Hoe dat komt was onduidelijk, maar het was niet te duiden op fouten in de windmeter.

Daarnaast heeft Wijk gezien de pier minder stroming en is het gratis parkeren. Dus voor mensen zoals ik, die hoog willen springen, nemen de moeite een stukje in de auto te stappen. Hij moet voor Wijk wel goed ZW of WZW zijn, anders heb je last van strand IJmuiden waar de wind turbulentie oploopt en vlagerig wordt, dicht op de pier is dat soms echt extreem merkbaar.
Kitemenn

Berichten: 189
Antwoord #553 September 17, 2018, 17:40:51
edit2Rapporteer  
@Erik klinkt goed, op jullie filmpjes ziet het er iig super uit! Volgende zomer maar is een dagje plannen...nu gaat de zon alweer snel onder!
isomis

Berichten: 205
Antwoord #554 September 17, 2018, 21:06:20
edit2Rapporteer  
Maarten is 17 geloof ik.

Mbt WIJK;
Op de een of andere manier is er meer wind in Wijk aan Zee. Heb wel eens rapportage gelezen over het veranderende klimaat en wat dit betekend voor Nederland. Een van de conclusies; de kans op dagen met >5 bft zal toenemen. En daarnaast kwam IJmuiden/Wijk Pier nog in beeld met dat de windmetingen daar gemiddeld hoger liggen dan de rest. Hoe dat komt was onduidelijk, maar het was niet te duiden op fouten in de windmeter.

Daarnaast heeft Wijk gezien de pier minder stroming en is het gratis parkeren. Dus voor mensen zoals ik, die hoog willen springen, nemen de moeite een stukje in de auto te stappen. Hij moet voor Wijk wel goed ZW of WZW zijn, anders heb je last van strand IJmuiden waar de wind turbulentie oploopt en vlagerig wordt, dicht op de pier is dat soms echt extreem merkbaar.

Morgen weer knallen. Je vergeet ook nog even dat waar de windsurfer zitten, echt prachtige zandbanken liggen met super cleanen golfjes!
Leon van Bergen

Berichten: 42
Antwoord #555 September 18, 2018, 18:14:27
edit2Rapporteer  
Zojuist een top sessie gehad op wijk (tering wat vloog je weer hoog Erik) maar toen ben ik de clip van mijn Woo3 mount kwijt geraakt. Gelukkig zat het klepje nog wel een soort van vast gezogen dus ik heb m’n woo nog wel.
Nu kom ik er achter na een rondje bellen dat Woo gestopt is met tussenleveranciers want geen één kite shop heeft nog Woo artikelen te koop. Op de website zelf hebben ze echter bijna geen accessoires meer te koop en ook de Woo mount is niet meer te koop. Ze verkopen de complete woo nu voor veel minder en firmware updates heb ik ook al maanden niet meer gezien, zullen ze failliet gaan binnenkort?
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #556 September 18, 2018, 19:29:14
edit2Rapporteer  
Ik hoop het, is al het gezanik op het forum voorbij en kan iedereen weer normaal zijn ding doen, en dat is genieten van het gevoel van hoog gaan.....niets beter dan dat gevoel
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #557 September 18, 2018, 20:11:07
edit2Rapporteer  
Ik ben de mount met elastiek maar weer gaan gebruiken, plus nitril handschoen vinger er omheen tegen de roestende contactjes. Nog geen klepje of Woo verloren maar bij mij kwam er water in de mount...
kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #558 Oktober 14, 2018, 09:27:51
edit2Rapporteer  
Als ik mijn sessie upload op mijn telefoon met de woo3, upload hij steeds de afgelopen 10 sessies. Iemand bekend met dit probleem
Beng

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #559 Oktober 16, 2018, 17:38:20
edit2Rapporteer  
IOS of Android Henk ?
kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #560 Oktober 17, 2018, 17:44:34
edit2Rapporteer  
ios
Beng

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #561 Oktober 17, 2018, 19:17:48
edit2Rapporteer  
Wat je kan proberen is, met een Android telefoon je "oude" sessies te deleten.
Soms werkt dat. Je moet dat dan wel om de x aantal keer herhalen.
Hope it helps  Grin
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #562 Augustus 11, 2019, 19:54:45
edit2Rapporteer  
Ik kan de laatste dagen de App van WOO niet openen en dus mijn sessies niet uploaden ...moet ook telkens mijn wachtwoord invoeren maar de App start niet op en geeft de melding " 504 bad gateway "
Wat te doen hieraan ?
kiteruitschell

Geen avatar

Berichten: 1719
Antwoord #563 Augustus 11, 2019, 20:17:19
edit2Rapporteer  
kom er ook niet in algemene storing denk ik .
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #564 Augustus 11, 2019, 20:30:46
edit2Rapporteer  
Citaat
en geeft de melding " 504 bad gateway "


502 ?? geeft mijnes aan, kon gisteren ook geen foto,s downloaden

Wat een ellende allemaal, slapeloze nachten, straks.  Heb correlatie al gebeld

Ik ben wanhopig en stond al boven het Hilton Hotel !!

Wat moet ik nu doen, heeft het lefen nog wel zin zonder Woooooo ?


http://www.youtube.com/watch?v=GBJi9VmpVfg


SRFFRK

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #565 Augustus 11, 2019, 21:29:10
edit2Rapporteer  
Even een update van de app installeren. Dat verhielp het probleem bij mij met de iPhone woo app.
HkerkMarthijn

Geen avatar

Berichten: 104
Antwoord #566 Augustus 11, 2019, 22:28:54
edit2Rapporteer  
Hier ook de 502 error. zowel op android als IOS geprobeerd.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #567 Augustus 12, 2019, 00:32:51
edit2Rapporteer  
Ik heb ook al de WOO app opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niet geholpen ..heb even gegoogled maar kan ook aan de servercapaciteit van WOO liggen als er teveel sessies tegelijk worden geupload kan je ook deze melding krijgen..bij mij deed hij het vanavond weer even kan net mijn sessie uploaden maar een foto bijplaatsen ging al niet meer.

@ Richard ...vroeger deden we het toch ook zonder de WOO en hadden net zoveel plezier.. Grin ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #568 Augustus 12, 2019, 09:13:38
edit2Rapporteer  
Citaat
Richard ...vroeger deden we het toch ook zonder de WOO en hadden net zoveel plezier

Vroegah, was alles beter, we waren gelukkig, alle dagen waaide het, iedereen had plezier en Kite High leefde nog en was niet (bijna) dood  Grin
HkerkMarthijn

Geen avatar

Berichten: 104
Antwoord #569 Augustus 12, 2019, 18:25:35
edit2Rapporteer  
App deed het vanmorgen weer. Was vanaf 8.4 meter naar beneden gestort en kwam kennelijk neer met 9.6 G
Local

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #570 Augustus 18, 2019, 12:52:21
edit2Rapporteer  
quote SRFFRK
Even een update van de app installeren. Dat verhielp het probleem bij mij met de iPhone woo app.

Welke update wanneer en op welk platform, vermoed als het recentelijk is dat je dan een firmware update hebt geinstalleerd ? Ik had de laatste keer namelijk ook een update maar niet geupdate want stond aan de waterkant op het strand eerst me sessies te downloaden en nu zal je zien dat de app zelf geen update meer aangeeft! Ook vergeten om even vlug een screenshotje van te maken. De iOS app en Android apps zijn in geen tijden al meer geupdate, Android moet nog steeds over zodat android ook de freeride modus zal krijgen. Of wat ook nog kan iedereen krijgt ze geld terug hahaha  schater
Hier zijn de laatste update veranderingen:
Version History van iOS Apple
3.7.2 May 29, 2019
Bug fixes and improvements:

- Spot Leaderboards fixed

- Session share - layout/units fixed

- Secret delete sessions from WOO

- Minor bug fixes and improvements
En Android
WHAT'S NEW
What's New?

Spot list Update:
We've changed the way the Spot List looks and feel, allowing you to quickly select your Homespot

Visual Changes:
A number of smaller redesigns have made the App's Design more consistent throughout.

Bug Fixes:
several bug fixes and stability improvements.

Cheers,
WOO H.Q.
ADDITIONAL INFORMATION
Updated
March 5, 2019
Ik kreeg de laatste tijd ook weer vaak error meldingen met sessie downloaden en/of opslaan, maar nooit echt een fout of dat er een sessie verloren is gegaan gehad.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.